Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Жіноча Особина (女型の巨人 Мегата но Кьоджін) - одна з дев'яти Титанів, яка здатна імітувати атрибути інших Титанів. Вона може кристалізувати окремі частини тіла та приваблювати нерозумних Титанів своїм криком через вищезгадану здатність імітувати зідбності. Енні Леонхарт була єдиною відомою власницею сили Жіночої Особини

Здібності[]

Адаптативність[]

За словами Енні, Жіноча Особина може злегкістю використовувати здібності подібних до інших Титанів, якщо ці здібності з ними пов'яазні. В результаті, Марлія досить багато над цим експерементувати.

Прибавлення Титанів[]

Файл:Крик Жіночої Особини.webp Подібно до Титана Прародителя та Звіроподібного Титана Зіка Йегера, Жіноча Особина мала здатність контролю над нерозумними Титанами через крик: у випадку з Енні - це було приваблення інших Титанів до себе. Енні Леонхарт використовувала цю здібність для прибавлення Титанів на острові Парадіс до Стін під час падіння стіни Марія.

Єдиний недолік цієї здібності, це те що прибавленні Титана при зближенні з Титаном Енні починають її атакувати та поїдати. В деяких ситуаціях це може сказати фатальним для володаря сили, але в деяких може зіграти йому на користь. З використанням пристроя просторового маневрування, власник сили Жіночої Особини може втікти з тіла Титана поки нерозумні Титани поїдають тіло; пара від ран може слугувати заради укриття для вдалої втечі від стороніх очей.

Універсальність[]

Жіноча Особина також відома через свою витривалість та мобільність. Хорошим прикладом для цього буде, той факт що Енні могла фактично пробігти весь острів Парадіз до стін. Однак це досить виснажує її, що їй доводеться спати кілька годин.

Кристалізація Жіночої Особина

Жіноча Особина пробиває щелепу Атакуючого Титана кристалізованим кулаком

Кристалізація[]

Жіноча Особина також володіє здатністю кристалізувати свою шкіру, яку неможливо розрізати мечами. Окрім використанні у захисті, кристалізація також робить удари Енні сильнішими, маючи змогу обезголовити інших Титанів. Енні також використовувала цю здібність аби кристалізувати свою потиліцю, заради захисту від мечів.

Предісторія[]

Атакуючий Титан, як і всі Дев'ять Титанів, з'явився на світ після смерті імір Фріц. У 1700 роках після її смерті, Жіноча Особина була утримана у володінні одного або декількох ворогуючих елдійських будинків, підпорядкованих Титану Прародителю. Після цих сімнадцяти століть, коли Карл Фріц, 145-й король сім'ї Фріц, відмовився від конфліктів Елдії і переїхав на острів Парадіс, Жіноча Особина був узятий нацією Марлі під час Великої титанової війни.

Приблизно в 843, Енні Леонхарт була вибрана власницею сили Жіночої Особини. Пізніше вона використовувалась у війні між Марлією та іншими націями.

В 845 році, Марлія відправила Енні, Райнера Брауна, Бертольта Гувера та Марселя Галліарда через океан на острів Парадіс для початку операції. Саме вона зі своїм криком була відповідальна за величезну кількість Титанів, котрі увійшли в стіну Марія під час її падіння.

Власники[]

Енні Леонхарт (1)
Енні Леонхарт

Навігація[]

Джерело Розумні Титани
Титани Прародителі Ерен ЙегерГріша Йегер Фріда Рейс Урі Рейс Пан Рейс Карл Фріц Імір Фріц
Атакуючі Титани Ерен Йегер Гріша Йегер Ерен Крюгер
Колосальні Титани Бертольт Гувер Армін Арлерт
Броньовані Титани Райнер Браун
Жіночі Особини Енні Леонхарт
Звіроподібні Титани Зік ЙегерТом Ксавер
Зубасті Титани Фалько ГрайсПорко Гальярд Імір Марсель Гальярд
Титани Перевізники Пік Фінгер
Титани Молоти Війни Ерен ЙегерЛара Тайбер
Невідомо Марія Фріц Роза Фріц Шіна Фріц
Advertisement