Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Ім

Eren protects Armin and Mikasa-60px Ця стаття незавершена.
Будь ласка, не соромтеся редагувати цю статтю щоб додати відсутню інформацію.

ір Фріц (ユミル・フリッツ Юміру Фуріттсу) - перша особа, яка заволоділа силою Титанів. Вона була рабинею елдійського короля Фріца, котрий використовував її силу Титана для процвітання Елдії та захоплення Марлії з рештою світу. Після тринадцяти років, вона померла захищаючи свого короля і її тіло було з'їдене її доньками: Марією, Розою та Шіною. Її сила була роділена на дев'ять Титанів.

Після її смерті, вона перейшла до координати, де вона виготовлювала Титанів з піску та поклонялась королівській родині, коли використовували силу Титана Прародителя.

Зовнішність[]

Люська форма[]

Імір Фріц була жінкою невеликого зросту зі світлим волоссям. У неї була пряма стрижка чубчика з волоссям довжиною плечей, яке згодом з віком підросло до лопаток. Будучи рабинею, вона носила пошарпаний одяг з тканинною пов'язкою, поясом стулки та шкіряні сандалі, шнурені над щиколотками. Після вступу на користь Елдійського короля в підлітковому і дорослому віці, Імір носив сукню без рукавів з тонкими декоративними смугами навколо кожної руки. Як і всі раби елдійського племені, її язик був вирізаний, коли вона була захоплена, хоча він, можливо, регенерувався після набуття сили титанів.

На посмертних ілюстраціях, що зображують Імір Фріца, вона показана як молода дівчина в білих халатах. У книзі Фріди Рейс, яку читає Хісторія Рейс. Імір темноволоса, тоді як у книзі, яку пан Йегер читає Гріші Йегеру, вона світлошерста.

Форма Титана[]

Титанова форма Імір Фріца була величезного розміру зі світлим волоссям, типово жіночою фігурою і довгими виступаючими ребрами. Обличчя її Титана не мало видимої шкіри, мускулатури або очей, залишаючи лише видимий череп.

У посмертних ілюстраціях форма Титана Імір сильно романтизована більш людськими рисами.

Особистість[]

Будучи предметом давньої історії, існують різні інтерпретації того, ким насправді була Імір. Фріда Рейсс описала Іміра як добру дівчину, яка завжди думала про інших. Елдійці з великим благоговінням говорить про Імір, вихваляючи її досягнення за свій народ. З іншого боку, марлійська пропаганда стверджує, що Імір був пішаком Диявола, з яким вона уклала угоду, змушуючи її і всіх її підданих зневажати більшу частину світу.

Насправді вона була рабинею без власної волі. Вона підкорилася елдійському цареві в житті, будуючи йому свою імперію, жорстоко знищуючи своїх ворогів і несучи своїх дітей, як він наказав. Імір навіть пішла так далеко, щоб пожертвувати власним життям заради свого. Навіть у смерті, її душа залишалася сліпо слухняною елдійській царській родині, створення Титанів вручну близько 2 000 років на невідомій землі, що оточує Координату.

Незважаючи на те, що він не в змозі повністю зрозуміти її, Ерен стверджує, що Імір любив Фріца, незважаючи на його погане ставлення до неї і його відповідальність за знищення її рідного міста, що призвело до смерті її батьків. Вона також була готова виконувати його волю протягом поколінь, чекаючи, коли хтось звільнить її від агонії любові і прагне цієї свободи.

Біографія[]

Імір звинувачують у втечі свиней

Імір звинувачують у втечі свиней

Близько 2 000 років тому село Імір було атаковано та поневолене ельдійцями, які також вбили її батьків та вирізали язики тих, хто вижив.

Одного разу вночі, Іміра відкрив двері ворті, дозволивши деяким свиням втекти. Пізніше правитель племені, Фріц, допитав рабів на винуватця. Раби вказували на Імір, яку звільнили лише для того, щоб на нього полювали заради спорту.

Поранена та знесилена, Імір знайшла незвично велике дерево з прірвою біля його основи. Шукаючи притулку, вона увійшла всередину і, не знаючи про прогалину внизу, впала в басейн з рідиною. Там таємнича істота, схожа на хребет, злилася з нею і перетворила її на першого Титана.

