Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Дзеркальний чоловік (鏡男 Кагамі Окото) - персонаж манґи та аніме Атака Титанів: Загублені дівчата та гіпнотизер в околиці Сегансії, який з'являвся в уявлявся в уявному світі Мікаси Аккерман.

Зовнішність[]

Дзеркальний чоловік був людиною високого зросту одягнену в довгий чорний одяг з картуром та дзеркальною маскою на обличчі. Він носиа з собою ножі та інші прилади для виступу.

Особистість[]

Він був здавався досить маніпулятивним та радів тому, як він зумів оволодіти людиною для своєї вистави під час фестивалю.

Альтернавивний всесвіт[]

Загублена в жорстокому світі[]

Дзеркальний чоловік наказує Мікасі вбити його

Дзеркальний чоловік з'являється на фестивалі в околиці Сегансії. Він хапає дівчинку та стверджує, що своїми здібностями перетворить її на вбивцю, передставляючи себе як дзеркального чоловіка. Дівчинка просить її відпустити, бо вона іде на зустріч зі своїм другом, на що чоловік погоджується, однак додає своє небажання виставляти себе брехуном.

Він пропонує дівчинці вбити його відразу, оскільки гіпнотизація її займе більше часу. На кільці дзвону чоловік у масці попереджає дівчину, що більше не зможе зустрітися зі своїм другом. Вона шокована, дізнавшись, що чоловік знає свого друга, і починає сумніватися в його особистості. Вручаючи їй ніж, чоловік каже, що знає, що вона загублена, і знаходиться тут, у цьому світі, який вона створила, бо не могла прийняти смерть свого друга, сказавши їй, що не може врятувати його.

Дзеркальний чоловік лежить з ножем у спині

Дівчина вирішує вдарити його ножем після деяких вагань. Відвідувачі фестивалю шоковані тим, знаходячи чоловіка мертвим на землі з ножем у грудях, а кров - по всій дівчині. Раптом чоловік встає і показує, що він насправді неушкоджений, показуючи ніж, щоб бути висувним, і кров, щоб бути куркою, потім радіє, як йому вдалося перетворити дівчину в вбивцю, як натовп починає аплодувати[1].

Посилання[]

  1. Атака Титанів аніме: Ова 8
Advertisement