Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Бертольд Гувер (ベルトルト・フーバー Беруторуто Фува) - елдійєць та один з марлійських воїнів. Він мав здатність перетворюватися на Титана, відомий як Колосальний Титан. У 845 році він, Райнер Браун і Енні Леонхарт зламали Стіну Марію, намагаючись заманити та забрати Титана Прародителя для Марлі. Після цього він приєднався до війська і закінчив 104-е Кадетське училище, займав 3-тє місце, а пізніше приєднався до Корпусу Розвідки, поки не була розкрита його ідентичність як Колосальний Титана. Він володів силою Титана, поки не був убитий Арміном Арлертом. Багато хто описував його як безвольну і спокійну людину.

Зовнішність[]

Людська форма[]

Бертольд був досить високим, струнким молодим чоловіком Він був найвищим з усіх відомих на той час володарів влади титанів. Він мав коротке, темне волосся, коричневі очі, тонкі брови та довге обличчя. Він носив унформу Кадетського училища, і після того, як він вступив до Корпусу Розвідки, він використовував їхню форму. Після зустрічі зі Звіроподібним Титаном його волосся з'являлося коротше і носило траншею. Під час битви Воїнів в Сегансії проти членів Розвідкорпусу, Бертольд носив комплект вертикального маневреного спорядження разом з комірчастою сорочкою і темними штанами.

Форма Колосса Титана[]

У формі Колосального Титана, він мав дуже характерний вигляд і ряд незвичайних особливостей. Його форма Титана була приблизно 60 метрів заввишки, що робить його приблизно в чотири рази вище будь-якого іншого Титана, побаченого досі (за винятком форми Титана Рода Рейса і нової форми Титана Ерена Йегера).

Форма Колосального Титана Бертольда є однією з найбільш сильно деформованих титанів, які можна побачити в серії - йому, здавалося, не вистачає шкіри повністю, а його щелепа і структура обличчя, здавалося, сильно змінені від людської форми. Він також постійно випускав струменя пари з поверхні його тіла, таким чином, що паралелює його часте нервове потовиділення. Його ноги також сильно відрізнялися від ніг людини та інших титанів, оскільки вони були опухлі і схожі на стовпи. Його фізіологія була змодельована за чоловічою статтю, але, як і всім титанам, йому не вистачало статевих органів. У нього були тонкі і непропорційно довгі руки в порівнянні з головою, тілом і ногами.

Особистість[]

Бертольд був тихим молодим чоловіком, який ідентифікував себе як людину зі слабкою волею, яка слідує популярній думці. Крім того, його інструктор Шадіс зазначив, що він є людиною з великим потенціалом, але повною відсутністю ініціативи. Він був далі описаний Ереном Йегером як мовчазний, і Бертольд, як правило, залишався на задньому плані, якщо це не потрібно. За власним визнанням, він був дещо боягузом і відзначався низькою самооцінкою.

Його відкинута поведінка спочатку призвела до враження, що він найменш емоційно скомпрометований з трьох воїнів Титана. Він виявляв мало прихильності або каяття через свої дії, здавалося, піклуючись лише про свого партнера Райнера Брауна. Однак, коли він зіштовхався зі своїми колишніми товаришами і розпитував про їхню дружбу, він виявив, що він набагато більш конфліктний і схильний до провини, ніж це було спочатку.

Він виявив велику відданість обом своїм товаришам по службі, Райнеру Брауну та Енні Леонхарт, і був легко доведений до дії або гніву, коли відчував, що або йому погрожують. Спочатку він проявив себе насторожено до інших і виступав як голос розуму Райнеру, неодноразово застерігаючи його про зниження охорони.

Бертольд зазнав серйозної зміни характеру незадовго до і під час битви за Сегансію. Він став відстороненим, байдужим і холодним, дозволяючи йому виконувати свій дикий обов'язок більш ефективно. Бертольд залишався спокійним і складеним, і йому не було шкода або погано, коли він сказав своїм колишнім друзям, що вб'є їх і всіх людей всередині стін, тому що він вирішив це зробити. Він не повівся на спробув Арміна Арлерта маніпулювати ним, використовуючи Енні, не відчувала паніки чи страху, коли інші солдати Розвідкорпусу збиралися добити безпорадного Райнера, і йому довелося залишити його собі. Він зазначив, як Армін не в змозі нічого з ним зробити, поки він тремтить у страху своєї присутності.

