Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Quote1 Усе що я робив до чого...тому що вважав, що цей день настане. В один день, що зможу дізнатись чи мав я рацію. Скільки разів...я думав смерть буде легшою. Але кожного разу, мрія, яку я розділяв зі своїм батьком, спливала в моєму розумі. І зараз, я досить близько до відповідей, аби я зміг про них дізнатись Quote2
— Ервін відображає свої мотиви жити

Ервін Сміт (エ ル ヴ ィ ン · ス ミ ス Eruvin Sumisu) - член та 13-ий за рахунком Командир Корпусу Розвідки. Він розважливий, розумний і поважний чоловік. Незважаючи на турботливе ставлення до членів свого загону, він у разі необхідності без вагань готовий пожертвувати ними заради людства. Він також розробив вид військового строю, що дозволяє заздалегідь виявити місцерозташування противника. Також, протягом великої частини своєї служби в якості командира, відстоював незалежність Розвідки тим самим, рятуючи її від розформування.

Зовнішність[]

Ервін зі втраченою руком

Ервін зі втраченою руком

Ервін був дорослим чоловіком високого зросту, будучи вищим майже за всіх членів Розвідкорпусу, за винятком Майка Захаріаса. Він мав світло-блондинисте волосся, майже розділене по бокам. Його вираз обличчя зазвичай був зібраним та спокійним, його очі був сніжно-блакитними. Його характерним аспектом були його великі та товсті брови. Він зазвичай носив стандарну військову уніформу та Розвідкорпусу, разом зі зеленим плащом з емблемою організації. Він також носив зелений шнурок лоба навколо своєї шиї, як і інші військові командири Дот Піксис та Найл Док.

Під час другої зустрічі з Броньованим Титаном, він втрачає свою праву руку трохи нижче плече, коли її відкусив Титан.

Особистість[]

Ервіна вважають серйозним і розважливим. Незважаючи на абсолютну довіру, саме він першим запідозрює, що серед солдатів Легіону з'явився шпигун й починає обмірковувати план його упіймання. Крім цього, він красномовний оратор, здатний вміло зіграти на струнах душі багатьох людей. Серед них були члени військового трибуналу, що судив Ерена та колишні кадети 104-го набору, що вирішували чи готові вони приєднатися до Розвідкорпусу, чи ні.

Ервін непохитний. Він сприймає інформацію, ставлячись до неї однаково, будь то хороші новини чи погані, насмішка або, навпаки, похвала. Адже він чітко знає свою мету і ні за що від неї не відступиться.

Ці риси характеру ріднять його з такими людьми, як Командир Гарнізону Південних Територій Дот Піксіс і Верховний Головнокомандувач Даріс Закклай. Відповідно до думки Арміна ці люди теж готові послати своїх солдатів на вірну смерть, якщо це вряту людство або навіть пожертвують цим самим людством задля того щоб змінився світ, у якому люди не здатні приносити жертви заради змін.

Передісторія[]

Ервін задає питання батькові

Ервін задає питання батькові

Він жив в сім'ї простого вчителя, але про свою матір він нічого не згадав. За словами Ервіна, він жив спокійним життям й на одному з уроків батька запитав про історію людства на що той не відповів, батько лише вдома сказав йому про те, що історія людства сповнена таємниць і протиріч.

Батько Ервіна вважав, що першим людям всередині стін просто змінили пам'ять. Тоді Ервін був ще малий і не розумів, що є речі, про які потрібно мовчати - він почав розповідати цю теорію оточуючим. Одного разу члени Військової поліції запитали його - хто ж йому розповів про це і він спокійно відповів, що це був його батько. В цей же день його батько не повернувся додому. Лише потім Ервін зрозумів, що його вбив уряд, за те, що він підійшов дуже близько до істини.

Ервін ділиться теорією

Ервін ділиться теорією зі своїми побратимами

Відтоді Ервін переконався, що теорія його батька була правильною. Однак, Ервін дійшов додаткового висновку самостійно: уряд не зацікавлений захищати людство так, як свою землю і багатство, і що вони вб'ють будь-кого, хто загрожує цій владі

Також відомо, що він навчався разом з майбутнім главою Військової поліції, Найлом Доком. Обидва палнувати вступити до Розвідкорпусу, однак в один день вони зустріли жінку на ім'я Марі та обидва в неї закохались. Ервін вирішив іти за своєю мрією та пішов у розвідку, той час як Найл вступив до Військової поліції, аби бути разом з Марі.

Після закінчення навчання Ервін приєднався до Розвідкорпусу, де перестав ділитися своєю теорією з іншими. Він зрозумів, що всі інші воюють заради людства, тоді як він бореться тільки за себе. Тим не менш, він процвітав як солдат і зрештою отримав підлеглих під його командування.

