Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Quote1 Після смерті душа Імір розділилась на дев'ять титанів, котрі побудували Елдійську Імперію. Quote2
—  Пан Йегер пояснює історію походження титанів сину.

Дев'ять Титанів (九つの巨人 Kokonotsu no Kyojin?) — це сила «Дев'яти Титанів», що передається у течії останніх 2000—яч років серед народу Імір після смерті Імір Фріц до смерті Ерена Йегера. Кожен з дев'яти титанів має своє ім'я і відмінну здібність. В їх число входять:

  1. Атакуючий Титан — Володар Ерен Йегер
  2. Титан Прародитель — Володар Ерен Йегер
  3. Титан Молот Війни — Володар Ерен Йегер
  4. Жіноча Особина — Володар Енні Леонхарт
  5. Колоссальний Титан — Володар Армін Арлерт
  6. Броньований Титан — Володар Райнер Браун
  7. Зубастий Титан — Володар Фалько Грайс
  8. Звіроподібний Титан — Володар Зік Йегер
  9. Титан Перевізчик — Володар Пік Фінгер

Історія[]

Близько 2000 років тому Імір Фріц заключила угоду з «дияволом Землі» і стала першим титаном. Тринадцать років потому вона померла, а її сила була поділена на дев'ять титанів, котрі були передані її нащадкам. Незабаром дев'ять титанів знищили стародавню імперію Марлію і на завойованому континенті створили Елдійську імперію. Оскільки при передачі сили титана важливу роль грають кровні узи між носителем сили і її наслідником, дев'ять титанів знаходились під контролем благородних Елдійських сімей під час імперії. Наприклад це можуть бути сім'ї Фріц чи Тайбер.

Всі сім'ї, що мали сили титанів, постійно ворогували між собою. Всі, крім королівської сім'ї Фріц. Цей конфлікт був названий «Велика Війна Титанів». Однак «Прародитель» старався підтримувати в імперії відносний мир. Коли 145-й король Карл Фріц внаслідував силу Прародителя, він відчував сором за дії свого народу і співчував марлійцям, котрих в імперії жорстоко притісняли. Він зговорився з сім'єю Тайбер і разом вони придумали міфічного марлійського героя, Героса, котрий, начебто, переміг Карла і прогнав його на острів Парадіс. Таким чином їм вдалось розв'язати громадянську війну в Елдії. А коли вона пала, Марлії вдалось отримати сили семи з дев'яти титанів. Скритися вдалось тільки Прародителю та Атакуючому. Незабаром вони почали передавати сили всіх підконтрольних їм титанів вірним Елдійським воїнам. В той час Карл Фріц взяв з собою більшість Елдійців і відправився на Парадіс, де звів стіни, перетворив тисячі Елдійців в нерозумних колоссальноподібних титанів. Потім він стер спогали людям, що залишились.

Сім'ї Тайбер було дозволено зберегти у себе «Титана Молота Війни» тому що вони були першими, хто став на сторону Марлії, зрадивши сім'ю Рейс, котрі контролювали Прародителя до тих пір, поки Гриша Йегер не з'їв останнього власника сили, Фріду, в 845 році, таким чином зменшивши число Титанів до восьми і з'єднав в собі Прародителя і Атакуючого

Опис[]

Короткий опис здібностей[]

«Титан Прародитель» (始祖の巨人 Shiso no Kyojin?) — може перетворювати Елдійців в титанів, керувати діями титанів, а також стирати спогади Елдійців, але лише при умові, що їм володіє представник королівської сім'ї. «Атакуючий Титан» (進撃の巨人 Shingeki no Kyojin?) — може бачити спогади своїх наступних приємників. «Колоссальний Титан» (超大型巨人 Chō ōgata Kyojin?) — може випускати з свого тіла величезну кількість пару. «Броньований Титан» (鎧の巨人 Yoroi no Kyojin?) — здібность повністю покривати своє тіло дуже міцною бронею. «Жіноча Особина» (女型の巨人 Megata no Kyojin?) — може приманити величезну кількість нерозумних титанів своїм криком. «Звіроподібний Титан» (獣 の 巨人 Kemono no Kyojin?) — управління звичайними титанами за допомогою «Крику». «Зубастий Титан» (顎の巨人 Agito no Kyojin?) — маневрений і швидкий титан. Також має міцні щелепу та кігті. «Титан Перевізчик» (車力の巨人 Shariki no Kyojin?) — має величезну витривалість, його володар може знаходитися в формі титана близько двух місяців. «Титан Молот Війни» (戦槌の巨人 Sentsui no Kyojin?) — може генерувати міцне тверду речовину і перетворювати його в різні структури.

