Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Загін Майка (ミケ分隊 Майк-бунтай) - загін Розвідкорпусу під командуванням Майка Захаріаса, що складався з ветеранів цієї організації. Цей загін брав участь в 57-й зовнішній експедиції Розвідкорпусу та нагляду за новобранцями в період вторгнення в Стіну Роза.

Історія[]

57-а зовнішня експедиція Розвідкорпусу[]

Майк та Леві атакують Жіночу Особину

Майк та Леві атакують Жіночу Особину

Як ветеранам Розвідкорпусу перед падінням Стіни Марії, командиру під командуванням Майка Захаріусу та його підлеглої Нанаби повідомляють про план командира Ервіна Сміта захопити шпигуна Титана під час 57-ї зовнішньої експедиції Розвідкорпус. У той час як Нанаба контролює розвідників на краю лісу гігантських дерев, Майк приєднується до команди захоплення далі всередині. Коли Жіноча Особина захоплюється спеціальною зброєю, що стримує цілі, Майк і капітан Леві намагаються розрізати її долоні, якими вона захищає потилицю, однак мечі двох солдатів виявляються марними проти закристалізованих долонь Жіночої Особини. Перш ніж вибухівку можна вивести, щоб зняти руки, Жіноча Особина видає гучний крик. Незабаром після цього, Майк відчуває запах прибулх Титанів з усіх боків, і солдати змушені знищити титанів, що пожирають Жіночу Особину. Незважаючи на їхні зусилля, власник сили Жіночої Особини тікає, і командир Ервін наказує відступити в район Каланет.

Арка Зіткнення Титанів[]

Томас вирушає для попередження про Титанів

Пізніше Ервін назначає Майка та членів його загону спостерігати за новобранцями Корпусу Розвідки, на яких впала підозра в тому, що вони були спільниками Енні, під час другої спроби захоплення Жіночої Особини. Раптово Майк своїм нюхом відчувається Титанів, які несподівано з'являються на території стіни Роза. Майк наказує Томасу довести іншим інформацію про Титанів. Коли Нанаба починається сумніватись у можливому пориві Стіни Роза, Майк її заохочує до боротьби та каже, що людство програє коли перестане боротись. Коли Майк наказує своїм підлеглим бігти і попередити інші загони про наближення біди, він сам йде в бій проти дев'яти Титанів, щоб виграти час для солдатів.

Нанаба наказує новобранців вирушати на конях, перш ніж повернутись до Майка на дах. Нанаба виражає почуття відчаю та сумніву на надію про виживання людства, після чого Майк їй нагадує, що людство програє лише тоді коли припине боротьбу.

Зібравшись, Майк наказує своїм солдатам та новобранцям зібратись у чотири загона та попередити жителів Стіни Роза про Титанів. Коли Титани поблизу починають бігти в сторону солдатів, Майк вирушає у бій проти Титанів для відволікання та наказує Гергеру вести загін.

Навігація[]

Джерело Розвідкорпус
Розвідкорпус логотип
Командувач Ханджі Зое
Капітани команд Леві Аккерман
Командири загонів Майк Захаріас  · Дірк  · Марлен  · Клаус  · Гарольд  · Діта Нес
Лідери команд Даріус Баер-Варбрун
Загін Леві Петра Рал  · Оруо Бозард  · Гюнтер Шульц  · Елд Джин
Члени загонів Ільзе Лангнар  · Браун  · Нанаба Рене  · Люк Цис Хеннінг Гергер Дітер Мобліт Бернер Кейджи  · Юрген Іван Пір Томас  · ЛаудаРашад  · Ніфа Абель Марло Фройденберг  · Флок Форстер  · Гордон  · Сандра Лобов
Колишні члени Ервін Сміт 11-ї командиручий Кіт ШадисРайнер БраунБертольт Гувер ІмирХісторія Рейс
Advertisement