Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Густав (グスタフ Гусутафу) - член Гарнізону та один з асистентів Дота Піксиса, разом з Анкою Рейнбергер.

Зовнішінсть[]

Густав - молодний чоловік високого зросту та сильної тілобудови. Він має коротке коричневе волосся, яке підняте вгору, та світло-коричневі очі. В манзі його волосся дещо відрізнялось, мав чорне волосся, розділене по бокам, разом з темно-коричневими очима. Він носив стандартну уніформу Гарнізону.

Особистість[]

Густав був показаний, як впертий та спокійний чоловік. Він поважав своїх співвітчизників, як наприклад Армін Арлерт, коли вислуховува його план та брав до уваги його думки.

Біографія[]

Арка Битва за Трост[]

Густав та Анка у приміщенні лорда Вальда

Густав з'являється в резиденції лорда Вальда, супроводжуючи Дота Піксиса разом з Анкою Райнбергер. Поки вони з Анкою дивляться, як Піксис і Вальд грають у шахи, солдат заходить у кімнату, оголошуючи, що ворота в окрузі Трост були зламані Колосальним титаном. Валд намагається зупинити їх від відходу, кажучи, що Піксис не зможе перемогти титанів, якщо навіть не зможе виграти партію в шахи, на що Густав безсердечно відповідає, що Піксис не дозволить титанам перемогти так само, як він дозволяє Вальду перемогти.

План операції в Трості

Густав вислуховує план Арміна

Пізніше він приходить вчасно з Анкою та Піксисом, щоб зупинити Ерена Йегера від страти. Піксис створює команду, щоб сформулювати план відвоювання Троста, Густав включений до цієї команди. Пізніше він чує план від Арміна і констатує всі ризики. Він каже Арміну, що якщо центральна частина плану залишається невідомою, то це все одно, що привести солдатів до смерті. Пізніше він розповідає командиру про солдатів, які були "втрачені" під час своєї місії. Командир Піксис відповідає, що вони не померли від втрати, а тому, що він наказав їм зробити це і з радістю прийняв би покарання масового вбивці, якщо місія не вдасться.

Арка День до Контератаки[]

Густав присутній на суді Ерена разом з Піксимом та Анкою

Арка Зіткнення Титанів[]

Густав супроводжує Піксиса

Густав супроводжує Піксиса

Густав доповідає Піксису про те, що Авагард повідомив про відсутність прориву в стіні Роза та розповів про справжню особистість Райнера Брауна та Бертольта Гувера як Колосального та Броньованого Титана.

Навігація[]

[ Джерело ] Гарнізон
Гарнізон Логотип
Командувач Дот Піксис
Капітани Кіц ВелманКарстенХаннес
Командири загонів Ян Дітріх Ріко БрженскаМітабі Ярнах
Інші члени Анка РейнбергерГуставХюґо Філ
Колишні члени Флок ФорстерГордон Сандра Самуель Даз Лобов
Advertisement