Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Діна Фріц (ダイナ・フリッツ Дайна Фурітсу) - перша дружина Гріши Йегера та мати Зіка Йегера. Вона була членом Організації елдійських реставраторів та останьою представницею королівської родини в Марлії. Пізніше, вона була заарештована за зраду Марлії та перетворена на аномального Титана, який пізніше з'їсть другу дружину Гріши - Карлу Йегер.

Зовнішність[]

Людська форма[]

Діна жінкою низького зросту; маленька в кадрі і відносно коротка. Її очі були великого і світлого кольору, як і її світлої шкіри. Світле волосся Діни пропускає вилиці, але не дотягується до її плечей і тримається по середині. Він трохи довше ззаду, ніж спереду і має деякі шари до нього.

Діна зазвичай носила спідницю довгої довжини щиколотки з білою блузкою, але іноді її можна було побачити в плащі або чорному пальто зверху. Вона також поєднала це з шарфом над волоссям і головою. Як і всі інші жителі зони Ліберіо, вона була змушена носити білу пов'язку на лівій руці з символом, який вказує, що вона ельдійська.

Роблячи сімейне фото, Діна була помічена з зав'язаним волоссям, тримаючи її чубчик все ще посередині, але закріплений назад. Для цього формального випадку вона носить довге плаття, світле в колір, з товстими манжетами навколо зап'ястя з вишитими оборками на шиї та області грудей.

Форма нерозумного Титана[]

Титан Діни був дуже високим і, як і більшість постійних титанів, нагадував чоловічу людину. Його головною відмінною рисою була характерна посмішка, при якій губи фіксуються широко відкритими, оголюючи зуби і ясна.

Титан Діни мав тонку, виснажену раму з кремезними пропорціями, в якій його ребра були видимими, і він мав незвично довгу шию. Він мав світле волосся середньої довжини, яке тільки ледь доходило до шиї і мало маленькі глибоко затонулі темні очі.

Особистість[]

Про Діну відомо небагато, проте можна сказати, що вона була дуже вірним послідовником ельдійських реставраторів. Вона мала загалом м'який вираз обличчя, іноді страждала від занепокоєння. Хоча Діна зізналася, що мета народження Зіка полягала в тому, щоб привести до Елдійських реставраторів, вона, здавалося, глибоко любить сина, і з жахом дізналася, що Зік був тим, хто здав їх владі.

Діна, здавалося, любила Грішу Йегер беззастережно, оскільки вона здавалася піднесеною в той час, коли вони були одружені, і навіть коли реставраторів арештували і перетворили на нерозмуних Титанів, вона пообіцяла Гріші, що вона знову знайде його, незалежно від того, що з нею сталося. Її любов до нього була повернута, оскільки Гріша божеволів від розпачу, спотерігаючи як його дружина перетворюється на Титана.

Преісторія[]

Діна доповідає інформацію Реставраторам

Діна доповідає інформацію Реставраторам

У 824 році Діна вперше з'являється як людина, послана ельдійським реставраторам «Філіном», невідомою особою в уряді Марлі, що працює на них. Представилася членом королівської родини. Пояснюється, що гілка королівської родини відмовилася тікати на острів Парадіс разом з королем Карлом Фріцем наприкінці Великої титанової війни і Діна була єдиним членом цієї групи, що залишився. Вона та її сім'я залишалися всередині Ліберіо, ховаючись, поки вони чекали дня, коли Елдія поверне собі владу.

Діна принесла ревівалістам відомості, які були забороненими. Вона пояснила, що Титан Прародитель був вивезений з королем Фріцем на острів Парадіс і що він був ключем до контролю над усіма іншими титанами і відновлення Елдії. Далі вона сказала, що причиною його відступу була його відмова воювати. Це спонукало Грішу заявити, що вони боротимуться за повернення своєї влади.

Діна разом з родиною

Діна з родиною

Через рік Гріша і Діна одружилися та народили сина, якого назвали Зік Йегер. Вони знайшли свій переломний момент, коли уряд Марлі почав пошуки дітей-воїнів віком від п'яти до семи років, щоб взяти на себе повноваження семи титанів, над якими вони мали контроль, щоб вони могли знести королівство короля Фріца, перш ніж він зможе посіяти хаос у світі з ельдійським царюванням терору. Сім'ям цих Воїнів запропонували громадянство Марлії.

Зік доповідає на батьків

Зік доповідає на батьків

Під час зустрічі елдійських реставраторів вони прочитали лист від «Філіна», в якому стверджувалося, що уряд Марлі бажає забрати землю короля Фріца, щоб вони могли збирати викопне паливо під час підготовки до того часу, коли контроль, який вони підтримують зі своїми сімома титанами, більше не був абсолютним. Потім Гріша прочитав слова, залишені королем Фріцем вісімдесят років тому, вони стверджували, що якщо хтось наважиться спробувати напасти на свою землю, десятки мільйонів сплячих титанів всередині Стін будуть розплющувати Землю. Це показало, що справжня мета уряду Марлі - увійти в Стіни і вкрасти Титан Прародитель. Тоді Гріша вирішив, що найкращим ходом дій буде покласти його і сина Діни, Зіка, в програму Титана як крота для Елдійських реставраторів. Однак у 832 році, коли хлопчикові виповнилося сім років, він зрадив батьків уряду. Діна, Гриша і решта Елдійських реставраторів були відправлені на острів Парадіс та засуджені стати нерозумними людожерними Титанами на острові Парадіс до кінця часу; де вони будуть полювати на свій власний народ.

