Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Альма (アルマ Арума) - мати Хісторії Рейс, коханка та колишня служниця Рода Рейса. Після того як вона її донька були виселені в село, вона працювала в місті у нічний час.

Зовнішність[]

Описана Хісторією як дуже красива жінка, Альма була стрункою і середнього зросту. У неї були яскраві очі і довжина плечей, світле волосся з чубчиком, яке чистило просто повз брови. В аніме у неї коричневе волосся. Залишаючись на фермі, вона зазвичай носила просту ґудзикову сорочку зі спідницею темного кольору. Вона носила набагато тонший одяг, коли йшла в місто. Коли вона була служницею сім'ї Рейс, вона носила довгу чорну сукню з білим фартухом і білою шапочкою з витягнутим назад волоссям.

Особистість[]

Альма була показана як дуже боязка і майже лінива жінка, яка ніколи не допомагала батькам і воліла читати книги.

Вона, ймовірно, мала більш приємну і розумну особистість в присутності Рода Рейса, оскільки він відчував, що вона єдина, хто міг зрозуміти, через що він переживає.

Однак вона несла глибоку ненависть до Хісторії до того, щоб побажати собі мужності вбити її, щоб врятувати власне життя. Більшу частину часу вона уникала говорити або навіть перебувати в одній кімнаті з нею. Алма розмовляла з дочкою лише двічі, і кожного разу вона висловлювала глибокий жаль з приводу народження Хісторії.

Предісторія[]

Альма заспокоює Рода

Альма заспокоює Рода

Альма була красивою покоївкою в родині Рода Рейса, яка зрештою стала його коханкою. Через деякий час вона народила Хісторія на невеликій фермі, власники якої були її батьки в північній частині стіни Шіна, яка перебувала на землі, контрольованій родиною Рейс.

Протягом дня Альма зазвичай проводила свій час, читаючи на фермі батьків, залишаючи батьків та Хісторію, щоб займатися роботою на фермі. Вночі вона одягалася в химерний одяг і карета везла її в місто. Вона робила все від неї залежне, щоб уникнути взаємодії з Historia, не залишаючи ферму назавжди, зрештою лише двічі в житті розмовляючи з нею.

Альма відштовхує Хісторію

Альма відштовхує Хісторію

Одного разу, бажаючи відносив матері та доньки, як у її книгах, Хісторія вирішила обійняти її, щоб побачити, що станеться. Альма в шоці відштовхнула її і зі сльозами заявила, що шкодує про своє народження. Вона пішла, залишивши за собою приголомшену Хісторію. Однак остання був щасливою, тому що це був перший раз, коли Алма коли-небудь розмовляв з нею. Після цього Альма зібрала свої речі і покинула ферму.

Біографія[]

Арка Падіння Сегансії[]

Після падіння стіни Марія, вона повертається, з Родом в компанії. Вона перелякана, оскільки Род формально вперше представляється Хісторії. Коли вони починають пробиратися до вагона, їх швидко оточує Перший внутрішній загін Військової поліції, який був відправлений для придушення Альми та її дочки. Оскільки Хісторія була нелегітимним спадкоємцем Рейса, рада вважала за краще позбутися її та Альми разом.

Смерть Альми

Альма шкодує про народження Хісторії перед смертю

Перелякана Хісторія кличе свою матір після того як її схопив Кенні Аккерман, змушуючи її заперечувати зв'язок з Хісторією. Кенні запитує чи знає він їх обох, після чого Род відповідає те що не знає їх. Кенні кладе Альму на коліна та витягує свій ніж. Хісторія знову починає кликати до її, змушуючи Альму плакати і знову висловлювати свій жаль про народження дочки; після чого Кенні швидко перерізав їй горло, змушуючи її кровоточити незабаром після цього.

Відносини[]

  • Хісторія Рейс - Вона несла глибоку образу на доньку. Здебільшого це було через страх бути страчено. за наказом ради за "осоромлення" Рода та його репутації шляхом народження його позашлюбної дитини та/або бути його коханкою. Хоча вона знала, що Хісторія знаходиться під загрозою тієї ж долі, вона була стурбована тільки своїм власним життям. Вона намагалася будь-що ігнорувати або уникати Хісторію, до моменту виходу з ферми батьків після того, як її дочка намагалася обійняти її. Альма шкодувала, що не має сміливості вбити саму Хісторію, щоб забезпечити власне виживання. Перед тим, як Кенні перерізав їй горло, вона висловила Хісторії, що хоче, щоб вона ніколи не мала її.
  • Род Рейс - Її колишній роботодавець-став коханцем. Вона була його довіреною особою, і він вірив, що може розповісти їй що завгодно. Через деякий час після того, як Род одружився і мав власних дітей, вони почали таємні романтичні стосунки. Зрештою Альма завагітніла від Хісторії, через що її відправили жити на ферму батьків, щоб її дитина не ганьбила Рода та його репутацію.

Цікаві факти[]

  • Її ім'я з латинської ознакає "душа", "доброта"
    • Що іронічно, враховуючи її жорстоку поведінку до своєї доньки.
  • Альма зі староєврейської означає "неожружена леді" та "молода леді".
  • Також її ім'я з угорської означає "яблуко".
  • Попри її появу в другому епізоду третього сезону у спогадах Джела Саннеса, її повноцінна поява відбулась у третьому епізоді третього сезону.
Advertisement