Фізіологія[]

Titan Shifters size comparison from Attack on Titan ANSWERS

Зрівняння декількох титанів.

Висота дев'яти титанів сильно варіюється від 5-метрового Титана Перевізника до кілометрового Прародителя. Деякі титани мають здібність укріпити свою кожу, перетворюючи її в броню. Ця здібність є основною для Броньованого Титана. Він створює броню на всьому своєму тілі зразу ж при трансформації. Він також може видаляти броню на деяких ділянках тілу для великої мобільності. «Щелепи» має природно створені щелепи і кігті з цієї броні. Жіноча Особина здібна укріпляти кожу на маленьких ділянках свого тіла для різних цілей. Титан Молот Війни може створювати любі структури з броні. Інші титани не мають цієї здібності у якості уродженою, але такого титана можна створити, використовуючи спеціальну сироватку, таку, як та, що випив Ерен Йегер, після чого його Атакуючий Титан отримав здібність створювати броню на кожі, завдяки здібності повністю покрити тіло титана бронею, Ерен зміг запечатати пролом в воротах стіни Марія. Також, здібностю укріпляти кожу бронею має Звіроподібний Титан Зіка Йегера, хоч це і не було показано.

Uri dies

Фріда з'їдає свого дядька Урі, щоб внаслідувати силу Прародителя.

Кожен з дев'яти титанів може бути переданий новому власнику, якщо той в формі нерозумного титана поглотить спинномозкову рідину поточного володаря. Це дозволяє нерозумним титанам унаслідувати одну, чи навіть декілька сил Дев'яти титанів, а також спогади минулих власників цих сил.

За словами Рода Рейса, сила Титана знаходиться в спинномозковій рідині людини, що значить, що для отримання сили розумного титана, звичайному треба з'їсти його и і переварити в шлунці, але титан може і просто проковтнути спинномозкову рідину, прокусивши людині хребет. Титан-сировотка - це, по суті, спинномозкова рідина титана, її дослідження затруднюється тим, що при контакті з повітрям, вона, як і всі інші органи, кістки, тканини і рідини титана, щезає.

Eren Jaeger % 28Anime% 29 character image % 28Pure Titan% 29

Ерен в тілі нерозумного титана

Зовнішній вигляд носія сили одного з дев'яти титанів і його наслідника буде відрізнятися, так як Титани Фріди і Урі Рейса відрізняються від титанів Імір і Марселя. Форма титана поточного наслідника змінюється в залежності від того, який з дев'яти титанів був успадкований. Так наприклад, після отримання сили Зубастого, титан Імір отримав кігті і сильну щелепу, нерозумний титан Арміна став більше після отримання ним сили Колосса. Род Рейс говорив, що різні сировотки будуть створювати різних нерозумних титанів, котрі будуть різняться між собою ростом, видом і ступіню деформації тіла.

Якщо людина, що має силу одного з Дев'яти титанів помре до того, як встигне передати силу нащадку, його титан буде унаслідуваний народжений в момент його смерті немовлям з народу Імір, відстань і кровні вуз між немовлям і помираючим володарем сили, зовсім не важливі.

Прокляття Імір[]

Кожній людині, котра наслідує силу одного з Дев'яти титанів передається "прокляття Імір", котре скорочує термін її життя до 13 років з моменту отримання сили. В останні роки життя, тіло володаря сили Титана ослаблює, поки він не загине.

Наслідники дев'яти Титанів і їх образи[]

