Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Елд Джин (エルド・ジン Ерудо Джін) - елітний солдат та член Розвідкорпусу, і одним із членів Оперативної групи Розвідки під командуванням капітана Леві Аккермана.

Зовнішність[]

Елд мав довге світле волосся, розпущене по центру голови і зав'язане в пучок ззаду. У нього були маленькі карі очі і серйозне обличчя. Як і багато інших членів Розвідки, він носив зелений плащ з емблемою крил свободи на спині. Крім того, він був одягнений у ту саму форму, що й решта солдатів і білу футболку.

Особистість[]

Елд був відповідальним та рішучим із сильним почуттям відповідальності. Він говорив мало, але прямо і просто. Він був досвідченим і дражнив Петру та Оуро: коли вони вперше вийшли за стіни і обоє тремтіли від страху Елд саркастично назвав їх "дрібними безстрашними солдатами". Коли Ауро похвалився найбільшою кількістю вбитих титанів, Елд відповів, що "вартість солдата не вимірюється кількістю вбитих".

Коли Ерен випадково перетворився на Титана, Елд, здавалося, був дуже стурбований цим і вимагав від нього пояснень. Реакція Ельда була досить цікавою порівняно з його супутниками. Ауро погрожував вбити Ерена, Петра боялася за життя Леві, а Ґюнтер попросив Ерена довести, що він не має злих намірів.

Як і решта групи, він відчував докори сумління з приводу своєї реакції на це несподіване перетворення. Він та інші вирішили вкусити свою руку так сильно, як Ерен. Це стало символом зв'язку який тепер сіж ними виник.

Біографія[]

Елд на колишній базі Розвідкорпусу

Елд та Гюнтер дивляться на колиню базу Розвідкорпусу

Після того як суд вирішив долю Ерена до вступу до Розвідкорпусу, Загін спеціальних операцій взяв на себе обов'язок охороняти та дивитись за Ереном. Елд разом з рештою загону проводять Ерена до колишньої штабквартири Розвідкорпусу, яка була слугувати базою для Ерена. Дивлячись на становище бази, Елд та Гюнтер обговорють як довгий час ніхто тут не прибирав, після чого Леві наказує усім влаштувати генеральне прибирання усього приміщення.

Ввечері після прибирання, загін обговорююсь наступну експедицію. В цей момент до кімнати заходить Ханджі Зої та питає в Ерена чи той не зацікавлений в її розповідях про експерименти з Титанами. Петра та інші члени загону швидко полишаються кімнату, уже знаючи про довгі розповіді про Титанів від Ханджі.

Наступного дня, Елд та інші солдата приходять на місце злочину після звістки про вбиство двох піддослідних Титанів: Соні та Біна. Після закінчення розслідування, Елд та Гюнтер перед церемонією приняття у Розвідку, питають у Ерена чи ніхто з його одногрупників не бажає приєднатись до Розвідкорпусу, проте Ерен не спроможний відповісти на це питання одразу. Елд разом з іншимт солдатами був присутній на церемонії, слухаючи промову Ервіна.

Елд розлючений

Елд запитує у Ерена

Леві дозволяє Ханджі проводити експерименти над Ереном з перетворення на Титана, поки решта його загону спостерігають за цим. В один момент Ерену не вдається перетворитись на Титана з невідомої причини, проте він пізніше випадково спровуковує перетворення на Титана коли намагався підняти чайну ложку, що застає Леві та його загін зненацька. Елд та її товариші миттєво притовлюють мечи аби вбити Ерена, дучаючи що він їх зраджує, про Леві вдається їх зупинити. Ханджі пізніше ввечері цього ж дня розповідає про секрет перетворення в Титана. Зрозумівши свою помилку, Петра, Оуро, Елд та Гюнтер кусають свої долоні, як покарання, аби показати Ерену що вони йому довіряють.

Елд витякує меч

Елд готується до битви

Через місяць, Елд разом з іншими членами загону Леві вирушає на 57-у експедицію за стінами. Його головним завдання було наглядати за Ереном. Під час завадання, новина про загадкового Титана, котрий масово вбиває розвідників доходить до загону Леві, коли ті ще бачать чорний сигнальний вогонь біля іхньої позиції. Загін все ж заходить в ліс. Ерен намагається запитити, але в цю ж мить помічає по виразу обличь, що Елд та ішні члени загону не знають, що відбувається. В цю ж мить, раптомо з'являється Жіноча Особина та починає переслідувати загін. Елд та інші благають капітана Леві надати наказ для використання пристроїв просторового маневрування, аби повалити Титана, поки та перебиває солдатів підмоги.