Перетворення Діни на Титана

Діна перетворюється на Титана

Після відправки на острів Парадіс разом з ельдійськими реставраторами, Діну привезли поруч з Гришею і, побачивши його, вона сказала йому не хвилюватися і що якою б вона не стала, вона все одно знайде його. Сержант-майор Грос вводить Діні сироватку Титана, і її скинули з прикордонної стіни, коли Гріша з жахом спостерігав, як його дружина перетворюється на Титанаю Грос насміхався з Гріші, кажучи, що вона, мабуть, була більше любила Ґрайса, аніж його.

Після того, як була розкрита справжня особистість Крюгера, він сказав Гриші, що зберігав в таємниці наявність королівської крові у представників Імір, оскільки вона, швидше за все, була б змушена народити дітей для Марлі.

Біографія[]

Арка Падіння Сегансії[]

Приблизно через 13 років, у 845 році, коли Воїни вторглися в Стіни, Діна була однією з багатьох титанів, притягнутих до стіни за допомогою крику Жіночої Особини. Незабаром після того, як Бертольт Гувер вдарив ногою в отвір у воротам районк Сегансії, як Колосальний Титан. Діна підходить до нього, коли він покинув свою форму Титана. Замість того, аби спробувати його з'їсти, вона проігнорувала його і пішла в Шиганшину.

Вона вирушає всередину міста, її помічають Ерен і Мікаса, коли вони намагаються звільнити Карлу Йегер, яка потрапила в пастку під уламками їхнього будинку.

Смерть Карли

Діна поїдає Карлу

На місце прибуває Ханнес та намагається врятувати усіх трьох. Біжучи на битву з Титаном, він через кілька секунд завмирвє від старху через її лякаючий зовнішній вигляд. Після того, як він розуміє, що занадто боїться зіткнутися з нею, він хапає Ерен та Мікасу з собою та біжить в безпечне місце, залишивши матір Ерена позаду. Спостерігаючи за цим, Ерен бачить як Діна витягуєть Карлу з уламків та починає жорстоко викручувати тіло та зрештою з'їдає її.

Арка Зіткнення Титанів[]

Після того, як Ерен і Мікаса були скинуті з коня після удару Титаном, кинутим Броньованим Титаном, земля раптово тремтить та чутно гучні кроки і вони дивляться вгору. Через туман вони ледве бачать тіло дуже високого Титана, який повільно рухається до них. Після ближчого огляду, коли Титан поступово наближається, вони обидва розуміють, що це Діна, той самий Титан, який вбив матір Ерена п'ять років тому.

Смерть Діни

Титани поїдають Діну

Коли Діна наближається та замахується на Ерена та Мікасу, Ханнес прибуває та зупиняє її удар. Йому вдається нанести кілька поранень Титану, проте зрештою Титан хапає його в повітру. Ерен з жахом спостергає, коли Ханнеса поїдає Титан. Ерен відчуває, що взагалі нічого не змінилося і те що марний як і завжди, але Мікаса йому протилежне. Він навчив її жити і дякує за все, що зробив.

Ерен встає на ноги та намагаючись хоч щось зробити, вдаряє кулаком об долоню Діни та змушує Титан стрибнути перед ними та атакувати Діну. В цю ж мить, величезна група Титанів, котрі загадковим образом контролюються Ереном, оточують та накидуються на неї, розриваючи її на шматки. Таким способом Ерен помстився за смерть матері.

Відносини[]

  • Гріша Йегер - Діна познайомилася з Гришею, коли він став членом Елдійських реставраторів. Вона любила чоловіка беззастережно і, коли їх відправили в Парадіс, обіцяла, що знайде його.
  • Зік Йегер - Як мати Зіка, Діна явно любила сина. Хоча обидва батьки Зіка почали дистанціюватися від нього, Діна була помітно менше, ніж Гриша і коли він критикував Зіка в порівнянні з іншими кандидатами, вона підтримувала сина в його зусиллях стати Воїном. Вона була налякана і розбита серцем, виявивши, що Зік відкрив реставраторів владі Марлі.

Вбито людей[]

Невдалі спроби[]

Цікаві факти[]

  • Діна є єдним Титаном, який вбивав свою жертву перш ніж її з'їсти
  • Діна є єдиним нерозумним Титаном, який був з'їденний іншими нерозумними Титанами
  • В неї один день народження з Сашою Браус
Advertisement