Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Quote1 «Зубастий» більш призначений для штурму. Його розміри роблять титана спритним, а потужні щелепи і кігті здібні знищити практично все. Quote2
— Інструктор коротко описує титана

Зубастий Титан (顎の巨人 Agito no Kyojin?) — був одним з «Дев'яти Титанів» з потужними щелепами і кігтями, при допомозі котрих був здібнийрозірвати майже будья-який матеріал. Через свій невеликий розмір був відомий, як самий швидкий.

Здібності[]

  • Швидкість
  • Щелепа — сама яскрава особливість цього титана. Служить йому основною зброєю, бо вона спеціально призначена для прокусів дуже міцних матеріалів. З неймовірною легкістю може відкусити голову звичайного титана.
  • Швидкість — титан показав видатний рівень швидкості і маневреності. Він може долати великі відстані під час стрибка. Зубастий настільки швидкий, що навіть в формі титана може робити неочікувані атаки, котрі ворог не може передбачити.
  • Регенерація — як і інші дев'ять титанів, Зубастий має здібність відновлювати любі травми, котрі може отримати.

Додаткові здібності[]

  • Політ

Історія[]

Марсель Гальярд - перший відомий нам власник сили Зубастого Титана, разом з власниками Колосса, Броньованого і Жіночої Особини був посланий на острів Парадіс для знищення Стін і пошука носія сили Титана Прародителя, але був з'їдений Імір, коли та була звичайним титаном.

Сюжет[]

Арка Зіткнення Титанів[]

Арка Марлія[]

Арка Війна за Парадіс[]

Власники[]

ПОТОЧНИЙ ВЛАСНИК
Фалько Грайс
Фалько Грайс
МИНУЛІ ВЛАСНИКИ
Порко Гальярд
Порко Гальярд
Імір (2)
Імір
Марсель Гальярд(людина)
Марсель Гальярд
Advertisement