Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Вальц (ヴァルツ Варутцу) - член Військової поліції, котрий був помічником Найла Дока.

Зовнішність[]

Валц був чоловіком середнього зросту та тілобудови, з коротким блондинистим волоссям. Він носив стандратну уніформу Військової поліції.

Особистість[]

Вальц був чоловіком у якого бракувало ініціативності. Коли він наштовхався на ситуації потребуючих дії, наприклад під час гучної промови Ерена під час суду, таким чином надто нервовим аби щось вдіяти до поки не отримав наказ від Найла. Також він був ошелешиним в Стохесі після усвідомлення, що солдат в кареті то не Ерен Йегер та залишився чекати наказів про дії від Найла.

Біографія[]

Арка Переддень контратаки[]

Вальс відвідує суд над Ереном Йегером разом з Найлом Доком. Найл говорить про те, що простолюдини - це необдумана доля для думки про Ерена як про рятівника, а Вальw коментує, що це може спровокувати повстання проти центральних держав.

Коли Ерен намагається сперечатися від свого імені, Вальw готується стратити його за наказом Нілу, тільки щоб його перервав Леві, який починає жорстоко бити Ерена.

Арка Битва в Стохесі[]

Після того, як Корпус Розвідки змушений передати Ерена військовій поліції через їхній провал під час 57-ї зовнішньої розвідувальній місії, Вальц є одним з солдатів, яким доручено охороняти Ерена під час його транспортування. Коли два титани раптово з'являються всередині Стохеса, Вальц намагається зупинити полоненого від виходу зі своєї карети тільки для того, щоб зрозуміти, що він був обманкою.

Арка Королівське правління[]

Коли королівське правління видає ордер на арешт Ервіна Сміта, Вальц супроводжує Найла, щоб затримати його.

Увечері місії з повернення стіни Марія, Вальц стоїть разом з іншими воєначальниками, вітаючи прощання Розвідкорпусу перед їх експедицією в район Сегансії.

Навігація[]

Джерело Військова поліція
Поліція логотип
Командувач Найл Док
Капітан Кенні Аккерман
Офіцери Денніс АйблінгерРоуг
Перший внутрішній загін РоджерВусатий чоловікДжел СаннесРальф
Протипіхотний загін контролю Траут КавенДюран
Інші члени ВальцБорис ФойльнерХітч Дрейз
Колишні члени Енні ЛеонхартМарло Фройденберг
Advertisement