Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Говорючий Титан - колишня членкиня культу, котрий вклонявся Леді Імір в Марлії, перш ніж бути заарштеваними Службою громадської безпеки та перетвореної на нерозумного Титана.

Зовнішність[]

Людська форма[]

Вона була долодою дорослою дорослою з коротким світлим волоссям і яскравими очима.

Форма нерозумного Титана[]

У формі Титана вона була близько 6 метрів заввишки, мала дуже велику голову за розміром тіла, рот з постійно оголеними зубами, і коротке світле волосся, схоже на людську форму. Також певний час вона певний переміщалась на карачках.

Предісторія[]

Говорючий Титан та Імір

Говорючий Титан та Імір

Як учасниця культу Імір Фріц, ця жінка поклонялася дівчині на ім'я Імір, яку привів у культ її лідер. Однак, коли культ був виявлений органами громадської безпеки Марлі, жінку вивели вулицями з рештою культистів і самою Імір, поки їх не відправили за океан на прикордоння острова Парадіс, де всі вони були перетворені на нерозумних Титанів.

Біографія[]

Щоденник Ільзе[]

Титан вклоняється Ільзе

Титан вклоняється Ільзе

Під час 34-ї експедиції за Стінами, коли Ільзе Лангнар втікає в бік людської території, цей Титан знаходить її і кручує проти дерева. Замість того, щоб їсти її, вона замість цього дивиться на неї, поки, на її здивування, вона не говорить. Титан говорить про неї як про «представницю Імір», а потім звертається до неї як «Леді Імір», перш ніж вітати її формальним луком. Коли Ільзе починає ставити питання Титану про своє походження і мету, Титану стає все більш незручно, він стогне і в кінцевому підсумку тягне шкіру від власного обличчя. Коли Ільзе лякається і тікає, Говорючий Титан хапає її і розчавлює голову в щелепах, вбиваючи. Коли вона помириє, Титан починає плакати.

Здібності[]

Цей титан зміг говорити слова зі значенням до Ільзе Лангнара. Він також відображав емоції, яких не вистачає іншим титанам, такі як шанування, страждання і, можливо, страх.

Вбито людей[]

Невдалі спроби[]

Цікаві факти[]

  • Цей Титан був першим серед нерозумних Титанів, який мав здатність вимовляти слова зі значеннями. Другою такою була пані Спрінґер.
  • Це перший Титан, який міг проявляти емоції.
Advertisement