Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Ерен Крюгер (エレン・クルーガー Ерен Куруга) - елдійський шпигун, видаючий себе за марлійського офіцера у Службі громадської безпеки. Він був засновником Організації елдійських реставраторів та використовував псевдонім "Філін" (フクロウ Фукуро) для комунікації з членами орагнізації. Він секретно володів силою Атакуючого Титана перш ніж передати його Гріші Йегеру.

Зовнішність[]

Людська форма[]

Крюгер був досить великим, добре побудованим, дорослим чоловіком. У нього були блакитні очі та кудлято-темно русяве волосся, яке він тримав розчісувати в бік. Крюгер мав дуже струнке обличчя і яскраво виражені вилиці, та носив стандартну уніформу для марліанських солдатів і офіцерів, хоча він носив капелюх своєї форми тільки тоді, коли зустрічався з цивільними.

Форма Атакуючого Титана[]

Форма Атакуючого Титана Крюгера мала деякі схожості з Титанами Гріши та Ерена Йегера, завдяки чому всі вони були одного типу; він мав затонулі очниці, був дуже мускулистим і мав довге темне волосся. Однак його форма Титана також поділяла деякі унікальні риси обличчя з його людською формою, наприклад, його виражені вилиці. Крім того, хоча його волосся було довгим, воно було помітно акуратніше, ніж у Гріши або Ерена.

Особистість[]

Крюгер здавався значною мірою стоїчною особистістю, яка ніколи не демонструвала жодних емоцій, швидше за все, як наслідок тривалих років страждань і страждань як шпигуна та змушений вчинити жорстокі і жорстокі дії проти побратимів елдійців. Знайшовши Грішу і Фей Йегер за межами їхньої зони інтернування, він не відчув жодних емоцій у покаранні Гриші фізично. Він знову продовжував виявляти брак емпатії, коли родина Йегерів дізналися про смерть Фей, залишаючись зі спокійним обличчям при вигляді їхньої скорботи.

Однак, по правді кажучи, він відчував докори сумління за всі свої аморальні вчинки, які він зробив зі своїми побратами, але вважав це необхідним для поліпшення Ельдії. Іншим помітним аспектом його світогляду була його релятивістська віра; він заперечував поняття об'єктивної істини, стверджуючи, що все було справою особистої думки.

Предісторія[]

Крюгер штовхає елдійця

Крюгер штовхає елдійця зі Стіни в свої рані роки

Крюгер народився в елдійській родині, що жила в Марлі. Його батько приєднався до елдійської революційної армії на чолі з залишками королівської родини Фріц, які залишилися на материку. На жаль, армія була дуже неефективною, і її члени, включаючи батька Крюгера, були захоплені і спалені живцем Службою гродської безпеки Марлі, коли Крюгер ховався в шафі. Після цього він був врятований друзями батька. Трохи пізніше, Крюгер приєднався до Служби громдаської безпеки як шпигун, завдяки тому що лікар зміг сфабрикувати його тест крові, яке він зробив раніше. Будучи шпигуном в армії, Крюгер видписував себе в листуванні з реставраторами як на «Філін», весь час витрачаючи свою військову кар'єру перетворюючи тисячі ельдійців на титанів протягом багатьох років, щоб приховати свою ідентичність як етнічного ельдійця.

Життєпис[]

Крюгер лупцює Грішу

Крюгер лупцює Грішу

Проводячи час після роботи разом з Гросом та дивлячись на дирижабль, він помічає Грішу та Фей Йегер. Подивившись на їхні пов'язки на руках, він зрозумів, що вони з гетто Ліберіо. Через те що вони лишили зону Ліберіо без дозволу, Крюгер дає їм обрати між важкою працею та "фізичним покаранням". Гріша нервово обирає взяти покарання за себе та Фей, після чого Крюгер жорстоко лупцює Грішу коліном в живіт. Однак після цього Крюгер продемонстрував туманний натяк на емпатію після того, як дозволив Гріші залишитися з ним, щоб спостерігати за дирижаблем, посилаючись на те, що, оскільки він був тут, він також може це побачити. Крюгер супроводжував свого товариша по службі, щоб повідомити родині Йегерів про смерть Фей і спокійно спостерігав, як вони сумували за Фей. Серед розмови він заглянув у травмовані очі Гріши, побачивши чисту ненависть і бажання помсти.

Через два роки, Крюгер отримує силу Атакуючого Титана від невідомої персони, тим самим отримавши силу Титанів.

Крюгер затуляє рот Гріші

Крюгер затуляє рот Гріші

Крюгер був присутній, коли Гриша був підданий тортурам від членів Служби гродської безпеки Марлі. Один з них запитав про особистость "Філіна", і Гриша запевнив, що не знає. Крюгер оголосив, що човен, який відправить Реставраторів на острів Парадіс, готовий. Під час операції на острові Парадіс Крюгер проводжає Гришу з вершини тридцятиметрової стіни, повідомляючи Грішу, що в якості покарання за зраду він буде перетворений на Титана. Гриша каже Крюгеру, що пам'ятає його з усіх тих років, коли його сестра була вбита, що Крюгер безтурботно визнає. Він спокійно спостерігав за тим, як реставраторів перетворюють на нерозумних титанів і переслідують свого товариша.

