Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Вусатий чоловік (髭の男 Хіґе но Отоко) - член Першого внутрішнього загону у Військової поліції, який взятий в полон загоном Леві.

Зовнішність[]

Він був дорослим чоловіком високого зросту. У нього було довге чорне волосся, що сягала його шиї. При першій появі його волосся було завязане у низький хвіст. Характерною рисою його зовнішності є його густі чорні вуса. Він носив стандартну уніформу Військової поліції, перебуваючи на блокпосту, який пізніше піддався штурму розвідників.

Особистість[]

Вусатий чоловік був грубив за характером, називаючи новобранців які перебували на блокпості, що і він, малоздатними дурнями. Він також не соромився називати розвідників монстрами і те що вони будуть ховатися у Стінах по поки їх усіх не стратать, починаючи з Ервіна Сміта. Однак коли Леві почав його катувати, переламуючи руку, він змінився у характері, почавши плакати та називати Леві чудовиськом. Попри це, він до кінця вірив, що розвідка рано чи пізно буде розформована.

Біографія[]

Арка Королівський уряд[]

Вусатий чоловік разом з іншими членами Військової поліції перебував на блокпості, записують лист, аж поки їх не почали штурмувати Жан Кірштейн, Саша Браус та Конні Спрінґер на кареті. В результами, блокпост був розгромлений, а він взятий у полон.

Вусатий чоловік називає Леві чудовиськом

Наступної миті він опиняється в полоні, де Леві допитує його, поки інші члени загону спотерігають за околицями. Леві намагається дізнатись місце знаходження Ерена та Хісторії, коли чоловік насміхається з розвідників, за те що ті змогли перебити блопост сповненим лише новобранцями. В наступну мить, Леві закриває рот чоловіка взяттям та радить почати говорити. Однак, чоловік починає обзивати розвидників та і те що кожен з них буде страчений, починаючи з командира Розвідкорпусу Ервіна Сміта. Не отримавши потрібної відповіді, Леві починає ламати руку чоловікові, після чого запитує про місцезнаходження Ерена та Хісторії. Чоловік каже, що не в курсі щодо цієї інформації та згадує про Кенні Аккермана. Коли Леві готується ламати йому ще одну руку, чоловік у сльозах називає його чудовиськом. Саша помічає інших поліцейких поблизу. Чоловік своїть на своєму та заявляє, що Розвідкорпус в будь-якому випадку чекає кінець.

Наступної миті, до загону Леві прибувають Ханджі та Мобліт з новиною про успішний державний переворот проти влади. Поки розвідники радіють, чоловік був прив'язаний до дерера, будучи у стані шоку він новини.

Цікаві факти[]

  • В офіційному перекладі Енциклопедії персонажів Атаки Титанів неправильно вказано, що його день народження 21 вересня разом з Роджером, який присутній на наступній сторінці. Ця помилка англійського перекладу відсутня в оригінальній японській версії[1].

Посилання[]

Навігація[]

Джерело Військова поліція
Поліція логотип
Командувач Найл Док
Капітан Кенні Аккерман
Офіцери Денніс АйблінгерРоуг
Перший внутрішній загін РоджерВусатий чоловікДжел СаннесРальф
Протипіхотний загін контролю Траут КавенДюран
Інші члени ВальцБорис ФойльнерХітч Дрейз
Колишні члени Енні ЛеонхартМарло Фройденберг
Advertisement