Бертольд не виявив повної зневаги до людської раси і друзів з 104-го Кадетського училища. Він демонстрував паніку та легкі сльози, коли він, Райнер та Енні залишили Марко Ботта помирати. Зіткнувшись з Арміном, він назвав своїх колишніх товаришів такими, як "заповітні друзі" і неодноразово заявляли, що вони не винні. Це залишає враження, що причини Бертольда для бажання їх померти не були особистими, і були зумовлені невідомими факторами поза їхнім нинішнім розумінням або знанням. Бертольд ще раз виявив симпатію до своїх старих друзів, висловивши своє розчарування у марнуванні інтелекту Арміна, коли він помирає. Потім він вирішив спалити його якомога швидше, щоб вивести його з біди.

Бертольд прийняв свою лиходійську особистість, і раціоналізував, що жодна з них не була його або кого-небудь вини, але що світ жорстокий, і все це було неминуче. Коли вибух його трансформації не зміг вбити всіх солдатів, він висловив своє розчарування продовженням виживання своїх колишніх друзів.

Незважаючи на спокій і цілковиту безстрашність перед лицем смерті і руйнування, Бертольд був абсолютно наляканий думкою про смерть самого себе. Коли нерозумний Титан Арміна підійшов до нього, Бертольт несамовито благав своїх колишніх друзів врятувати його, а потім плакав і кликав Райнера та Енні, перш ніж їх жорстоко пожерли.

Предісторія[]

Бертольд був ельдійцем, що народився на континенті Марлії. У якийсь момент свого дитинства він приєднався до марлійського Війська як кандидат у Воїни. Він отримав високу оцінку за свої здібності до стрільби і був обраний разом з Енні Леонхарт і Марсель Гальярд, щоб стати воїнами і кандидатами, щоб успадкувати силу титанів. Бертольд одного разу помітив, що інший кандидат на ім'я Порко Гальярд знущається з Райнера Брауна, меншого кандидата. Після відходу Порко, Бертольд допоміг Райнеру стати на ноги і зав'язав з ним дружбу на все життя. Після набуття влади Колоса Титана, він майже відразу навчився використовувати його силу.

Імір з'їдає Марселя

Бертольд та Райнер тікають від Імір

Він разом з Райнером, Енні та Марселем розпочав місію з нападу на стіною ельдійців у 845 році. Основна мета місії полягала в тому, щоб вкрасти силу Титана Прародителя і привести його до уряду Марлії. У той день, коли вони збиралися зламати стіну Марії, Воїни зіткнулися з Титаном Імір під час подорожі. Ще в бездумному стані вона напала на трьох хлопчиків і ледь не вбила Райнера. Марсель в кінцевому підсумку пожертвував своїм життям, щоб захистити своїх друзів, в той час як Бертольд, здавалося, втік в жаху, можливо, відмовившись від двох інших в процесі.

Пізніше вони перегрупувалися і збиралися відмовитися від місії, але Райнер зупинив їх, нагадавши їм про наслідки. Енні, розлючена і налякана, копає Райнера ногами, в той час як Бертольт міг тільки спостерігати за сутичкою. Після того, як Райнер взяв на себе керівництво і вирішив, що вони продовжать місію, решта воїнів попрямували до Стіни і почали свою операцію. Бертольд, дивиться на могутність та величену стіни, запитуючи чи може він насправді знищити її.

Біографія[]

Арка Падіння Сегансії[]

Поява Колосального Титана

Перша поява Колосального Титана

Бертольд перетворюється на Колосального Титана в районі Сегансія, тероризуючи її населення і вибиваючи дірку в воротах району. Напад призводить до того, що падаючі уламки розкидаються по всьому місту, падаючи на людей та будівлі. Відразу після його нападу, Бертольд вилазить зі свого Титана, в той час як Титани входять в місто з-за стін, в результаті чого населення встановлюється на них. Після виходу зі свого Титана, Бертольд приходить в безпосередній близькості з нерозумного Титаном, але Титан ігнорує його та замість цього увійшов в район Сегансії. Він сидить на стіні Марії, після того, як був винесений на Стіну Броньованим титаном.