Крюгер руйнує пароплав

Крюгер руйнує пароплав

Коли настала черга Діни Фріц перетворюватись на Титана, Крюгер жорстоко замовктає крик Грвши і тримав його на місці. Він, і Гриша спостерігали, як Діну перетворили на Титан. Коли Грос збирався скинути Грішу зі Стіни, Крюгер раптово втручається та скидує свого товариша зі стіни та передставляє себе Гріші "Філін". Під час розрізу долоні можем, він навчичь Грішу як використовувати Силу Титанів, у своїй формі Титана, знищивши марлійський корабель та перебивши всіх солдатів, що залишилися.

Крюгер дивиться на смерть родини

Юнак Крюгер дивиться на смерть своєї родини

Після знищення марлеянців та їх спорядження ,Крюгер повернувся на вершину Стіни. Далі він пояснює свої жахливі вчинки проти тисяч ельдійців, які зрештою служили Елдії. Потім Крюгер висловлює жаль за виконання ролі у смерті сестри Гріши, але те, що ненависть, яку він бачив в очах Гриші, була частиною причини, по якій він зрештою обрав його своїм наступником. Крюгер сказав Гріші, що він повинен дійти Стіни і повернути Титана Прародителя, використовуючи силу титанів , яку Крюгер дасть йому. На питання, чому він не може піти сам, Крюгер розповів, що спадкоємці Дев'яти Титанів вмирають через тринадцять років і він вже досяг кінця свого перебування на посаді. Потім він пояснив, що всі ельдійці пов'язані шляхами з Титаном Прародителем, який колись мав Імір Фріц, і що ніхто ніколи не може бути сильнішим за неї, тому вони помирають через тринадцять років, як вона. Потім Гріша поставив під сумнів цю логіку і ельдійську історію, яка, як пояснив Крюгер, ймовірно, не відповідає дійсності з точки зору марлійця або елдійця.

Крюгер бачить спогади

Крюгер бачить розпливчасті спогади про Мікасу та Арміна

Коли Гриша запитав Крюгера, чому він дозволив перетворити Діну на Титана, він сказав, що вважає, що це буде краще, ніж народити їй королівських дітей для Марлі до її смерті. Гриша намагався відмовитися від місії Крюгера, спонукавши Крюгера похвалити батька Гріші за спробу зберегти безпеку своєї сім'ї, коли він знав, що сталося з Феєм. Крюгер протистояв Гріші, пояснюючи це тим, що він вибрав його, тому що Гріша прагнув свободи за стінами Ліберіо. Крюгер нагадав Гриші, що їхні брати і сестри заплатили ціну за свою свободу, і що ті дії підуть за ними, поки вони не будуть погашені, навіть після смерті. Коли Гріша нарешті погодився, Крюгер повідомив йому про ім'я Титана, який він успадкує: Атакуючий Титан.

Потім Крюгер пояснив історію Титана Праодителя та волю короля Фріца тим, що Титан Прародительвідмовився від усієї війни. Коли він готувався ввести Гріші сироваткою Титана, він закликав його знайти сім'ю і завершити свою місію заради Арміна і Мікаси. Гріша був заплутаний цими іменами, і Крюгер зізнався, що не знає, чиї спогади він бачив. Після цього Крюгер охоче дозволяє Грішу з'їсти його, успішно передаючи йому Атакуючий Титан.

Здібності[]

Сила Титана[]

Ерен Крюгер мав здатність перетворюватись на 15-метрового Титана, відомого як "Атакуючий Титан" (進撃の巨人 Шінґекі но Кьоджін).

  • Регенерація: Як і всі Титани, він володів здібності відновлювати рани, які для звичайних людей були б смертельними.
  • Подвоєна сила: Титан Крюгера був досить сильним аби розламати пароплав на навпіл
  • Бачення майбутніх спогадів: Маючи унікальну здібність Атакуючого Титана, Крюгер мав доступ до спогадів своїх наступників.

Вбито людей[]

  • Попередній власник Атакуючого Титана (як нерозумний Титан)
  • Принаймні 9 марлійських солдатів

Непрямо[]

Цікаві факти[]

  • Його дитинство дуже схоже на дитинство Ерена Йегера.
  • Він та Райнер Браун використовують однаковий метод перетворення на Титана - розрізання долоні ножем.
  • Ерен Йегер використовував його прізвище, перебуваючи у Марлії, аби приховати свою ідентичність.

Навігація[]

Джерело Розумні Титани
Титани Прародителі Ерен ЙегерГріша Йегер Фріда Рейс Урі Рейс Пан Рейс Карл Фріц Імір Фріц
Атакуючі Титани Ерен Йегер Гріша Йегер Ерен Крюгер
Колосальні Титани Бертольт Гувер Армін Арлерт
Броньовані Титани Райнер Браун
Жіночі Особини Енні Леонхарт
Звіроподібні Титани Зік ЙегерТом Ксавер
Зубасті Титани Фалько ГрайсПорко Гальярд Імір Марсель Гальярд
Титани Перевізники Пік Фінгер
Титани Молоти Війни Ерен ЙегерЛара Тайбер
Невідомо Марія Фріц Роза Фріц Шіна Фріц
Advertisement