Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Дід Аккерман (アッカーマン祖父 Akkāman sofu) - дідусь Кенні та Кушель Аккерман та прадід Леві Аккермана. Він був один з небагатьох виживших Аккерманів, котрий знав про причину переслідування Аккерманів.

Зовнішність[]

Він хворобливим та кволим чоловіком літнього віку з сірим волоссям до шиї. У нього були встомлені очі, загостений ніс та сірі вуса, що формують бороду. Через свій стан здоров'я він носив вільний одяг та не був спроміжним встати з ліжка.

Особистість[]

Він був показаним суворою та беземоційною персоною у свої літні роки.

Біографія[]

Помираючи від хвороби у своєю ліжку, його навідує внук Кенні, котрий щойно завершити різанину офіцерів Війської поліції. Враховуючи стан клану Аккерманів, Кенні запитує, що призвело владу до ненависті до Аккерманів. Старий стверджує, те що влада радше боїться їх аніж ненавить, через незданість короля впливати на їхню пам'ять. Він також добвляє, те що родина Рейсів володіє силою Титана прародителя, що дозволяє контролювати розум населення, серед якого Аккермани та інші роди мали невразливість. Аккермани разом з кланом Адзумабіто виступали проти ідеології короля, за що були піддані переслідуванням.

Кенні також розповів про те, що його сестра Кушель працює в борделі. Його дід не був зацікавленим в тому аби знати його вона завагітніла від одного з кліентів.

Advertisement