Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Дідусь Арміна (アルミンの祖父 Арумін но софу) - дідусь Арміна Арлерта та батько пана Арлерта. Після падіння стіни Марія, дідусь Арміна був вбитий Титанами під час спроби відвоювати стіну Марія.

Зовнішність[]

Дід Арміна був старшим чоловіком з досить юнацьким обличчям; однак у нього було дуже старе тіло і руки. У нього були світло-карі очі і волохате каштанове волосся з бородою і вусами, які не з'єднувалися навколо рота. Було показано, що він ходив в пошарпаному світло-коричневому капелюсі, бляклий бежевий светр з коричневою сорочкою на ньому і зелений шарф, короткі сірі штани і взуття.

Особистість[]

Дід Арміна виявився турботливим чоловіком, прийнявши онука, коли той осиротів. Він говорив спокійним тоном і жалкував Ерена Йегера і Мікасу Аккерманна, побачивши їх жахливі вислови, заявивши, що все, що вони бачили, повинно було бути жахливим. Дідусь Арміна піклувався про нього та його друзів, переконуючи солдатів роздавати їжу в стіну Роза, щоб дати йому додаткові для дітей.

Преісторія[]

До падіння стіни Марія, дідусь Арміна володів книгою, що містила незаконну інформацію про світ за Стінами. Він подарував цю книгу своєму онукові, Арміну Арлерту, який показав її своєму найкращому другові Ерену, розпаливши його бажання побачити зовнішній світ.

Біографія[]

Арка Падіння Сегансії[]

Після подіння Стіни Марії Колосальним Титаном, дідусь Арміна та Армін були серед громадян, які сідають на човен і втікають до стіни Роза. Дідусь Арміна піклується про Арміна та його друзів Ерена та Мікасу, поки його не призвали взяти участь у місії Королівського правління, щоб спробувати повернути стіни Марія та померти під час зусиль з рекультивації

Подальний сюжет[]

Арка 104-й Кадетський корпус

Під час його залякування, або "обряду проходження", від інструктора Кіта Шадіса, Армін заявляє своєім'я і ображається інструктором за це. Коли Шадіс запитує його, чи батьки дали йому ім'я Армін відповідає, що це йому дав дід.

Advertisement