Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Гріша Йегер (グリシャ・イェーガー Гуріша Йеґа) - батько Ерена та Зіка Йегера, чоловік Карли Йегер та Діни Фріц. Він був елдійцем та працював лікарем у гетто Ліберіо у Марлії. Пізніше він приєднався до Організації елдійських реставраторів. Він отримав завдання від "Філіна", аби дійти до Стін та забрати Титана Прародителя у родини Рейс. Для цього "Філін" передав йому силу Атакуючого Титана. За стінами його знайшов Кіт Шадіс, який також привів його до району Сегансії. Гріша записував дані про Елдію, Марлію, Титанів у своїх книгах, яких він ховав у себе в підвалі.

Зовнішність[]

Людська форма[]

Гріша був досить високим та струнким чоловіком, мав прямо коричневе волосся розділене по бокам, світло-зелені очі разом з короткою бородою та вусами. На лівій стороні плеча, він має шрам у формі перевернутого хреста, позначаючи його як члена Організації елдійських реставраторів. Він носить круглі окуляри та коричневий костюм разом з білою краваткою та білою сорокою. Він також час від час носить невеличкий чорний капелюх.

У молодості він носив зелену куртку, з білим ґудзиком, темні штани та коричневу плоску шапку разом з чорно-жовтою пов'язкою ельдійських цивільних осіб, що мешкали в Ліберіо.

Будучи молодим дорослим, він носив коричневий або синій піджак, бежевий жилет і зберігав білі гудзики, темні штани та пов'язку. Під час зустрічей з Реставраторами він відкидав пов'язку. Будучи засудженим на острів Парадіс, він носив білий ґудзик і штани; його пальці були відрізані, хоча він був регенерований після отримання сили Атакуючого Титана.

Форма Атакуючого Титана[]

Титан Гріши був високим з масивним тулубом, аніж його руки та ноги. Він мав довге темно волосся, зі загостреними вухами, його обличчя вкрите густою бородою. Його груди також вкриті темним волоссям. Його Титан має схожості з Титаном Ерен: довге темне волосся, загострені вуха, затонулі очі та міцно розвинена тілобудова.

Особистість[]

Хоча він здавався досить спокійною, розрахованою людиною, найпомітнішими рисами характеру Гриші були його жорстка особистість і його інтенсивна пристрасть до будь-якої справи, якій він присвятив себе. Жорсткоголова тенденція Гриші була найбільш очевидною в дитинстві, зазвичай на його власну шкоду. Найкраще це ілюструло його рішення ігнорувати попередження матері і вивести молодшу сестру за межі зони інтернування Ліберіо, що призвело до її остаточної загибелі. Гриша також продемонстрував тенденцію до необачності, не усвідомлюючи небезпеки, в якій його поведінка поставила його сім'ю, і навіть дивлячись на батьків за їх підпорядкованість уряду Марлі, незважаючи на те, що вони тільки намагалися утримати його від страждання тієї ж долі, що і його сестра. Саме ця необачність призвела до того, що він приєднався до оргнанізації елдійських реставраторів і до свого остаточного вигнання на острів Парадіс.

Гриша також, здавалося, мав досить глибоку відсутність самосвідомості, не бачачи наслідків своїх дій, якщо вони не були представлені йому безпосередньо. Саме ця відсутність усвідомлення змусила його зрештою вбити емоційний клин між собою і Зіком, змусивши Зіка зрадити Гришу і його товаришів уряду Марлії. Гриша також показав себе досить безвольним. Коли було запропоновано взяти на себе місію Ерена Крюгера після захоплення і тортур реставраторів, Гриша спочатку відмовився, стверджуючи, що ніколи б не приєднався до їхньої справи, якби знав ціну, яку йому доведеться заплатити, хоча пізніше його переконали прийняти місію Крюгера через його сильне почуття зобов'язання перед колегами-реставраторами.

Біографія[]

Гріша та Фей дивляється на дирижабль

Гріша та Фей дивляється на дирижабль

Гріша народився в гетто Ліберіо в 806 році на континенті Марлі та проживав у місці де вони були змушені носити пов'язки на руках для позначання елдійської національності. Одного разу, в 817 році, він і його сестра вибігли з зони інтернованих переслідуючи дирижабль, проігнорувавши зауваження матері.