Після того, як Броньований титан пробиває внутрішні ворота стіни Марія, Бертольду вдається увійти разом з Райнером Брауном та Енні Леонхарт. Під час відмови від стіни Бертольд та інші двоє підробляють свої сімейні записи. Він та Райнер знаходять роботу лісорубами протягом двох років, хоча Енні збирає інформацію в стіні Шіна. Разом вони маскуються як біженці з глибини в горах на південь від стіни Марія, які дізнались про атаку на світанку, як їх село було під штурмом титанів, історія, вкрадена у померлого чоловіка. Тріо пізніше обговорює їх відкриття, що король Фріц і дворяни є маріонетковими правителями, а не фактичними підданими Імір. Потім вони вирішують стати солдатами, щоб приєднатися до військової поліції і наблизитися до внутрішніх справ.

Арка 104-ий Кадетський корпус[]

Через два роки після знищення Стіни Марії, у 847 році Бертольд вступає до армії і стає членом 104-го Кадетського училище разом з Райнером та Енні. У перший день навчання Бертольд є одним з небагатьох студентів, який інструктор Кіт Шадіс не опитує, оскільки він здатний сказати, що Бертольд вже пройшов через обряд проходження.

Бертольд разом зі своїми однокурсниками

Бертольд зі своїми однокурсниками

Після того, як Ерен не зміг неодноразово керувати пристроєм просторового маневрування, він звертається за порадою до своїх колег-курсантів і його відправляють до Бертольда та Райнера за допомогою Марко Ботта. Хоча спочатку недружні по відношенню до Ерена і Арміна, Бертольд і Райнер швидко розігріваються до них, дізнавшись, що вони з району Сегансія і все ще готові вступити в Корпус Розвідки. Вони поділяють бажання повернутися в втрачене рідне місто і погоджуються дати Ерену пораду. Наступного дня вони стають свідками останньої спроби Ерена пройти туди, де він знову зазнає невдачі, поки Шадіс не помітить, що його обладнання несправне. Після поповнення Ерен проходить тест, оскільки годинник Райнера та Бертольта вражені рішучістю Ерена.

У якийсь момент під час навчання курсанти завершують навчання зі снігової бурі. Однак Кріста, Імір та Даз не повертаються. Наступного ранку, коли Ерен, Мікаса та Армін вирішують піти шукати їх, Бертольд та Райнер вирішують супроводжувати їх, а також Конні, Саша та Марко. Однак вони чують гучний майже громовидний шум і вирушають досліджувати, але виявляють, що Імір повертається до табору з Дазом, якого, як правило, інші в приміщенні.

Зрештою Бертольдт закінчує 3-е місце у своєму класі, позаду Райнером.

Арка Битва за Трост[]

Друга поява Колосального

Ерен зустрічає Колосального вдруге

Через п'ять років після нападу на Сегансії, Бертольд перетворюється на Колосального Титан на в'їзді до Тросту. Він негайно відштовхує Військових на вершині Стіни Роза парою від свого високотемпературного тіла, а потім пробиває ворота в місто; він помічає Ерена Йегера, який готується до нападу, але ігнорує його. Коли він дивиться на фіксовану артилерію Стіни, Колосальний Титан розмахує рукою та руйнує оборону Стіни. Переживши штурм, Ерен запускається в шию Колоса Титана і намагається атакувати його потилицю, але Бертольд випускає пару зі свого тіла та розчиняє тіло свого Титана. Його атака спонукає Гарнізон почати план надзвичайних ситуацій Колосального Титана для округу Тросту, і приводить титанів до міста.

Бертольд відступає

Бертольд відступає після атаки на стіну Роза

Бертольд непомітно тікає під прикриттям пари, використовуючи свій пристрій просторового маневрування. При повторному вході в Трост, Бертольа бере участь в атаці проти Титанів. Однак, коли команда постачання застрягла в штабі війська Тросту, він по суті знерухомлений з багатьма своїми товаришами по команді на даху. Він, Райнер Браун та Енні Леонхарт обговорюють, що робити далі, а Райнер пропонує їм чекати, коли титани зберуться до них, перш ніж вони зроблять крок. Мікаса Аккерман запитує їх, чи бачили вони Ерена, і Райнер вказує на Арміна Арлерта, кажучи їй, що він був у складі загону Ерена.

Мікаса бере на себе лідерство, очолюючи спробу потрапити до військового штабу в Трості, в якому бере участь Бертольт. Конні Спрінґер, Мікаса та Армін прибувають незабаром після цього, з аномальним Титаном на буксирі, який швидко починає вбивати титанів, що рояться зовні будівлі.

