Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Абель Рейс (エーベル・レイス Еберу Рейсу) - одна з молодших доньок Рода Рейса та його дружини, молодша сестра Дірка, Улкліна та Фріди Рейс, старша сестра Флоріан Рейс та зведена сестра Хісторії Рейс.

Зовнішність[]

Абель була 12-річною дівчинкою з світло-коричневим волоссям середньої довжини і світло-блакитними очима. Носила простий білий халат та білу сукню з v-подібним вирізом з чорним поясом та білими сандаліями, як це було поширено для дівчат під час будь-яких сімейних зібрань Рейсів.

Предісторія[]

В 842, Абель разом з батьками та старшим братом Улкліним спостерігала як Фріда Рейс у формі нерозумного Титана поїдає свого дядька Урі, вспадковуючи силу Титана Прародителя. Дивно є те, що вона не була шокована цим видовище, на відміну від її брата Дірка та сестри Флоріан, попри те що вона тоді була малою дівчинкою.

Біографія[]

Арка Падіння Сегансії[]

Смерть Абель та Дірка

Смерть Абель та Дірка під рук Гріши

В 850, коли впала стіна Марія, Гріша Йегер війшов до каплиці Рейсів. Він перетворився на Атакуючого Титана та вбив майже усіх членів родини, враховуючи Абель. За словами Рода Рейса, Гріша розчавив рукою Абель разом з її старшим братом Дірком.

Advertisement