Titanpedi
Advertisement
Titanpedi

Askeri Polis (憲兵団 Kenpeidan?) Çalışmaları nedeniyle en saygın askeri birlik olarak anılabilirdi. Vatandaşlara duvarın içerisinde güvenli bir hayat ve bol kaynaklı erişim sunmakla görevliydi. Bu nedenle diğer askeri birliklere kıyasla daha yüksek bir yetkiye sahipti. Ancak diğer askeri birlikleri denetlemekle görevli olduğundan dolayı onlara, en dağınık askeri birlik de denebilir. Güçlerini diğer birliklerin zararına ve kötüye kullanmalarından dolayı Askeri Polis, Garnizon Birliği ve özellikle Keşif Birliği ile büyük bir anlaşmazlık içerisindeydi. Askeri Polis olmak için eğitim bölüğündeki sadece ilk on mezun başvurabilirdi. Ancak, Hitch Dreyse ve Boris Feulner'in arasında olan bir konuşmaya göre sektöre girmek için farklı yollarda bulunabiliyordu.

Görev[]

Askeri Polis insanların bölgesindeki temel polisti. Düzeni sağlamak tek görevleri değildi, Kraliyet'in korunmasında da görev alıyorlardı. Titanlar ile temasta bulunmadıklarından dolayı,üç boyutlu manevra teçhizatı yerine genelde savunma ve koruma için ateşli silahları kullanmaktadırlar. Ayrıca Askeri Polis, vergi tahsilatından ve bölgelere mal dağıtımından sorumludur. Askeri polislerin büyük bir bölümü, vatandaşların yiyecek ve kaynaklarını kullanarak çoğu zaman görevlerini kötüye kullanıyordu.

Stohess İlçesinde Eren Jaeger ve Annie Leonhart'ın yaptığı yıkım sırasında Askeri Polis, Keşif Birliği'ni korumakla görevlendirilmişti. Nile Dawk, bütün sivilleri tahliye etmesini ve yaralı sivillere de yardımcı olmalarını emretmişti.

Birincil görevleri arasında Acemi Birliği'ni denetlemek, Garnizon'un izlenmesi ve kontrolü ve yangınla mücadele operasyonlarını yönetmek yer alır.

Yapı[]

Askeri Polis 2.000 üyenin bulunduğu bir organizasyondur; ilave olarak 3000 Garnizon askeri onun emri altında çalışmaktadır. Bu toplam olarak 5.000 üyeye denk gelmektedir. Surlarla çevrili her bölgede yaklaşık 200 Askeri Polis bulunmaktadır.

Nitelikleri[]

Askeri Polis, sıkı şartlarından dolayı en seçkin askerlere sahip olmayı amaçlamıştı. Ancak, aslında kendilerine verilen yetkilerden bencilce yararlanan, bu fazla yetkilerinin sürekli olarak kötüye kullanıldığı, ağır ve yozlaşmış bir birlikti. Titanlarla yakından savaşa girmedikleri için deneyimsizdiler, buna rağmen Acemi Birliği'nden ilk on mezunu birliklerine dahil etmişlerdi. Üst düzey memurlar, tüm vakitlerini içerek ve kumar oynayarak geçirirken işlerini acemi askerlere bırakmışlardı. Marlowe Freudenberg'e göre, ayrıca onlar vergi çalıp ve arazileri kötüye kullanıyorlardı. Bu yaptıkları şeyler, bir sürü insanı eleştirmekten başka bir şey bilmeyen; fakat kendi işlerini rüşvet ile halleden ve kendileri dışında kimseyi önemsemeyenler olarak tanımlanabilirdi. Bunlardan dolayı mülteciler ve zorunlu işçiler, onlara karşı bir düşmanlık besliyordu.

Advertisement