Перетворення Імір

Імір перетворюється на Титана

З її новою силою, Імір повернулася служити Фріцу і використовувала свого Титана, щоб обробляти землю, будувати мости і накопичувати багатство для ельдійців. Під його командуванням вона також перемогла армії суперника Елдії, Марлії. Щоб "винагородити" Імір за її службу, Фріц взяв її своєю наложницею і разом у них було троє дітей: Марія, Роза та Шіна. Припускалося, що за цей час Імір виросла до щирої любові і турботи про Фріца, незважаючи на його поведінку і ставлення до неї.

Діти Імір поїдають тушу своєї матері

Діти Імір поїдають тушу своєї матері

Через тринадцять років після набуття сили титанів, Імір гине під час зриву замаху на Фріца, але потім опинився на загадковій, безплідній землі. Потім король Фріц змусив своїх дочок з'їсти труп матері, намагаючись зберегти владу титанів. Він наказав своїм дочкам постійно розмножуватися, щоб їхні діти їли їхні хребти після смерті і увічнювали цей ритуал від дитини до дитини, щоб кров Іміра не вимерла, і Елдія могла правити вічно зі своїми титанами.

Сила Імір була розділена на Дев'ять титанів; і вона продовжувала служити своїм нащадкам, будуючи їх титанами, коли вони посилалися на владу титанів.

Міфологія[]

Ельдійці називають існування Імір Богом-даним чудом. Реставратори стверджували, що вона і всі піддані Імім є "вибрані діти Бога" і що будь-які звірства Марлії стверджує, що Елдія вчинила не могли бути можливими, тому що Імір не дозволив би цього. Був навіть ельдійський культ, який поклонявся Іміру як богині. [24]

З іншого боку, марлійці вважають, що вона отримала свої сили від угоди з "Дияволом всієї Землі" і використовувала це для остракізації ельдійців.

Є також ті, хто вважає, що Імір зв'язавилася з "джерелом всієї живої матерії", щоб отримати її силу. Ця теорія відносно нечувана, оскільки Гріша Йегер не знав про це, поки Ерен Крюгер не сказав йому.

Через багато століть Фріда Рейс відвідає свою зведену сестру Хісторії на фермі, де її виховували. Під час деяких своїх візитів Фріда розповідала їй історію угоди Іміра з Дияволом; однак у книзі, яку вона показала, Імір називається "Кріста". Фріда порадила Хісторії, що вона повинна бути леді, як "Кріста". Вона говорила про "Крісту" як про альтруїстичну дівчину і закликала її бути люблячою і коханою, як вона, коли вона виростає. Однак Хісторія не пам'ятала цих візитів, оскільки Фріда використовувала силу Титана Прародителя, щоб стерти її спогади після кожного візиту. Хісторія згадувала б лише розпливчасті образи "Крісти" в майбутні роки.

Здібності[]

Іміла був найпершим Титаном і єдиним, хто коли-небудь володів повною силою Титанів; всі, хто йде за нею, просто володіють фрагментами її влади. Її тіло Титана було величезним, навіть за мірками Титана, і легко піднімалося над деревом. Використовуючи свою величезну силу, вона без зусиль знищила сили Марлії. Вона також була дуже кваліфікована в управлінні своїм Титаном, оскільки виконувала складні завдання, такі як будівництво мостів через гори та обробка полів.

Кажуть, що ніхто не може перевершити Іміра і що оскільки Імір померла через 13 років після пробудження її сил, нікому не дозволено жити далі цього; це явище відоме як "Прокляття Імір".

Вбито людей[]

Непрямо[]

  • Більш ніж третина населення планети Земля в 854

Навігація[]

Джерело Розумні Титани
Титани Прародителі Ерен ЙегерГріша Йегер Фріда Рейс Урі Рейс Пан Рейс Карл Фріц Імір Фріц
Атакуючі Титани Ерен Йегер Гріша Йегер Ерен Крюгер
Колосальні Титани Бертольт Гувер Армін Арлерт
Броньовані Титани Райнер Браун
Жіночі Особини Енні Леонхарт
Звіроподібні Титани Зік ЙегерТом Ксавер
Зубасті Титани Фалько ГрайсПорко Гальярд Імір Марсель Гальярд
Титани Перевізники Пік Фінгер
Титани Молоти Війни Ерен ЙегерЛара Тайбер
Невідомо Марія Фріц Роза Фріц Шіна Фріц
Advertisement