Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Батько Петри (ぺトラの父 Ретора но Чічі) - житель району Каранес та батько Петри Рал, членкині загону Леві - Загону спеціальних операцій. Він з радістю розповідав капітану Леві про лист, який йому надіслала його донька перш ніж дізнатись про її смерть.

Зовнішність[]

Батько Петри мав коротке кудласте коричневе, очима такого ж кольору та зі зморжками на обличчі. Було показано його в селянському одязі, який складався з чорних штанів, сірої сорочки, чорної жилетки та сині шарфом. Він виглядав як дорослий чоловік, деся на сорок - п'ятьдесят років.

Особистість[]

Батько Петра явно любив свою дочку Петру і пишався тим, що вона потрапила до Загону спеціальних операцій. Він був стурбований її відданістю Леві, оскільки хотів, щоб вона відчула повноту життя, перш ніж заспокоїтися. При розмові з Леві він здавався дуже схвильованим, але доброзичливим.

Біографія[]

57-а Зовнішня експедиція Розвідкорпусу[]

Пан Рал розповідає про лист Петри

Пан Рал розповідає про лист Петри

Коли Розвідкорпус повертається з невдалої 57-ї експедиції за Стінами, батько Петри зустрічає Леві. Він розповідає про лист, який надіслала йому його донька, про її захоплення щодо членства до Загону спеціальних операції, не знаючи що його донька загинула під час завдання та те, що її тіло було викинуте за межами Стіни. Сам ж Леві зі жахом вислуховував слова чоловіка.

Цікаві факти[]

  • Він та Джел Саннес мають одного і того ж сею.
Advertisement