Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Батько Конні (コニーの父 Коні но чічі) - батько Конні Спрінґера та житель села Раґако. Він був перетворений на Титана Зіком Йегером під час так званного прориву стіни Роза.

Зовнішність[]

Людська форма[]

Батько Конні був досить високим чоловіком середнього віку з маленькою чистою бородою, коротким, чорним волоссям і вусами. Зображувався у формальному вбранні з краваткою.

Чиста форма Титана[]

Як титан, батько Конні зберіг майже всі свої колишні фізичні характеристики, хоча тепер з голою кліткою ребра і коротшим, світлішим волоссям. У такому вигляді він був близько 3 метрів заввишки.

Біографія[]

Арка Зіткнення Титанів[]

Батько Конні був однією з жертв, отруєних газом марлійнськими солдатами, перш ніж перетворитись на Титанів Зіком Йегером на початку вторгнення в стіну Роза.

Титан батька Конні натрапляє на щойно заселене село, де він входить у будинок, де живуть маленька дівчинка та її мати. Титан батька Конні починає їсти ногу матері, поки Саша Браус, допомагаючи в евакуації жителів стіні Роза, не спробує вбити його. Однак її зусилля з загальною рубаючою сокирою виявляються неефективними, і їй не залишається нічого іншого, як взяти дівчинку і втекти.

Титан батька Конні переслідує Сашу і дівчинку за межами села, де Саша протистоїть Титану. Використовуючи лук і стрілу, Саша засліплює одну з титанів і фізично коле іншу стрілу в інше око. Потім вона використовує кров з ноги жінки, щоб вибратись зі захвату батька Конні. Батько Конні пізніше буде убитий членами Розвідкорпусу в якийсь момент протягом тижня, перш ніж стіна Роза буде очищена від Титанів.

Вбито людей[]

  • Принаймні один мешканець стіни Роза (ненавмисно, як нерозумний Титан).

Невдалі спроби[]

Цікаві факти[]

Advertisement