Будучи лідером загону, Ервін розробив формування розвідки противника на далекі відстані як спосіб мінімізувати втрати під час експедицій. Його пропозиція була відхилена тодішнім командиром Кітом Шадісом, який сказав йому спробувати її, коли сам став командиром. Хоча його пропозиція була відхилена, Ервін почав реалізовувати свої стратегії у власному загоні, і з часом інші солдати та населення почали помічати, що його загін не прийме втрат, тоді як Шадіс часто буде єдиним, хто вижив з його підопічних.

Біографія[]

Арка Падіння Сегансії[]

Ервін, як лідер загону, бере участь в експедиції під командуванням Кіта Шадіс на початку історії. Коли вони наштовхаються на Титана, Ервін повідомлює про дистанцію між Титаном командиру, коли розвідники вступають у битву з Титаном.

Ервін один з небагатьом солдатів, які повернулися живими після невдалої місії.

Арка Битва за Трост[]

Ервін показує Ерену його ключ

Ервін показує Ерену його ключ

Вперше Ервін згадується, коли мова йде про одну з військових операцій Розвідки, проведених ще до падіння Стіни Марія. Пізніше він з'являється знову, але вже коли його Корпус бореться в межах стіни Марія. Під час битви члени загону усвідомлюють, що Титани направляються на північ, прямо до Тросту - району при Стіни Роза. Побоюючись, що й цей мур титанам вдасться пробити. Легіон направляється до Тросту і допомагає оточеним ворогами Ерену, Мікасі та Арміну, після того, як їх місія щодо закриття отвору в стіні була завершена.

Ервін з'яється після того, як Ерен прокидається після трьоденної коли у підземній вязниці. Після цього Ервін повідомляє, скільки заворушень спричинило за собою розкриття інформації про здібності Ерена. Ервін дістає ключ від підвалу та запитує, чи справді таким знаходять матеріалу про секрети Титанів, на що Ерен відповідає це можливо це так. Ервін тоді створює план з використанням сили Титана Ерена для відвоювання Стіни Марія та розслідування підвалу.

Арка День перед контератакою[]

Ервін та Леві на суді

Ервін та Леві на суді

Ервін разом з іншими розвідниками присутні на суді по справі Ерен. Ервін стверджує, що його сила може бути використана на користь для відвойовування Стіни Марія. Незабаром, Ерен втрачає терпіння під час засідання і Леві доводиться його лупчювати, аби показати, що його могла контролювати. Побачивши в цьому можливість, Ервін стверджує, що Ерен буде взятий під контрол Леві, для точного контролю. Він також запевнив, що хлопець буде переданий Військовій полції, якщо хлопець не зможе гідно себе показати під час своєї першої експедиції. Будучи задоволеним промовою, Даріус Заклай перед Ерен до організації.

Ервін запитує Ерена

Ервін запитує Ерена хто справжній ворог

Йому успішно вдається дістати Ерена в ряди членів Легіону і навіть організувати його навчання під керівництвом Ханджі Зої, командира одного із загонів, а також вченої, яка займається вивченням титанів. Пізніше Ервін вибачається пере Ереном за побиття від Леві, аргументуючи це можливістю для переконання Війська про приняття його до Розвідкорпусу. Після цього, він частково вітає його з приєднання до організації.

Після смерті титанів Біна і Соні, що були собою об'єктами дослідження, Ервін допитує всіх членів Розвідкорпусу, задаючи прямі, але в той же час провокаційні питання, аналізуючи реакцію своїх співрозмовників. Коли виявляється, що серед солдатів Корпусу винних немає, він обмірковує план операції, яка допомогла б виявити зрадника вважаючи, що ця людина, швидше за все, має схожі з Ереном здібностями і напевно спробує влаштувати диверсію.

Під час промови до новобранців слова Ервіна переконують двадцять одного кадета колишнього 104-го кадетського училища приєднатися до Корпусу Розвідки. Попри твердження, що Розвідкорпусу є надією для людства, він також з реалістичної точки зору добавляє, що багато хто з новобранців загинуть. Тим не менш, його промова та є кілька факторів вмотивовуються кадетів з десятки найкращих вступити до розвідки, окрім Енні, яка вступила до Військової поліції.

Арка 57-а зовнішня експедиція Розвідкорпусу[]

Ервін веде розвідників

Ервін веде розвідників

Ервін разом з солдатами Розвідкорпусу вирішають за межі Стін на 57-у зовнішню експедицію за Стіни з околиці Каранес. Їхній план був дійти до околиці Сегансії та розкрити секрети підвалу Ерена.

