Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Денніс Айблінгер (デニス・アイブリンガー Denisu Aiburingā?) - член та офіцер військової поліції, що розташована в Стохесі.

Зовнішність[]

Денніс чоловік середнього зросту з розпущеним світло-коричневим волоссям та темними очима. Він носить стандартну уніформу Військової поліції.

Особистість[]

Денніс високопосадовець Військової поліції з делащим характером. Які і більшість солдатів поза межами Розвідкорпусу, до і після падіння стіни Марія, Денніс надає перевагу проводити час разом з іншими офіцерами, граючи в карти, курити цигарки чи випивати пиво. Він при можливості намагається звільнитись від своїх обов'язків, передавши завдання солдатам нищого рангу.

Біографія[]

Денніс після зібрання новобранців в ширенгу в коридорі будівлі, роздає лист з вказівками завдання провести Ерена Йегера та розвідників через місто. Проте після висловлювання Марло, швидко передає йому лист та заходить до кімнати аби випити, покурити та зіграти карти з товаришами.

Коли Енні розкрила себе як Жіночу особину, Денніс разом з іншими солдатами Військової поліції намагається по-швидкому надягнути пристрої маневрування, коли Енні та Ерен була у формі Титанів.

Пізніше він разом з Ервіном та Найлом проводити захоплення Енні.

Навігація[]

Джерело Військова поліція
Поліція логотип
Командувач Найл Док
Капітан Кенні Аккерман
Офіцери Денніс АйблінгерРоуг
Перший внутрішній загін РоджерВусатий чоловікДжел СаннесРальф
Протипіхотний загін контролю Траут КавенДюран
Інші члени ВальцБорис ФойльнерХітч Дрейз
Колишні члени Енні ЛеонхартМарло Фройденберг
Advertisement