Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Даупер (ダウパー村 Даупа-мура) - віддалене малонаселенеле село у лісі на південій території стіни Роза. Домівка Саши Брауз та її батька, Артура.

Предісторія[]

Після падіння стіни Марія, Даупер почав страждати від нестачі їжі через величезну кількість біжанців, що змусило багатьох людей розводити землі та худобу. Столиця також пропонувала зарплату жителям за розведення коней. Артур Браус був одним з тих хто підтримав їдею, кажучи те що люди мають співпрацювати між собою зараз власної вигоди. Саша в супереч, почала казати те що через біженців місцеві зрікаються своїх звичаїв. Конфлікт з батьком змусив Сашу покинути домівку та приєднатись до Війська.

Історія[]

Арка Зіткнення Титанів[]

Коли Титани несподівано з'явились всередині стіни Роза, Майк Захаріс наказав новобранцям розділитись на чотири групи та повідомити жителям найближчих селищ про Титанів. Саша знаходячись в північому загоні, очолює напрямок до Даупера. Вона знаходить нове селище побудоване впродовж трьох років і яке знаходиться під атакою Титанів. Після порятунку дитини, мати якою з'їдав Титан заживо на її очах, яку покинули під час евакуації та битви з Титаном завдяки луку та стрілам, вона веде її до лісу. В цю ж мить вона наштовхується на групу людей з її села, в тому числі і її батька, які збирались роздавати коней людям з цього середовища. Саша приєднується до них, радісно кажучи, "Я вдома!".

Advertisement