Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Quote1 «Броньований» титан з вузькою спеціальностю — створення свого роду обладунків. Якщо він всім своїм тілом піде на таран, то мабуть зможе зруйнувати ворота в стіні. Quote2
— Інструктор «Воїнів» коротко описує титана

Броньований Титан (鎧の巨人 Yoroi no Kyojin?) — був одним з «Дев'яти Титанів», здібним формувати дуже міцну броню.

Здібності[]

  • Регенерація
  • Броня
  • Затвердіння

Передісторія[]

Райнер Браун, носій Броньованого разом з Енні Леонхарт, Бертольдом Гувером і Марселем Гальярдом був посланий на міссію по знищенню людства у стінах і захоплення сили Титана Прародителя. Коли Гувер в формі Колосса пробив ворота Сегансії , a Райнер, вслід за ним, ворота стіни Марія, відкривши тим самим нерозумним титанам шлях всередину. Після, Браун, Леонхарт і Гувер змішались з населенням Стін з ціллю більш ретельного пошуку власника сили Титана Прародителя.

Сюжет[]

Пролог[]

Арка Битва за Трост[]

Через 5 років після Падіння cтіни Марія, в 850 році, Райнер і Бертольт вирішують схопити Ерена і Імір і відправитися з ними на свою вітчизну, Марлію. Коли вони готуються до захоплення, на них різко нападає Мікаса, котра випадково підслухала їх з Ереном діалог, і відрубує Райнеру руку, а Бертольду зносить половину шиї. Ті, щоб не загинути, перетворюються в своїх титанів, Райнер хапає Ерена і скочується вниз по Стіні, в той час, як Бертольд захоплює Імір, яка перебуває без свідомості. Ерен кусає себе за руку, перетворюючись в Атакуючого.

Починається недовга битва між ним і Райнером, в котрій Ерен відриває праву руку Броньованому і ледве не дістає Райнера з його шиї, але того рятує падіння тіла Колоссального титана, витримати котре Ерену, на відміну від Райнера, не вдалось через властивості свого титана. Користуючись випадком, Райнер вириває Ерена з шиї Атакучого і вони разом з Бертольдом і Імір біжуть в Ліс гігантських дерев, котрий знаходиться в межах Стіни Марія. Незабаром їх наздоганяє Розвідкорпус. Ервін Сміт вирішує привести купку нерозумних титанов до Броньованого, щоб ті його атакували. Коли Райнер розкриває руки, наамагаючись прибрать з себе титанів, Мікасі вдається його схопить, і коли вони вже збираються відступати, Райнер починає кидати в сторону розвідників нерозумних титанів. Ерен з Мікасою падають з коней і натикаються на Усміхненого титана, з'ївшого п'ять років назад мати Ерена, Карлу. Доторкнувшись його, Ерен вперше використовує Координату, змушючи титанів розірвати Усміхненого, а потім направляє їх на Броньованого. Скориставшись ситуацією, Ервін наказує солдатам відступати.

Арка Зіткнення Титанів[]

Арка Королівське Правління[]

Арка Повернення в Сегенсію[]

Через 3 місяці після Битви за Трост Розвідкорпус прибуває в Сегансію і Ерену Йегеру вдається запечатати зовнішні ворота округу, використовуючи здібність формування броні на кожі свого титана. Підозрюючи, що воїни знаходятся близько, Армін пропонує почати їх пошуки; деякий час потому розвідники в розщелині стіни знаходять Райнера. Коли його атакує Леві, встромивши меч в шию, Райнеру вдається за допомогою особої сили титана перенести свідомість в іншу частину своєї нервової системи для того, щоб встигнути знову трансформуватися в Броньованого і відновити отримані в результаті цієї атаки критичні пошкодження, і у нього це виходить. На початку битви Райнер зміцнює свої пальці, щоб залізти на стіну Марія для того, щоб неочікувано знищити коней Розвідкорпуса. Але раптом в місті, Ерен перетворюється в Атакуючого і Райнер, розуміючи, що це, можливо, приманка, вступає з ним в бій. Починається другий в сюжеті бій між Броньованим і Атакуючим.

Нова здібність титана Ерена, дозволяюча йому зміцнювати кожу, допомогла наносити нищівні удари Броньованому, але остаточно його перемогти змогли все ж громові списи, нова вибухна зброя, розроблена Розвідкорпусом. Списи успішно знищують броню Райнера своїми вибухами, одне з них потрапляє прямо в голову самого шифтера, відриваючи верхню її частину. Райнеру вдається вижити завдяки переносу своєї свідомості у нервну систему свого титана. Побачивши це, на допомогу своєму другу приходить Бертольт.

В той час, як Бертольд б'ється з Розвідкорпусом, Райнер перевертає тіло Броньованого на спину, щоб його не вийшло дістати і він міг благополучно відновитися. Деякий час потому, Райнеру вдається повністю зцілити себе, і Броньований знову вступає в битву паралельно з Колоссом, однак тепер вже він не пам'ятає нічого, що було з ним в той день до інциденту з втратою голови. Розвідкорпус знову атакує Райнера громовими списами, і на цей раз їм вдається розірвати потилицю титана і вилучити звідти самого шифтера.

Після закінчення битви, Райнера починає допитувати Ханджі. Розуміючи, що чекати розколу від Воїна не має сенсу, вона вирішує згодувати того любому солдату при смерті і посилає Мікасу за Леві, щоб та взяла у нього сироватку для перетворення в нерозумного титана, а заодно і розізнала, як йдуть справи у другої команди. Однак, діставшись до Леві, Мікаса вистрелює сигнальною ракетою, позначаючи тим самим Ханджі неможливість взяття сироватки. Негайно приймається рішення вбити Райнера через дуже високу потенційну погрозу з його сторони. Але до того, як Райнера змогли вбити, на місце прибігають Пік в формі Грузоперевізника і Зік Йегер, вихоплюючи з рук супротивника напів-живого Райнера. Їм вдається втекти з ним за межі стіни Марія. Після невдалого бою Воїни повернулись в Марлію, загубивши Бертольда і Енні.

Арка Марлія[]

Арка Війна за Парадіс[]

ОСТАННІЙ ВЛАСНИК
Райнер
Райнер Браун
МИНУЛІ ВЛАСНИКИ
Броньований Титан (Давній)
• Давній ✝
Advertisement