Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Еліот Гарнберг Стратман (エリオット・グーンベルグ・ストラットマン Еріотто Ганберугу Стораттоман) - другорядний персонаж новели Загублені дівчата та аніме-адаптації. Він є керівником компанії Marleen, яка торгує бізнесом у Стохесі, та батьком Карлі Стратман.

Зовнішність[]

Еліот Стратман - дорослий високий чоловік з темносвітлим волоссям, підняте вверх, з очима такого ж кольору та темно-коричневими бровами та вусами. Він носить добре вбраний костюм та досить часто тримає при собі цигарку.

Особистість[]

Стратман здається досить байдужим до більшості аспектів життя. Хоча він негайно повідомляє, про зникнення безвісти своєї доньки, він, мабуть, не вражений відсутністю терміновості, показаної військовою поліцією. Це відсторонене ставлення знову можна побачити в його реакції на те, що рекрут був призначений шукати свою дочку, недбало скаржачись на те, що його податкові долари використовуються для оплати корумпованої поліції.

Передісторія[]

Еліот Стратман одружився на безіменній жінки та мав разом з нею доньку на ім'я Карлі. Через кілька років, його дружина померла. У 843, він став керівником компанії Marleen.

Життєпис[]

Бувай, стіно Шіно: Частина перша[]

Бувай, стіно Шіно: Частина друга[]

Відносини[]

  • Карлі Стратман - Він мав досить дивні стосунки зі своєю донькою. Коли він збанкрутів, то його донька відчувала провину та почала торгувати новим нелегальним наркотиком під назвою кодеріон, аби допомоги йому з фінансами. Вони комунікували одне з одним лише за вечірнім столом з приводу торгівлі наркотиками. Карлі виробляла б наркотик за умовою, що він буде продаватись лише в королівській столиці. Однак, Елліот став жадібним і розірвав угоду, а Карлі втекла у відповідь з дому.

Вбито людей[]

  • Кемпер Болц
Advertisement