Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Джел Саннес (ジェル・サネス Жеру Саннесу) - колишній член Військової поліції та офіцер Першого внутрішнього загону разом зі своїм товаришом Ральфом.

Зовнішність[]

Саннес був високим чоловіком з коротким розділеним чорним волосся, затонулими коричневими очима, темними колами під ними та зморшками під носом та на лобі. Зазвичай він носить стандартну уніформу Військової поліції разом з темно-сірою сорочкою під низом. Під час катувань від рук Ханджі Зої та Леві Аккермана, він був одягнутий у сіру сорочку та темні штани

Особистість[]

Саннес розкриває своє бажання захистити короля

Саннес розкриває свої божевільні бажання захистити короля

Саннес був один з тих хто тримав сильне відчуття відданості королю та зберегення миру всередині Стінах, навіть доходячи до вбивства та катування громадян, незалежно від їхнього статусу. Як майже усі офіцери Військової поліції, він дивися на солдатів Розвідкорпусу зверху, як тих хто витрачає даремно податки, використоючи корисних солдатів, як він. Однак, він показував свою ступінь безтурботності, поводячись з людьми, незвертаючи увагу на їхній статус або посаду. Наприклад, це було показано не брав до уваги високу посаду Ніка в Культу Стінах та те що його дані були приховані. Саннес також лишив сліди катування Ніка, як було показано з його роздертою шкірою на кісточках руки.

Навіть після потрапляння у полон, він щосили відмовлявся видавати інформації про родину Рейс, вважаючи що навіть якщо він помре, його товариші виконають завдання по захисту короля та повалення перевороту Розвідкорпусу без нього. Він вважав, що людство змогло дійти так далеко в мирі та без війни завдяки зусилям першого загону Військової поліції, ліквідоючи потенційні загрози, і те як люди повинні бути вдячні за їхні дії. Саннес показував свою жорстокість, визнаючи що йому до вподоби завдавати безпомічним людям болю та виправдовував свої дії заради добрих цілей. Проте, пізніше Саннес показав, що шкодує про свої дії в минулому, благаючи Ханджі та Леві і далі його катувати, розлюючись, що їм певно весело завдавати йому болю, нарешті усвідомлюючи скільки болю він приніс іншим за своє життя та просить бути закатованим до смерть, як відплата.

Передісторія[]

Саннес приєднався до Військово поліції з високим почуття відданості королю. Будучи членом Першого внутрішнього загону, одна з головних завдання Саннеса було ліквідації будь-який гродян, які несуть потенційну загрозу безпеці Стінам.

Коли юнак почав розповсюджувати теорію свого батька про те, що уряд цілеспрямовано контролює свідомість людей в Стінами, аби легше їх конролювати. Саннес заарештував батька юнака та вбив його.

Саннес пізніше зустрічає серійного вбивцю Кенні Аккермана, під час промови короля Урі Рейса до членів Культу Стін. Кенні приймає вибачення за величезну кількість вбитих товаришів Саннеса, під час його часів як вбивці, однак Саннес вважав, що людина неперевршена до поки вона вірна королю.

Біографія[]

Арка Падіння Сегансії[]

Саннес під час вбиства Альми

Саннес під час вбиства Альми

Саннес разом з іншими членами Першого внутрішнього загону склав компанію Кенні Аккерману по вбивству коханки Рода Рейса та його позашлюбної доньки. Після вбиства Альми вони збирались вбити Хісторія, проте Род Рейс запропунував дати всевдонім Хісторії під яким вона б жила.

Арка Королівський уряд[]

Після отримання інформації про те, що Нік з Культу стін співпрацює та ділиться секретами з членами Розвідкорпус, Саннес та Ральф отримали наказ дізнатись скільки чоловік встиг розповісти. Зайшовши до чоловіка, Ральф разом з Саннесом жорстоко бити та катували, завдаючи фізичного болю та відрізаючи нігті на руках. Попри їхні зусилля, Нік відмовився будь що казати і вмер так і нічого не розповівши.