Бертольд вислуховує план Арміна

Бертольд вислуховує план Арміна

Бертольд бере участь у плані Арміна, для військової штабквартири від нерозумних Титанів. Після того, як Титани заманили разом кадетів і засліпили через стрілянину, він і шість інших кадетів атакують їх, прагнучи очистити всіх титанів в один хід. Коли інші курсанти виїжджають після поповнення запасів, Бертольд є серед солдатів, які залишаються позаду, щоб спостерігати за аномальним Титаном, оскільки він перевантажений нерозумними Титанами.

Підозрюючи, що Титан є розумним, Бертольд, Енні і Райнер стверджують, що вони повинні допомогти йому та вберегти його від поїдання іншими Титанами. Вони замовчуються, коли Титан відривається від Титанів, пожираючи його, щоб вбити одного останнього Титана, перш ніж впасти на землю. Вони готуються піти, але зупиняються, побачивши Ерена Йегера, котрий вилазить з тіла Титана. Бертольд, Жан, Енні та Райнер перебувають у режимі очікування зі своїми колегами-курсантами, і їм наказано нікому не розповідати, чим вони були свідками.

Пізніше, побачивши, що виглядає як пара з Титана зсередини міста, він та солдати, які стали свідками появи Ерена з потилиці Титана масштаб Стіни, щоб побачити, що відбувається. Над Стіною вони бачать Ерена, що захищає Мікасу і Арміна від гарматного вогню, з щитом, зробленим з тулуба його форми Титана.

Марко підслухав розмову Райнера та Бертольта

Бертольд та Райнер усвідомлюють, що Марко підслухав їхню розмову

Спостерігаючи за тим, як Ерен у формі Титана несе величезний валун для закриття Стіни, Бертольд та Райнер обговорюють свій план. Бертольд каже, що Титана з'їдять Ерена перш ніж вони про щось дізнаються, однак Райнер стверджує, що після трансформації Ерена у них нарешті є здогадка після п'яти років перебування на острові Парадіс. Поки вони обговорюють, до них ззаду підходить Марко та запитує, про що вони говорять. Райнер каже, що це був всього лиш жарт, Марко у відповідь каже, що Райнер та Бертольд самі на себе не схожі та наказує їм сфокусуватись на завданні. Незабаром, Райнеру вдається наздогнати Марко та притиснути його до даху, тримаючи його руки, і він наказує Енні зняти з нього його пристрій просторового маневрування. Бертольд повідомляє про Титана, що наближається, і вони вимушені покинути Марко помирати. Вони троє спостерігають, як Титан поїдає Марко живцем. Бертольд зі здивуванням бачить, як Райнер питає чого Марко поїдають.

День перед контератакою[]

Після битви за Трост, Бертольд приєднується до Розвідкорпусу, разом з Мікасою, Райнером, Ереном, Жаном, Конні, Сашою Браус, Крістою Ленц та Імір.

Арка 57-а зовнішня експедиція Розвідкорпусу[]

Бертольд та Імір спотерігають за бігом Титанів

Бертольд бере участь у 57-й експедиції Розвідкорпусу на територію Титану, весь час прилипаючи до свого друга Райнера. Місія досить повільно розвивається для нього, поки він не прибуде до Лісу гігантських дерев зі своєю групою і йому наказано бути в режимі очікування. Він чекає на деревах зі своїми товаришами, щоб вони могли зупинити будь-якого Титана від входу в ліс, де їх начальство. Через деякий час невеликих подій, гучний крик Титана можна почути зсередини лісу та орда Титанів починає біг в сторону лісу. Бертольт є серед солдатів, оскільки вони намагаються зупинити вхід титанів.

Після того, як Титани вийшли за межі поля зору розвідників, Бертольдт бачить сигнальний вогонь, що вказує час відступу. Він перегрупується зі своїми товаришами, і вони повертаються до стін. При повторному вході в ворота Розвідкорпус отримує зауваження критичні зауваження за їх загибель і відсутність результатів.

Здібності[]

Бертольд закінчив навчання на 3-й позиції серед своїх однокурсників і був відзначений серед них як найкращий користувач пристроя просторового маневрування. Йому вдалося вбити невеликого Титана без використання пристроя просторового маневрування. Завдяки високій посаді він також, ймовірно, володітиме іншими військовими та бойовими навичками. Крім того, він мав видатні навички стрільби, коли він був дитиною навчання серед воїнів. Бертольт також зміг захистити від і навіть тимчасово пересилити Мікасу Аккерман в бою, незважаючи на її атаку ззаду.