Крюгер говорить до відлупцьованого Гріши

Після того як вони дійшли до місця знаходження дирижабля, їх помічають двоє співробітника органів громадської безпеки. Один з чоловіків покарав Грішу, а інший забрав Фей. Після того, як офіцер закінчив бити його, він дозволив Гріші продовжувати спостерігати за дирижаблем, заявивши, що оскільки Гріша вже спроневірився, вони також можуть продовжувати спостерігати за дирижаблем. Однак, коли Гріша повернувся додому. Фей там не було. Пізніше її труп знайшли понівеченим у річці. Офіцери Марлії відвідали сімейний будинок і пояснили, що Фей і Гріша винні в тому, що пішли, і заперечили будь-які знання про її смерть. Коли пані Йегер була наповнена сльозами, пан Йегер посміхнувся і пояснив, що повторно повідомить свого сина про їхню історію. Потім він пояснив історію ельдійців і чому дії їхніх предків виправдовують їхній вигнанський статус у марлейському суспільстві. Однак Гріша пояснив, що він вважав, що офіцери Марлії брешуть, і намагався сказати, що вони вбили його сестру, але пан Йегер змусив його замовкнути, і ці двоє боролися за своє становище як ельдійці. Батько Йегер намагався переконати сина, чому їх потрібно карати, але Гріша висловив переконання, що вони не повинні платити за вчинені їхні предки.

Гріша приєднується до реставраторів

Гріша приєднується до реставраторів

Гріша продовжував жити своїм життям, соромлячись за те, що був ельдійцем і зрештою став лікарем. Зустріч з Ґрайсом, пацієнтом, змусила Грішу дізнатися про обставини смерті Фей. Це дало йому мотивацію приєднатися до елдійських реставраторів. Завдяки своїй діяльності і молу в правовій системі Марлі під назвою "Філін", Гріша отримав інформацію про історію Ельдії і познайомився з Діною Фріц, жінку королівського походження. Через рік вони одружилися і завели дитину, яку назвали Зік.

Пізніше в своєму житті марлейські чиновники вербували дітей, щоб взяти на себе владу семи титанів, яких їхній народ вкрав у ельдійців так багато років тому, щоб вони могли поїхати на острів Парадіс і забрати короля Фріца, який втік туди і побудував Стіни для свого народу 80 років тому. "Філін" повідомила групі, що справжня мета Марлі - вкрасти Титана Прародителя, щоб вони могли посилити свою військову міць. Потім Гріша вирішив, що відправить власного сина в програму кротом для них.

З часом Гріша та Діна почали все більш віддалятися з Зіком, залишаючи його в будинку батьків Гриші майже щоночі, щоб вони могли відвідувати зустрічі з ельдійськими реставраторами. Всякий раз, коли він і Зік мали вільний час, Гриша витрачав його квізицію свого сина на "справжню" історію ельдійської раси. Тим часом Гріша також дізнався від Ґрайса, що Зіку потрібно буде заробити вищі оцінки як Кандидата у воїна, якщо він буде залучений до плану відвоювання Титана Прародителя, що змусить Грішу ще більше наголосити на Зіку, щоб стати Воїном. Однак, спостерігаючи за поганою виконанням Зіка під час публічного тренування, Гриша розчарувався у сина, що призвело до гарячої суперечки з Діною про те, що з ним робити.

Гріша кричить на Зіка

Гріша кричить на Зіка

Однієї ночі під час вечері? Зік намагався переконати Грsшу припинити допомагати ельдійським реставраторам. Грsша був вражений цією ідеєю, нагадавши Зіку, що єдиним способом для ельдійців жити в мирі було повалення Марлі реставраторами. Він був розлючений, щоб почути, як Зік використовує Фей, гнівно сказавши йому, що реставратори борються з явним наміром переконатися, що ніхто не спіткала така ж доля, як і вона. Однак він був приголомшений звинуваченням Зіка в тому, що смерть Фей була викликана його рішенням вивести її за межі зони інтернування. Приголомшений словами Зіка, Гриша поскаржився, що хотів бачити тільки дирижабль зі своєю сестрою.

