Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Дімо Рівз (ディモ・リーブス Дімо Рівусу) - меценат та голова компанії Рівз, названої на честь нього. Він проживав у Трості, де більшість угод проводились там, разом зі зв'язками з Військової поліцією та Розвідкорпусу за межами району.

Зовнішність[]

Дімо Рівз був дорослим чоловіком низького зросту та з надлишковою вагою. Він мав лису голову з чорним волоссям по бокам та тонку бороду з вусами. У нього були коричневі очі та світла шкіра. Він зазвичай носив коричневу шкіряну куртку, сіру жилетку, сорочку з ґудзиками, червоно-коричневими штанами та коричневим взуттям.

Особистість[]

Під час битви за Трост, Рівз показував себе як жадібного бізнесмена, блокуючи людям прохід внутрішніх воріт для евакуції своїм вагоном. Він упершу чергу турбувався за свій товар, аніж за життя людей. Лише йому пригрозила Мікаса Аккерман, тоді він погодився здвинути вагон, аби люди змогли пройти.

Пізніше, виявилось, що він не є настільки жадібним та погодився домогти Розвідкорпусу, коли Леві хвалив його компанії за допомогу мешканцям Тросту. Він виявився розумним та чесним чоловіком, попри те він, що очедивно також фокусувався за своєму бізнесі. Його розмова з Леві також розкрила те, що його влада змусила викрасти Ерена та Хісторії.

Біографія[]

Арка Падіння Сегансії[]

Рівз дізнається про падіння Сегансії

Рівз дізнається про падіння Сегансії

У день падіння Сегансії, в 845 році Рівз знаходиься в окрузі Трость, обговорюючи з іншими чоловіками новини про прорив на Сегансії, і цікавиться, чи впала стіна Марія або тільки зовнішній район був втрачений. Потім до них звертається член Гарнізону, який повідомляє їм, що внутрішні ворота також були зруйновані, і таким чином стіна Марія фактично впала.

Арка Битва за Трост[]

Мікаса погрожує Дімо Рівзу

Мікаса погрожує Дімо Рівзу

Рівз знову з'являється під час вторгнення в район Тросту, де він блокує внутрішні ворота стіни Роза своїм возом, повним товарів, фактично запобігаючи втечі більшості вцілілих з міста. Будучи допитаним громадянином, він відповідає тим, що володіє компаніями в цьому місті і оплачує харчування кожного.

Потім він намагається згуртувати громадян у штовхання свого воза, коментуючи, що їхнє життя не коштує стільки, скільки його віз. Потім він сперечається з Мікасою Аккерман, яка каже йому, що її товариші гинуть, намагаючись виграти час для евакуації громадян, але він просто відповідає, що це природно, щоб солдати загинули заради захисту людей. Це обурює Мікасу, який підходить до нього і погрожує вбити його. Це змушує його неохоче наказувати своїм людям зняти віз з воріт, щоб громадяни могли втекти.

Арка Королівський уряд[]

Мікаса хапає Рівза

Мікаса хапає Рівза

Рівз посилає своїх підлеглих, щоб викрасти Ерена Йегера та Хісторію Рейс, коли Загін спеціальних операцій прибуває в Трост. За межами складу, де утримують заручників, він запитує у своїх чоловіків, чи впевнені вони щодо осіб своїх полонених і незадоволений тим, що їх ще не перевіряли на предмет маскування. Він називає цю роботу своїм останнім шансом, коли йде всередину. Він каже, що їм потрібно роздягти своїх полонених, але перш ніж він зможе почати, Мікаса атакує їх.

Їм вдається захопити всіх викрадачів, включаючи Рівза. Леві вирішує допитати Рівза, а Рівз благає про поблажливість, кажучи, що нічого не знає. Однак Мікаса впізнає його як торговця, чий вагон блокував евакуацію Троста і каже Леві, що його персонал називає його "босом". Леві продовжує допитувати Рівза, а він зізнається, що не хоче так допомагати Військовій поліції, як був змушений. Якщо він не буде співпрацювати, його життя, а також життя його сина і співробітників будуть втрачені. Леві пропонує компанії Рівза допомогти Розвідкорпусу в обмін на захист і допомогу у відновленні Троста, на що Рівз неохоче погоджується.

Смерть Дімо

Кенні перерізає горло Дімо Рівзу

Під претензією показати їм, де ховається Леві, Рівз веде двох членів Першого внутрішнього загону, Ральфа та Саннеса, в засідку, проведену Загоном Леві. Коли двоє чоловіків потрапляють у полон, син Рівза, Флегель запитує його, чи будуть вони нарешті в безпеці, в чому Рівз зізнається, що не впевнений. Флегель починає скаржитися, але Рівз посміхається йому і пояснює, що хороші торговці повинні вміти розпізнавати і переслідувати майбутні прибутки, а не тільки миттєве задоволення.

Повернувшись до Трост, Рівз зупиняється, поки Флегель справляє потребу. Коли Дімо Рівз чекає на нього, закуюючи цирагку, до нього зі спини підкрається Кенні Аккерман та затуляє тому рота. В наступну мить, він перерізає йому горло за зраду Військової поліції.

Наступного дня, Військова поліція приводить Ервіна Сміта на місце вбивства Дімо Рівза та стверджують, що Розвідкорпус є винними у цьому злочині. Перш ніж його тіло забирають, Ервін дякує йому за турботу про Трост та обіцяє помститися за його смерть.

Цікаві факти[]

Початкові скетчі панелі манґи, які були добавлені до Attack on Titan: Final Manga Exhibition, показали, що спочатку Дімо Рівз мав називатись Рів Едвардс (リーブ・エドワーズ Ріву Едовазу).

Advertisement