Характеристики: Бертольд Гувер
Навик бою
9/10
Iніціативність
4/10
Iнтелект
6/10
Командна робота
9/10
Агресивність
2/10

Сила Титанів[]

Бертольд міг трансформуватися на 60-метрового Титана, відомий як Колосальний Титан (超大型巨人 Тьо огата Кьодзін). У такому вигляді Бертольж зміг поглянути через Стіни. Він також був в змозі зберегти свій інтелект, коли він перетворився, як показано, коли він націлений на мережу гармат, які стоять на верхній частині стіни Роза спочатку як засіб, щоб швидко пошкодити оборону Стіни. Форма Колосального Титана, завдяки своїм великим розмірам, неймовірно повільна, що полегшило переміщення навколо нього будь-кому з вертикальним маневреним обладнанням. Як і Ерен, Бертольд зміг викликати часткове перетворення, оскільки він зміг проявити верхню частину своєї форми Титана на вершині стіни Роза, щоб боротися проти солдатів Розвідкорпусу. Його форма також була примітною тим, що він міг утворюватися і розчинятися майже миттєво, на відміну від більшості титанів. Під час атаки на стіну Роза, він зміг розчинити свою форму Титана буквально за лічені секунди, зникаючи, перш ніж Ерен міг реагувати. Це може бути пов'язано з його здатністю генерувати неймовірне тепло, оскільки він генерував масивну хмару пари перед зникненням.

Вбито людей[]

Непрямо[]

Невдалі спроби[]

Цікаві факти[]

  • Бертольд є єдиним Воїном чия людська форма подібна до форми Титана.
  • На офіційному сайті показано, що він має призвісько Бертл (ベルトル Берутору).

Навігація[]

Джерело Кадетське училище
Кадетське училище логотип
Інструктори Кіт Шадис Клод Дювальє
Топ 10 Мікаса АккерманРайнер БраунБертольт Гувер Енні ЛеонхартЕрен ЙегерЖан КірштейнМарко Ботт Конні СпрінґерСаша Браус Хісторія Рейс
Інші Армін АрлертІмір Томас Вагнер Ханна Діамант Франц Кефка Самуель Нак Тіс Милиус Зельмскі Міна Кароліна Даз Том Рут Д. Клайн Флок Форстер Гордон Сандра
Інше Кадетське училище Марло Фройденберг Хітч ДрейзБорис Фойльнер
Джерело Розвідкорпус
Розвідкорпус логотип
Командувач Ханджі Зое
Капітани команд Леві Аккерман
Командири загонів Майк Захаріас  · Дірк  · Марлен  · Клаус  · Гарольд  · Діта Нес
Лідери команд Даріус Баер-Варбрун
Загін Леві Петра Рал  · Оруо Бозард  · Гюнтер Шульц  · Елд Джин
Члени загонів Ільзе Лангнар  · Браун  · Нанаба Рене  · Люк Цис Хеннінг Гергер Дітер Мобліт Бернер Кейджи  · Юрген Іван Пір Томас  · ЛаудаРашад  · Ніфа Абель Марло Фройденберг  · Флок Форстер  · Гордон  · Сандра Лобов
Колишні члени Ервін Сміт 11-ї командиручий Кіт ШадисРайнер БраунБертольт Гувер ІмирХісторія Рейс
Джерело Розумні Титани
Титани Прародителі Ерен ЙегерГріша Йегер Фріда Рейс Урі Рейс Пан Рейс Карл Фріц Імір Фріц
Атакуючі Титани Ерен Йегер Гріша Йегер Ерен Крюгер
Колосальні Титани Бертольт Гувер Армін Арлерт
Броньовані Титани Райнер Браун
Жіночі Особини Енні Леонхарт
Звіроподібні Титани Зік ЙегерТом Ксавер
Зубасті Титани Фалько ГрайсПорко Гальярд Імір Марсель Гальярд
Титани Перевізники Пік Фінгер
Титани Молоти Війни Ерен ЙегерЛара Тайбер
Невідомо Марія Фріц Роза Фріц Шіна Фріц
Advertisement