Попри звістки про смерті багатьох розвідників від рук аномального Титана, Ервін на диво інших солдатів продовжує операцію. Він направлює їх до лісу гігантських дерев, де вони виставили периметр схованок та пасток для захоплення Титана. За планом загін Леві мав заманити Титана в пастку хащях лісу.

Ервін наказує захищати Жіночу Особину

Ервін наказує захищати Жіночу Особину

Загін спеціальних операцій заганює Жіночу Особину в пастку, де він наказує стріляти зі спеціальної зброї, що стримує ціль. Це дозволяє Розвідкорпусу успішно захопити її. Коли Леві та Майк намагаються прорізати руки Жіночої Особини до потилиці, Ервін зазначає, що вона може вибірково затвердіти своє тіло, подібно до того, що він чув про Броньований Титан. Він вирішує, що розвідники не мають достатньо часу, щоб побачити, чи буде Титан слабшати під неодноразовими штурмами, та просить Кейджи підготувати вибухівку, щоб підірвати руки Титана від зап'ястя, щоб уникнути вбивства людини всередині.

Перед тим, як це трапляється, Жіноча Особина видає гучний крик і Майк попереджає Ервіна про кількох титанів, що наближаються з усіх боків. Ервін відправляє команду возів на перехоплення першої хвилі титанів, але вони ігнорують солдатів і прориваються. Він розуміє, що вони біжать до Жіночої Особини та наказує розвідникам захищати її. Однак Титана перемагають розвідників в кількості. Жіночу Особину розривають на шматки, і Ервін закликає своїх солдатів відступити. Вони повертаються в Каранес.

Як би там не було, його план провалюється, коли Жіночій Особині вдається втекти, перед цим завдавши істотної шкоди в рядах Розвідувального Легіону (Близько 60%). Після чого Ервіну доводиться дати наказ відступити. В результаті провалу настільки значної місії Ервіна звинувачують в повній невдачі і для подальших пояснень викликають в Імперську Столицю. Однак, навіть перебуваючи в подібній ситуації він продовжує вірити припущенням Арміна, що саме Енні Леонхарт є Жіночою Особиною та наказує схопити її за планом, розробленим Арміном. Ервін також, коротко, передає інформацію про це Найлові. Зрештою, Енні все ж вдається схопити, а Ервін негайно відправляється на термінове зібрання, присвячене обговоренню останніх подій.

Навички[]

У нього добре розвинене мислення і стратегія, точно невідомо наскільки він здібний у бою, але судячи з характеристик, Ервін досить сильний.

Характеристики: Ервін Сміт
Навик бою
9/10
Iніціативність
10/10
Iнтелект
10/10
Командна робота
7/10
Рішучість
10/10

Вбито людей[]

Непрямо[]

Цікаві факти[]

  • За словами Ісаями, у нього були проблеми щодо правильного зображення персонажа Ервіна та думав, що він не буде "відчуватись живим", до поки він не намалював реакцію Ервіна та те, що Титани колись були людьми.
  • Ісаяма заявляв, що Ервін до кінця свого життя неодружувався, бо не знав як саме від помре[1].
  • Ісаяма розповів, що Ервін в дитинстві мав призвісько "брови"[2].
  • Ервін був першим командиром Розвідкорпусу, який приняв посаду командира перед смертю свого попередника.
  • Оскільки Ервін втратив праву руку, йому доводилось класти ліву руку на серце, як вітання, що вважається неправильним.
  • Ервін ймовірно зписаний з образа генерала-фельдмарша Вермахту Ервіна Роммеля. Ба більше, день народження Ервіна Сміта збігається з днем смерті Ервіна Роммеля.

Посиалання[]

  1. "Hajime Isayama interview". Bessatsu Shōnen Magazine (December 2013 issue). Retrieved on November 15, 2013.
  2. Bessatsu Magazine, May 2014 issue.

Навігація[]

Джерело Розвідкорпус
Розвідкорпус логотип
Командувач Ханджі Зое
Капітани команд Леві Аккерман
Командири загонів Майк Захаріас  · Дірк  · Марлен  · Клаус  · Гарольд  · Діта Нес
Лідери команд Даріус Баер-Варбрун
Загін Леві Петра Рал  · Оруо Бозард  · Гюнтер Шульц  · Елд Джин
Члени загонів Ільзе Лангнар  · Браун  · Нанаба Рене  · Люк Цис Хеннінг Гергер Дітер Мобліт Бернер Кейджи  · Юрген Іван Пір Томас  · ЛаудаРашад  · Ніфа Абель Марло Фройденберг  · Флок Форстер  · Гордон  · Сандра Лобов
Колишні члени Ервін Сміт 11-ї командиручий Кіт ШадисРайнер БраунБертольт Гувер ІмирХісторія Рейс
Advertisement