Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Даріус Баер-Валбрун (ダリウス・ベーア=ヴァルブルン Dariusu Bēa-Varuburun?) - член та командир загону (班長 Hanchō?) Розвідкорпусу. Він брав участь в 57-й зовнішній експедиції Розвідкорпусу.

Зовнішність[]

Даріус мав засмаглу шкіру, коротке темне волосся, яке спало ззаду, та малі світло-сірі очі. Носив звичайну уніформу Розвідки разом з зеленим плащем.

Особливість[]

Він був досить креативною людиною, використавши сигнальний дим для відволікання та осліплення Жіночої Особи, аби твоє з його загону могли її атакувати. В той же час він був наляканий після того як Жіноча Особа перебила трьох солдатів з його загону та тим що його план провалився.

Біографія[]

Арка День перед контератакою[]

Під час відбору новобранців, Ервін Сміт намагався вмотивувати їх вступати до розвідки. Коли Ервін повідомив те що в Розвідкорпусі велика імовірність вмерти, Даріус намагався попередити що такими темпами мало хто захоче вступити в розвідку.

57-а експедиційна місія[]

Darius dies

Смерть Даріуса від удару ногою Жіночої Особи

Під час 57-ї експедиційної місії, він та його команда наштовхнулись на Жіночу Особу. Даріус вистрелює сигнальний дим аби відволікати титана та дати час своїй команді для атаки. Проте попри старання Жіноча Особа вбиває усіх трьох розвідників. Після жахливого видовища, Даріус намагається втікти та попередити інших розвідників про містичного титана, але його наздоганяє Жіноча Особа та ударом ногою відкидує його та коня в повітря, миттєво вбиваючи обох.

Навігація[]

Джерело Розвідкорпус
Розвідкорпус логотип
Командувач Ханджі Зое
Капітани команд Леві Аккерман
Командири загонів Майк Захаріас  · Дірк  · Марлен  · Клаус  · Гарольд  · Діта Нес
Лідери команд Даріус Баер-Варбрун
Загін Леві Петра Рал  · Оруо Бозард  · Гюнтер Шульц  · Елд Джин
Члени загонів Ільзе Лангнар  · Браун  · Нанаба Рене  · Люк Цис Хеннінг Гергер Дітер Мобліт Бернер Кейджи  · Юрген Іван Пір Томас  · ЛаудаРашад  · Ніфа Абель Марло Фройденберг  · Флок Форстер  · Гордон  · Сандра Лобов
Колишні члени Ервін Сміт 11-ї командиручий Кіт ШадисРайнер БраунБертольт Гувер ІмирХісторія Рейс
Advertisement