Ім'я Титан Опис Зображення
Райнер Браун Броньований Титан Броньований - 15-ти метровий Титан, що має на тілі броню (причому ця броня така ж, як та речовина, котре створює Енні, але на відміну від неї, Райнер не створює її, вона присутня у нього завжди і він не може робити чи прибирати її, що має стримувати навіть сильні удари Ерена. Однак навіть цей захист має свої слабкості. Так, наприклад в задній частині колінної чашечки броні немає. Це нагадує по структурі рицарські обладунки. Також може прибирати броню з певних частин тіла, щоб рухатися швидше. Він же пробив ворота зовнішньої стіни Марія.Також, Броньований Титан може видавати рев, як Жіноча особина, щоб приманити нерозумних титанів. Можливо, така здібність є у більшості шифтерів.
Imag
Ерен Йегер Атакуючий Титан, Титан Молот Війни, Титан Прародитель Може перетворюватися в 15-ти метрового Титана ("Атакуючого титана"). Спочатку він не міг раціонально використовувати свої сили, і навіть виходив з-під контролю, однак у наслідку тренувань зміг заволодіти своєю формою титана. За допомогою сили Титана Прародителя має здібність управляти титанами і давати їм указівки. Так, він зміг натравить титанів на вбивцю своєї мами, такого ж титана, але поки що він не знає, як використовувати цю здібність у бою.
Attack Titan % 28Anime% 29 character image % 28Eren Jaeger% 29
Енні Леонхарт Жіноча Особина Перетворюється в 14-ти метрового Титана "Жіночу Особину". Так як має набагато більше досвіду в використанні цього обліку, Енні може використовувати доволі смертоносний арсенал здібностей. Наприклад, вона може покривати різні ділянки своєї кожи особою бронею, котру не можуть пробити навіть самі сильні ударні засоби Елдійців Парадісу. Також вона може видавати крик, тим самим викликаючи Титанів до себе. Цим вона скористалась, щоб вони її роздерли, і вона вибралась вже в тілі людини. Так дівчина вибралась з місця "пілота" і покинула засідку Розвідвідряда. Також сама Енні володіє бойовими мистецтвами на доволі високому рівні, що збільшує її силу. З'єднання її рукопашних навиків і можливості кристалізації окремих ділянок тіла робить з неї смертоносну машину для вбиств.
Female Titan % 28Anime% 29 character image % 28Annie Leonhart% 29
Пік Фінгер Титан Перевізчик Титан Пік ростом 4 метра і завжди рухається на чотирьох кінцівках. Завдяки довжині і плоскій спині може перевозити груз. Рот її Титана нагадує собачий, а ніс замітно більше, чим очі і вуха.
Cart Titan % 28Anime% 29 character image % 28Pieck% 29
Фалько Грайс Зубастий Титан Титан Фалько подібно Жіночої Особини, Атакуючому і Звіроподібному, може формувати кристальну броню на певних ділянках свого тіла.
Ima
Армін Арлерт Колоссальний Титан Армін став титаном після того, як Леві вколов йому сироватку титана, отримані від Кенні Аккермана. Після введення ін'єкції Армін стає нерозумним титаном і з'їдає Бертольда Гувера для того, щоб повернути собі людський облік. Ріст його титана 60 метрів, статура доволі худе по зрівнянню з попередним власником сили Колосса, Бертольдом.
Im

Минулі[]

Ім'я Титан Опис Зображення
Зік Йегер Звіроподібний титан Зік - людина, котра є Звіроподібним титаном і "генералом" Воїнів Марлії. Його Титан-форма ростом 17 метрів, і він, як і Імір, мав здібність говорити у формі титана. В той час, як всі Титани зовнішньо чітко нагадує людей (хай, і з деякою дизпропорцією), Звіроподібний Титан більше схожий на мавпу. Більшість його особливостей схожі з мавпами, наприклад довгі руки до колін, а все його тіло, за виключенням лиця і тулуба, покрита шерстю. Також Зік мав величезну силу і спритністю.На данний момент Звіроподібний є найсльнішим Титаном з всіх дев'яти, крім Колоссального, але тут вже справа швидше в різниці маси їх тіл.
Й
Том Ксав'єр Звіроподібний Титан Том був Звіроподібним Титаном до Зіка. Він внаслідував силу Титана тільки для їх вивчення. Том по невідомим причинам мав вигляд барана. Про собливі здібності інформації немає.
Ц
Імір Фріц Титан Прародитель Мало що відомо про зовнішній вигляд Титана Прародителя, за виключенням романтизированих ілюстрацій. В усіх ілюстраціях, вона зображувалась, як дуже високий Титан жіночого типу з довгим світлим волоссям.

Імір Фріц була першою людиною, що отримала силу Титана після заключення угоди з «Дияволом», що зробило її істинним прародителем всіх титанів. Зі здібностями Прародителя, вона могла використовувати Титанів, щоб забезпечити процвітання для своїх підданих. Через 13 років після отримання сили Титана вона померла, і її здібностями були розділені між Дев'ятьма Титанами, прародителями всіх Елдійців, людей, здібних перетворюватися в гігантів, потім їх сили передавались у сім'ї Фріц (а потім і сім'ї Рейс) протягом наступних двух тисячоліть.

