FANDOM

Збройні сили (軍事 Gunji) розділені на три підрозділи: Розвiдкорпус, який досліджує території за межами стін; Гарнізон, який патрулює і підтримує Стіни, не даючи Титанам зайти в межі стін, на випадок якщо ворота будуть зруйновані, вони в першу чергу затримують і відволікають титанів і Військова поліція, високопоставлені солдати, які служать особистими охоронцями для короля та підтримують порядок в Стінах.

Структура Редагувати

Збройні сили розділені на три підрозділи, кожного на чолі з їх власними лідерами, але всі підкоряються Дарісу Закклаю, верховному головнокомандуючому.

Гарнізон Редагувати

Гарнізон відповідальний за патрулювання і захист Стiн. У них поставлено завдання евакуювати громадян і стримувати титанів в разі пошкодження Стін. Чинний командувач південних територій - Дот Піксіс.

Гарнізон логотип

Емблема Гарнізону

Розвідкорпус Редагувати

Перші серед елітних солдатів, їх завданням є повернення території захопленої титанами. Незважаючи на те, що вони найбільш добре навчені, вони піддаються критиці звичайних городян в Стінах і постійно перебувають під загрозою розформування, так як вони несуть великі втрати, і зазвичай їх експедиції не приносять результатів. Чинний командувач - Ханджі Зое. 

Розвідкорпус логотип

Емблема Розвідкорпусу

Військова поліціяРедагувати

Військова поліція відповідає за збереження порядку в Стінах і захист Короля. Через їх важливого завдання а саме захист вищих членів суспільства, тільки кращим 10 випускникам Кадеского училища, незважаючи на тільки кращих учасників, Військова поліція корумпована і часто некомпетентна, через те що працюють на відстані від Титанів, та знаходяться в найбезпечніщій Стіні - Сіна Чинний командувач - Найл Док.

Військова поліція логотип

Емблема Військової поліції

Якість Редагувати

Хоча армія щодня захищає стіни протягом більше 100 років, але в значній мірі корумпована. Військова поліція є найгіршим і найбільш корумпованим підрозділом так як вони всіляко уникають боїв з титанами й вважають за краще просто залишатися в живих. Вони також відповідальні за відсутність технічного прогресу і різних інших проблем всередині стін. Під ними Гарнізон, члени якого були ледачим, безвідповідальними та боязкими. Після того як був пробитий пролом в районі Шиганшина, їх тактика і навички бою помітно й швидко виросли. Розвідкорпус найменш корумпований з усіх трьох, вони борються тільки заради людства і повернення вкрадених титанами земель.

Уніформа Редагувати

Eren Yeager full body

Всі військовослужбовці, за винятком інструкторів навчального корпусу, носять схожі уніформи, що складаються з, короткої світло-коричневої куртки з емблемою організації на обох плечах й на спині, на передніх боках є кишені, світлої сорочки, темно-коричневого пояса навколо талії, що покриває стегна , білі штани, і високі до коліна темно-коричневі шкіряні чоботи.

Члени Розвiдкорпуса часто носять, зелений плащ, до стегон з капюшоном і з крилами свободи на спині, як правило, при проведенні місій за межами Стен. Кадети також носять подібні плащі, хоча без будь-яких символів, і тільки в тому разі, якщо йде дощ.

Основним обладнанням військових, є УПМ, яке також є їх основною зброєю, що використовується в поєднанні з двома клинками, прикріплених рукоятками. Проте, військова поліція часто використовують мушкети, так як вони, в основному, мають справу з людьми,а не з Титанами.

Навігація Редагувати