Леві у відповідь вистріляє сигнальну гранату, аби їх заспокоїти та нагадати про їхнє завдання. Ерен ввагається з виконанням наказів, дивлячись як Жіноча Особина вбиває ще більше солдатів. Коли він збирається вкусити руку, Леві дозволяє йому вибрати: довіритись товаришам чи довіритись собі. Ерен вибирає довіритись товаришам. Коли Жіноча Особина майже їх впіймала, вони доходять до місце знаходження пастки, де були Ервін та інші розвідники. Вони добавляють, що завдяки силам Розвідкорпусу, їм вдалось захопити ворога.

Елд роздумує

Елд погоджується з твердженням Ерена

Після цього, Елд Джин та інші обговорюють про те, чому Ервін не розповів солдатам про план. Ерен дивується чому навіть елітним солдатам не надали інформацію про план, провокуючи Оруо та Петру, на що Елд погоджується та добавив, що у Ервіна повина була бути причина для цього. В цю ж мить вони усвідомили, що Ервін раз уж тоді задав питання після вбивства Соні та Біна, це означає що вони були достатньо довірені для операції.

Після цього, загін починає перегрупування до своїх коней, після сигнального вогню про завершення місії. По дорозі до коней Елд насміхається з Петри та Оруо про їхню першу експедицію. Вони помічають ще один сигнальний вогонь, думаючи що той від Леві, запускають ще один у відповідь. Вони наштовхаються на загадкову особу, яка вбиває Гюнтера, перерізаючи мечами його потилицю, перетворюється на Жіночу Особину.

Жіноча Особина вбиває Елда

Смерть Елда в манзі

Виживші члени загону дають наказ Ерен летіти до коней, поки вони будуть боротись з Жіночою Особиною. Вони беруть перевагу над Титаном, коли Елд використовує газ для осліплення, даючи Петрі та Оуро змогу розрізати їй очі. Елд наносить кілька ударів мечами по її руках, перш ніж Петра з Оруо приєднуються та ослабляють їй руки. В момент коли Елд збирався нанести удар в потилицю, Жіноча Особина раптово відновлює одне око та вбиває Елда, перекушуючи його тіло навпіл та руку. Жіноча Особина викидує верхнє тіло та вбиває Петру з Оруо коли Ерен дивиться з жахом.

Здібності[]

Елд в бою

Елд в бою

Елд був солдатом з високи рівнем навичок з високим показником вбитих Титанів: 46 сумарно (32 в команді та 14 в соло). Він був також винахідливим у використанні пристроя маневрування, виконуючи відволікаючу атаку з газом для осліплення Жіночої Особини та відлітаючи назад, аби надати своїй команді можливість для атаки. Він також був чудовим у використанні мечів, рубаючи руки Жіночої Особини для ослаблення, використовуючи різного роду атаки.

Характеристики: Елд Джин
Навик бою
8/10
Iніціативність
7/10
Iнтелект
7/10
Командна робота
7/10
Пам'ять
10/10

Вбито людей[]

Невдалі спроби[]

  • Енні Леонхарт

Навігація[]

Джерело Розвідкорпус
Розвідкорпус логотип
Командувач Ханджі Зое
Капітани команд Леві Аккерман
Командири загонів Майк Захаріас  · Дірк  · Марлен  · Клаус  · Гарольд  · Діта Нес
Лідери команд Даріус Баер-Варбрун
Загін Леві Петра Рал  · Оруо Бозард  · Гюнтер Шульц  · Елд Джин
Члени загонів Ільзе Лангнар  · Браун  · Нанаба Рене  · Люк Цис Хеннінг Гергер Дітер Мобліт Бернер Кейджи  · Юрген Іван Пір Томас  · ЛаудаРашад  · Ніфа Абель Марло Фройденберг  · Флок Форстер  · Гордон  · Сандра Лобов
Колишні члени Ервін Сміт 11-ї командиручий Кіт ШадисРайнер БраунБертольт Гувер ІмирХісторія Рейс
Advertisement