У
Карл Фріц Титан Прародитель У титана Карла було довге світле волосся, довгі руки і худу статуру. Він використав силу свого титана, щоб побудувати Стіни і у наслідку стерти спогади їх жителів. Його переконання відмови від війни передавались його нашадкам разом з цією силою кожні 13 років.
К
Ерен Крюгер Атакуючий Титан Лице Титана Крюгера дуже схоже на його людську форму, і має довге темне волося, як у Гриші и Ерена Йегерів. На вид його Титан дуже м'язистий. Швидше всього він був дуже сильний, тому що, зміг розбити Марлійський дирижабль.
Ерен Крюгер
Урі Рейс Титан Прародитель Хоча тіло титана Урі ніколи не було показано повністю, Урі мав такі ж здібності, як і інші власники сили Прародителя до нього.
Урі Рейс
Марсель Гальярд Зубастий Титан Титан Марселя, як не дивно, зовнішньо дуже схожий на Титана його брата, Порко. Він має довге темне волосся і густу бороду на підборідді. Рот має форму гострих шипоподібних наростів, що виповнює функцію щелеп. Його щелепи і кігті мають дуже високу міцність і можуть пробити матеріал практично любої твердості.
Марсель Гальярд
Фріда Рейс Титан Прародитель Фріда могла трансформуватися в 13-ти метрового титана жіночого типу зі світлим волоссям. Вона говорила, що мала «непереможну владу», але померла раніше, чим змогла вивчити її у повній мірі. Вона з'їла свого дядька, коли їй було 15 років, щоб отримати його можливості Титана і таємниці світу. Її «непереможна влада» зараз називається Координатою и дозволяє керувати титанами, і частково людьми. Ця здібність була вкрадена у неї Гришею Йегером і тепер належить його сину, Ерену Йегеру.
Фріда
Гриша Йегер Атакуючий Титан

Пізніше: Титан Прародитель

Форма Титана Гриші частково схожа з Ереном, так як у них обох подовжені вуха і довге волосся, за виключенням щелеп Гриші, на відміну від Ерена, на них є плоть і борода. На відміну від більшості шифтерів, його тіло складено дуже міцно і чимось нагадує статуру Звіроподібного. Він використовував свою форму Титана, щоб вбити і з'їсти Фріду Рейс, а потім вбити всю її сім'ю, за виключенням Рода і Хісторії Рейсів.
Гриша Йегер (Титан)
Бертольд Гувер Колоссальний Титан "Колоссальний" - унікальний Титан, котрий є самим високим серед всіх інших. Його ріст - 60 метрів, що перевищує навіть висоту стін (50 метрів). Має велику фізичну силу, але з огляду розмірів страждає маневреність. Вміє випускати зі своєї кожі гарячий пар, щоб захищати себе, а також безслідно знищити. Саме він зробив пролом у стіні в районі округу Сегансія, де жив Ерен зі своєю сім'єю. Випускати пар він може лише на деякий час, при цьому, коли він використовує цю здібність, то він стає не боєздібним.
Colossal Titan % 28Anime% 29 character image % 28Bertholdt Hoover% 29
Імір Зубастий Титан Минулий член 104-набора (рівно, як і інші Люди-Титани), подруги Крісти Ленц (вона ж Хісторія Рейс). Не дивлячись на молоду зовнішність, Імір вже більш 60-ти років. Колись з'їла спільного друга Бертольда і Райнера, хоча сама затверджує, що не пам'ятає цього. Ріст її форми Титана - 7 метрів. Але це дозволяє їй розвивати більшу швидкість і розправлятися з більшою кількістю ворогів на відкритій місцевості. Також з огляду цього вона може добре лазати по стінам і деревам. Вона отримала здібність перетворення в людину, після того як з'їла Марселя Гальярда, одного з друзів Райнера і Бертольда.
Імір (Титан)
Лара Тайбер Титан Молот Війни Форма титана Лари Тайбер ростом 15 метрів. Молот війни не має волосся, зате він має додатковий, зовнішній шар кожі, розділений на решітку в області очей і нижньої частини лиця. Вона може ствозрювати рідину, створює броню титана, котре вона може використати для створення різних величезних структур чи зброї, наприклад, великого молоту. Лара Тайбер вміє поводитися з боєвим молотом, але їй вдалось одним ударом перемогти Ерена Йегера.
Титан Молот Війни
Порко Гальярд Зубастий Титан Порко Гальярд отримав свою форму Титана від Імір, після того, як вона вирішила повернути Титана в Марлію.  Титан Гальярда мав довге світле волосся і густу бороду у підборідку. Однак лице над щелепною лінією було лисим, а рот був схожий на шестерні. Пальці Титана Гальярда мали сегментами загартованої шкіри.
Порко (Титан)
Advertisement