Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Даруіс Заклай (ダリス・ザックレー Дарусі Заккуре) - головнокомандувач (三兵団総統 Сан Хейдан Сото) всіх трьох військових підрозділів: Розвідкорпус, Військова поліція та Гарнізон.

Зовнішність[]

Даріус був чоловіком літнього віку. Очі в нього запалі і втомлені, волосся сиве, він носить окуляри, а на обличчі помітні зморшки. Ще у нього велика сива борода з вусами. Крім того, він досить низький, що трохи незвично для людини його рангу. У повсякденні Даріус носить білу сарочку з коричневим тренчем і темного кольору штанами. У більш офіційній обстановці він додає білу краватку, подібно до командирів трьох корпусів корпусів, Найла Дока, Ервіна Сміта та Дота Піксіса.

Особистість[]

Спочатку він здавався суворим воєначальником, який служив лише інтересам людства. Як головнокомандувач усієї армії, він виставляв пріоритети, на користь народу. Лише переконавшись у корисності Ерена, він помилував його. У цей час він, здавалося, сприймав більшість речей несерйозно, ніби переживав їх раніше. Під час судового процесу над Ереном він носив простий одяг і проводив суд без жодної драми та пристрасті. Це вказує на те, що Заклай не має часу на драматизм і зосереджений виключно на виконанні своїх зобов'язань. Він залишається серйозним, але водночас здається втомленим, ніби його вік наздоганяє його.

Однак після того, як Заклай посприяв державному перевороту, він дещо змінився. Він розповів Ервіну, що взяв участь у путчі лише через давню сильну ненависть до влади. Він із великим захопленням дивився в перелякані очі можновладців, коли їх скидали з трону. Незважаючи на здогадку, що він діє в інтересах людства, він сказав Ервіну, що йому байдуже, чи допоможе революція людству чи ні. Все що його цікавило - це його власна насолода від глузування з монархів, наприклад привязувати одного з них до стільця катувань, розтавляючи його догори дриґом, та годувати власним калом з трубки в рот. Це вона показувало його сторону садиста. Зрештою, він готовий був зізнатись що цінує власне життя за людство.

Здібності[]

На посаді головнокомандувача, він мав високий влада над військовими силами. Три підрозіділи війська, Розвідкорпус, Військова поліція та Гарнізону були під його розпорядженням, попри наявність їхніх власних командирів. Згідно з військовими законами та порядками, він був ініціатором, з яким не слід сперечатись.

Advertisement