Саннес хапає Ханджі

Саннес хапає Ханджі за жакет

Наступного ранку, Ральф та його товариш присутні біля кімнати Ніка та приховують факт катування, стверджуючи що це було вбивтсво від рук крадія. Коли Ханджі Зої намагається роздивитись місце тіло Ніка, Саннес відмовляються її пропускати та стверджують, що розслідування це їхня робота. Доходить до того, що Саннес сильно хапає жакет Ханджі, до поки його не хапає Мобліт та детальніше предсталяє себе та Ханджі. Остання підмічає дивне те, що офіцери столичного Першого внутрішнього загону розслідувають злочин в Трост. Після чого Саннес обзиває Ханджі перш ніж заявити, що випадок з Ніком не рідкість.

Пізніше Саннес з'являється у кімнаті кількох дворянинів та короля Фріца, які незадоволені не отриманням жодної інформації від Ніка. Саннес погоджується далі розслідувати, проте Лорд Рейс каже, що уже не важливо.

Саннес вирубується від загону Леві

Саннес потрапляє у пастку

Пізніше Ральфа та Саннеса супроводжує Дімо Рівз до місце знаходження Ерена та Хісторії. Самі вони не знають, що прямують в пастку. Згідно з планом, кінь з каретою падають з викого схилу, разом з Санном і його напарником. Показано, що Ханжі та Леві зловили Саннеса і Ральфа, перш ніж вони впали на смерть, і принесли їхні непритомні тіла назад у притулок. В аніме Рівз їх приводить до лісу, після чого їх обох беруть в полон загін Леві, знепритомнивши їх ударами прикладами рушниці в облицця. Він прокидаться, будучи прив'язаним до крісла. Без зайвих слід Леві починає його катувати, доки не приходить Ханджі та Моблат з додатковими приладами.

Катування Саннеса

Ханджі катує Саннеса

Ханджі починає катувати Саннес, до того що не запитує у нього жодних питань. Він каже, що справжнє катування не почнеться, доки вони йому не відірвуть усі нігти, на що Ханджі ламає його пальці. Ханджі з Леві б'ють його до тих пір поки вирішили не помститися за смерть Ніка. Саннес стверджує, що катування та вбиства, які він вчинях, були заради підтримання миру в Стінах і те, що вони повині бути вдячні за їхні зусилля, виправдовуючи свої минулі дії. Він журиться через те, що Розвідкорпус не був ліквідований раніше і Леві з Ханджі починають його знову катувати, запитуючи про родину Рейс.

Саннес стверджує їхнє задоволення від його катування. Він каже, що робив ще саме раніше і запитує Ханджі вона добре себе відчуває від думкик, що вона зробила щось хороше. Попри його сказану відданість королю, Саннес розбивається та просить їй вбити його, за біль який він спричинив іншим.

Саннес прощається з Ханджі

Останнє попередження Ханджі

Три катувальника роблять перепочинок і Саннес залишається на самоті. Він чує голос Ральфа за дверима, шокуючи дізнається, що Ральф певно сміявся з його катувань та стверджує погані речі про Саннеса. Незабаром, катування відновлюються і душевно розбитий Саннес розкриває, те що родина Рейс є справжньою королівською родиною.

Саннес відпочиває

Саннес відпочиває на дворі в'язниці

Зрештою його посиляють в одну кімнату з Ральфом, де він намагається його задушити за зраду королю. Однак їх зупиняє Ханджі та розповідає, що вони змусили Ральфа читати текст, аби душевно розбити Саннес для отримання інформації. Після цього Саннес усвідомлює, що його пошили в дурні. Ханджі обзиває обох телепнями, перш ніж піти. Коли Ханджі іде, Саннес бажає їй удачі та попереджає, що в один день з'явиться той хто займе їхню роль знову.

Після перемоги над Родом Рейсом та коронування Хісторії, Саннес видить на дворі в'язниці. Його рани загоїлись і він мав розслаблений вигляд обличчя.

Вбито людей[]

Навігація[]

Джерело Військова поліція
Поліція логотип
Командувач Найл Док
Капітан Кенні Аккерман
Офіцери Денніс АйблінгерРоуг
Перший внутрішній загін РоджерВусатий чоловікДжел СаннесРальф
Протипіхотний загін контролю Траут КавенДюран
Інші члени ВальцБорис ФойльнерХітч Дрейз
Колишні члени Енні ЛеонхартМарло Фройденберг
Advertisement