У віці семи років, Зік викрив своїх батьків та інших реставраторів співробітникам Служби громадської безпеки Марії. Їм було оголошенно вирок відправлення на острів Парадіс в образі нерозумних Титанів.

Катування Гріши

Гріша піддається катуванню

Після звернення до органів громадської безпеки Граша піддався тортурам, будучи оголеним, коли солдати намагалися змусити його розкрити, особистість Філіна, відрізавши йому пальці. Як тільки вони відмовилися від отримання інформації, Гриша і решта реставраторів були доставлені на острів Парадіс і сіли на коліна перед великою стіною біля океану. Після того, як Ґрайс вижив під падіння зі Стіни та почав бігти, решта реставраторів були перетворені на Титанів з ін'єкцією Титана, за винятком Гріши та іншого члена. Коли настала черга Діни, Гриша благав про своє життя, і намагалася вказати, що вона має королівську кров і може бути для них потенційно корисною, але Крюгер затуляє йому рот, перш ніж будь-хто з солдатів міг підслухати його, на подив Гриші. Він спостерігав, як вона перетворюється на Титана і біжить за їхнім другом, Ґрайсом.

Крюгер руйнує пароплав

Крюгер знищує пароплав

Сержант-майор Грос вирішує не перетворювати Грішу на Титана, а кинути його іншому реставратору після перетворення. Після коригування дози для створення 3-4 м Титана та ін'єкції іншої людини з ін'єкцією, виявленою насправді спинномозковою рідиною Титана, він скинув його зі стіни, щоб трансформуватися. Він почав пояснювати, як спостереження за поїдання людей змушувало його почуватися живим у такому сумному суспільстві. Потім він почав відштовхувати Грішу з проханням битися і померти цікавим чином. Однак, перш ніж він зміг це зробити, Крюгер зіштовхає Гроса зі Стіни. Коли Гроса пожирає Титан, Крюгер запитав Гришу, чи йому сподобалося таке видовище. Потім він розкриває себе як Філін та показує Гріші, як по-справжньому використовувати силу Титанів. Потім Крюгер перетворився на Титана і знищив пароплав, який забрав усіх солдатів на острів.

Гріша дорікає Крюгеру

Гріша дорікає Крюгеру

Після знищення марлійських солдатів та їх спорядження, Крюгер повернувся на вершину Стіни і, представившись і пояснивши, як він став шпигуном, почав говорити з Гришею, який запитав його, чому він залишив тільки його живим. Крюгер впав на коліна від виснаження і розповів Гріші про свої жахливі вчинки проти кількох тисяч ельдійців, сказавши, що зробив усе, щоб зрештою послужити Ельдії. Крюгер тоді сказав, що довірив Грішу своєю останньою місією, і продовжив висловлювати жаль за виконання ролі у смерті сестри, але те, що ненависть, яку він побачив в очах Гріші наступного дня, була частиною причини, по якій він його обрав. Це нагадувало Крюгера про його власне повстання, коли він спостерігав за тим, як його сім'ю спалюють живцем і волів помститися за них, однак виявилося, що йому довелося катувати колег-ельдійців, щоб зберегти свою ідентичність до цього дня. Крюгер сказав Гріші, що він повинен увійти в Стіни і повернути Титана Прародителя, використовуючи силу Титанів, яку Крюгер дасть йому. Потім Гріша запитую, чому Крюгер не робить це сам, на що Крюгер пояснив, те що через 13 років після успадкування сили одного з Дев'яти Титанів, власник помре, і для нього минуло 13 років. Потім він пояснив, що всі ельдійці пов'язані шляхами з Титаном Прародителя, який колись мав Імір Фріц, і що ніхто ніколи не може бути сильнішим за неї, тому вони помирають через 13 років, як вона. Потім Гріша поставив під сумнів цю логіку і ельдійську історію, яка, як пояснив Крюгер, ймовірно, не відповідає дійсності з точки зору марлійця або елдійця.

