Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Батько Мікаси (ミカサの父 Mikasa no chichi?) - біологічний батько Мікаси Аккерман та її матері. Він разом з дружиною проживали у лісі біля району Сігансіни.

Зовнішність[]

Батько Мікаси був чоловіком за 30. Він мав коротке золотисте волосся разом зі золотистими очима. Судячи по його одягу, він був звичайним працівником.

Особистість[]

Батько Мікаси хоч і був доброзичливим, але до того ж працьовитою людиною. Коли в нього Мікаса запитала звідки беруться, він жартівливо сказав що не в курсі щодо цього процесі і порадив запитати у доктора Йегера.

Біографія[]

Він разом зі своєю дружиною та донькою проживали у лісі після району Сігансіни, аби уникати переслідування від влади. Зазвичай він займався полювання на качок та допомагав з садівництом для допомоги родині.

Смерть батька Мікаси

Смерть батька Мікаси

В день коли до них мав завітати доктор Йегер разом з синою Ереном, Мікаса питає у батько звідки беруть діти, після того як мати їй сказала що у Мікаси також будуть діти. Після чого батько жартівливо уникає відповіді, кажучи що не знає відповідь на це запитання і те що краще запитати у доктор Йегера коли той прийде. Його життя як і життя його дружини обірвалось в цей же день, коли твоє грабіжників увійшли в їх дім. Батько Мікаси отримує удар ножем у живіт від одного з грабіжників та вмерає, падаючи за підлогу перш ніж зрозуміти що відбулось. Пізніше його тіло та його дружини були знайдені в їхньому будинку Грішею Йегером, що дало його припущення те що вмерти понад години тому.

Подальший сюжет[]

Сім'я Акерманів

Мікаса пригадує своїх батьків

Коли Леві Аккерман говорить про Кенні Аккермана, він запитує в Мікаси чи можливі родини зв'язки з ним. Вона розповідає те коли її батьки живі, вони розповідали те родина батька, клан Аккерманів, зазнавав переслідування і те що азійська родина її матері втратила місце для проживання в середині стіни, напевно через їхню расу. Тоді Мікаса зазначила, що її батько зустрічав схожих людей, яким довелось тікати з міста до гір і там вони одружувались. Вона також заявляє, що її батько не знав чому Аккермани зазнавали дискримінації і те що вони не були різних рас, на відміну від її матері.

Відносини[]

  • Мікаса Аккерман - єдина його донька, він робив все можливе аби вберегти доньку від переслідування влади.
  • Мати Мікаси - його любляча дружина, разом вони жили в щасті та гармонії разом з донькою в їхньому будинку в лісі.
  • Гріша Йегер - його довірливий сімений лікар, який був готовий долати подорож для обстеження його та дружини здоров'я.
Advertisement