Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Бін (ビーン Bīn?) - піддослідний титан, котрий отримав ім'я від Ханджі Зої. Він був семиметровим Титаном, який був сховлений розвідниками у районі Троста.

Зовнішність[]

Бін був Титаном, який досягав 7 м у висоті. Він мав коротке коричнене волосся та очі такого ж корольору. У нього була світло персиково кольорова шкіра, як у більшості Титанів.

Здібності[]

Бін мав звичні для Титанів здібності. Він діяв свого роду розумно, та підповідати на спроби комунікації, намаючись з'їсти Ханджі. Було показано, що був здатний відчувати біль, оскільки реагував коли спис проштрихнув його. Також було досліджено те що, він втрачав активність після трьох годин відсутності сонячного світла.

Біографія[]

Бін був серед титанів, котрів увішли до Тросту після того, як Колосальний Титан пробив отвір у стіні. Проте, коли Ерен у формі Титана закрив отвір в стіні, людям довелось відвойобувати місто від Титанів. Більшість Титанів у місті були знищенні розвідниками, однак двоє були захопленні: Ханджі назвала їх Соні та Бін. Під час багатьох експериментів, було протестовано їхні змоги комунакації, реакції на рани та відсутність сонця. Було заплановано подільші експерименти: однак, вночі обидва Титанів були вбиті невідомими особами. Проводилось розслідування та перевірка пристрою маневрування на використання. Армін Арлерт пізніше прийшов до гіпотизи, що за вбивством двух піддослівних Титанів стоїть Енні Леонхарт, оскільки вона дала на експеритизу пристрій Марка Ботта, замість свого. Пізніше його гіпотиза придеве до розкриття Енні як Жіночої Особини.

Вбито людей[]

Невдалі спроби[]

Цікаві факти[]

  • Клички які Ханджі дала для двох піддослідних Титанів, Соні та Бін, є прямим рефренсом на відомого одноіменого канібала, Соні Біна.
Advertisement