Гріша приймає місію Крюгера

Гріша приймає місію Крюгера

Коли Гриша запитав Крюгера, чому він дозволив марлійцям перетворти Діну на Титана, він сказав, що, оскільки вона мала королівську кров, їй було занадто ризиковано залишатися; їй довелося їхати, перш ніж Зік міг розповісти Марлі більше. Коли Гріша заперечив, він запитав його, чи не було б краще змусити Діну народити дітей Марлі до кінця її нещасного життя. Гріша сказав йому, що він не вважає за потрібне взяти на себе свою місію, і що він не заплатив би ціну за свободу, якби знав, що це таке. Потім Крюгер похвалив батька Гриші за спробу убезпечити свою сім'ю, коли той знав, що сталося з Фей. Крюгер протистояв Грцші, і сказав йому, що причина, по якій він вибрав його, полягає в тому, що за рахунок інших він шукав свободи, проходячи повз Стіни. Він сказав, що їхні брати і сестри заплатили ціну за свою свободу, і що ці дії підуть за ними, поки вони не будуть погашені, навіть після смерті. Потім Гриша встав і прийняв місію Крюгера. Перед тим, як з'їсти Крюгера та успадкувати йогос силу, він називає Гріші ім'я Титана, який він збирається взяти: Атакуючий Титан. Після отримання сили, Гриша вирушив до Стін і почав свою місію.

Здібності[]

Гриша був дуже вмілим лікарем і обслуговував багатьох сімей у Стінах. Він зміг вилікувати сотні людей від хвороби, яка напала на людство під час його перебування в Стінах. Після того, як спалахнула чума, Гріша був достатньо майстерним, щоб зупинити її. Коли Карла захворіла, він не тільки вилікував її, але і всю її сім'ю. Його велика майстерність в медицині, ймовірно, приписується йому з більш розвиненого суспільства за межами стін з подальшими досягненнями в медицині. Він зміг отримати знання про медичну допомогу від свого батька, який володів клінікою в Ліберіо, і обслуговував багатьох пацієнтів, перш ніж був відправлений на острів Парадіс.

Сила Титана[]

Гріша б'ється з Титаном Фріди

Гріша б'ється з Титаном Фріди

Гриша зміг перетворитися на дуже величезного Титана; виявилося, що він мав всі звичні здібності тих, хто має силу титанів, як надзвичайна регенерація, неймовірна сила і витривалість, коли він перетворюється. Крім цих, невідомо, чи мав він якісь інші унікальні здібності. Мав певний досвід роботи з здібностями Титана; Саме тому йому вдалося вбити і з'їсти Фріду Рейс, Титана, який майже відповідав його розмірам і володів Титаном-засновником. Він вдарив ножем свою руку, щоб викликати перетворення.

  • Титан Прародитель: Після поїдання Фріди, він володів цією силою дуже не довго. Попри це, він не міг використовувати силу цього Титана, перш ніж передати Ерену, через його відсутність королівської крові.
  • Бачення майбутнього: Маючи цю унікальну здібність Атакуючого Титана, Гріша мав здатність заглядати в майбутнє, знаючи, чому Фріда не буде слухати Гришу через обітницю першого короля відмовитися від війни. Він також знав, що шлях Ерена до певної міри похитнеться, через що прошепотів Зіку зупинити Ерена.
  • Регенерація: Як носій сили Титанів, Гріша володів здібністю відновлювати рани або пошкодження тіла, які для звичайної людини були смертельними. Це було показано в моменті, коли він відростив пальці після отримання сили Атакуючого Титана.

Вбито людей[]

Непрямо[]

Невдалі спроби[]

Навігація[]

Джерело Розумні Титани
Титани Прародителі Ерен ЙегерГріша Йегер Фріда Рейс Урі Рейс Пан Рейс Карл Фріц Імір Фріц
Атакуючі Титани Ерен Йегер Гріша Йегер Ерен Крюгер
Колосальні Титани Бертольт Гувер Армін Арлерт
Броньовані Титани Райнер Браун
Жіночі Особини Енні Леонхарт
Звіроподібні Титани Зік ЙегерТом Ксавер
Зубасті Титани Фалько ГрайсПорко Гальярд Імір Марсель Гальярд
Титани Перевізники Пік Фінгер
Титани Молоти Війни Ерен ЙегерЛара Тайбер
Невідомо Марія Фріц Роза Фріц Шіна Фріц
Advertisement