Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Дірк (ディルク Діруку) - член Корпусу Розвідки та командний лідер (班長 Ханчьо) в своєму загоні під час місії з відвоюванням стіни Марія.

Зовнішінсть[]

Дірк чоловік середнього зросту та тілосткуртури, з довгим темно-блондинистим волоссям, що припадає назад до шиї. Він мав тонку бородку від підборіддя до вилиць і такі самі тонкі вуса. Окрім стандартної уніформи Розвідкорпусу, поза межами завдань він носив білу сорочку з гудзиками, темними штанами та чорним жилетом.

Особистість[]

Дірк був серйозним та спокійним чоловіком. Під час бійок між членами Розвідки, Дірк лиш давав зауваження на їхню поведінку, аніж зупинити або втрутитися в бійку. Він продемонстровував серйозність, коли громадяни Тросту бачили розвідників з оплесками та радісними гаслами, він був здидований цим моментом, оскільки розвідники ніколи не бачили таких похвал від людей.

Біографія[]

Арка Королівський уряд[]

Зустріч розвідників

Дірк на зустрічі з іншими розвідниками

Дірк був присутнім на зустрічі з Ервіном та іншими членами Корпусу Розвідки, обговорючи батько Ерена Йегера, Гришу. Після зустрічі, Дірк пропонує покарати Кіта Шадіса за приховування інформації від Війська, проте Ханджі відкидає його ідею, кажучи що воно того не варте.

Ввечері офіцери та новобранці вирішили влаштував ввечерю з подачею м'яса на честь місії з відвоювання стіни Марія. Між молодими розвідниками розв'язується бійки за м'ясо, проте Дірк разом з іншими віришуються ігнорувати бійки, замість того аби втрутитись.

В день операції усі солдати готові. Дірк разом з іншими високопосталеними солдатами Розвідки віддають присягу членами інших бригад та вирушаються наверх стіни. Там вони зустрічаються неочікувані привітання від громадян Тросту. Дірка дратує, що новину про їхнє вирушення було розкрито, але водночас дивується бо розвідники раніше не отримали таких радісних гасл та привітань. Він разом з іншими солдатами тихо стояв, поки Ервін не почав вигукувати разои з натовпом, перш ніж оголосити про початок операції з відйоювання стіна Марія.

Арка повернення в Сегансію[]

Під час подорожі до Сегансію, розвідники ішли пішки через ліс та гори, ведучи за собою коней. Коли Леві накаже, що подорож затягнула на довше аніж вони сподівались, Дірк у відповідь каже, що раз вони пройшли через гори, вони уже дійшли до району.

Дірк та Ервін

Дірк дивується чому вороги не нападують

Коли розвідники досягають вершини стіни, Дірк встає поряд з Ервіно в той час як Ерен закриває прориви в стіни з допомогою сили Титана та використання кристалізації. В цей час Дірк дивується тим що ніхто не намагається атакувати, думаючи що сил Розвідкорпусу достатньо для Райнера та Бертольда. Його перевиває Армін, який розповідає про знайдені докази присутності третьої людини в компанії з Райнером та Бертольдом. У відповідь Ервін наказує Арміну очолити розвідників для пошуку Райнера та Бертольда. Дірк в цей час питає чи будуть розвідники залишатис поки не знайдуть їх, на що Ервін підверджує його думку.

Смерть Дірка

Дірк бачить Звіроподібного перед свою смертю

Коли Звіроподібний та інші Титани показуються на горизонті, Ервін наказує загонам Дірка та Марлене приєднатись до загону Класу біля передніх воріт та захистити коней. Дірк та його солдати в команді боряться з Титанами, поки новобранці переводять коней у безпечне місце. Після поборення Титанів на фронті, він повідомляє Леві, що залишилось пару Титанів та каже Леві відпочити поки його солдати розберуться з Титанами. Проте, перш ніж він зможе розібратися з іншими Титанами, Дірк та його підлеглі показаються під обстріл з уламків каміннями, кинутими Звіроподібним Титаном. Дірку вдається пережити першу хвилю уламків камінь, маючи час аби лише побачити тіла своїх підлеглих перш ніж бути розірваним на шмаття від другої хвилі уламків каміння.

Навігація[]

Джерело Розвідкорпус
Розвідкорпус логотип
Командувач Ханджі Зое
Капітани команд Леві Аккерман
Командири загонів Майк Захаріас  · Дірк  · Марлен  · Клаус  · Гарольд  · Діта Нес
Лідери команд Даріус Баер-Варбрун
Загін Леві Петра Рал  · Оруо Бозард  · Гюнтер Шульц  · Елд Джин
Члени загонів Ільзе Лангнар  · Браун  · Нанаба Рене  · Люк Цис Хеннінг Гергер Дітер Мобліт Бернер Кейджи  · Юрген Іван Пір Томас  · ЛаудаРашад  · Ніфа Абель Марло Фройденберг  · Флок Форстер  · Гордон  · Сандра Лобов
Колишні члени Ервін Сміт 11-ї командиручий Кіт ШадисРайнер БраунБертольт Гувер ІмирХісторія Рейс
Advertisement