Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі
Eren protects Armin and Mikasa-60px Ця стаття незавершена.
Будь ласка, не соромтеся редагувати цю статтю щоб додати відсутню інформацію.

Зік Йегер (ジーク・イェーガー Джіку Йега) - син Гріши Йегера, Діни Фріц та зведений старший брат Ерена Йегера. У нього текла королівська кров від його матері. Він володів силою Звіроподібного Титана, переданою від Тома Ксавера, та пізніше приєднався до підрозділу марлійських Воїнів. Там же він зайняв посаду капітана (戦士長 Сенші-чьо) підрозділу та брав участь в операції на Острові Парадіс для отримання сили Титана Прародителя. За словами Райнера Брауна, він вважався найсильніми серед Воїнів, ймовірно на рівні з Леві Аккерманом. Пізніше він зрадив Марлію та перейшов на сторону їхній ворогів - елдійців, для досягнення своєї цілі та плану по вимиранн. власного народу, яке він називався "порятунком".

Зовнішність[]

Людська форма[]

Зовнішність Зіка

Зовнішність Зіка в 854

Зік був високим чоловіком з мускулистою статурою з сірими очима (блакитними в манзі), кудластим платино-золотистим волоссям та бородою з вусами такого ж кольору. Перебуваючи на острові Парадіс, він ходив без сорочки з темними штанами, чоботами та круглими окулярами. Після повернення до Марлії, він став більш доглянутим. Його волосся стало коротшим, не опускаючись до очей, разом з його бородою.

Перебуваючи в Шляхах, його волосся відросло та стало досягати плечей, будучи подібної до зачіски Ерена та його батька. Його борода також підросла.

Форма Звіроподбіного Титана[]

Звіроподібний Титан мав мавппобідну зовнішність, однак його постава нагадувала людську. Його Титан був 17 метрів заввишки та був покритий густою коричневою шерстю, оголяючи лише його живіт, обличчя та руки. Його верхня частина живота мала видимі м'язи, але прицьому нижня частина живота була дость роздутою. У нього були загострені вуха, як само як у Атакуючого Титана Гріши та Ерена Йегера. Він мав довгі руки, що досягали ніж, з такими ж довгими пальцями, великою долонею, що дозволяє йому злегкістю піднімати речі з землі та лазити по Стінам.

Особистість[]

Будучи юнаком, Зік був показаний як допитливий та старанний хлопець. Він любив своїх батьків, попри їхнє виховання з постійним нав'язуванням справжньої історії Елдії. Він так само любив проводити час з дідусем та бабусею. Він турбувався та переживав за батьків через їхню небезпечну діяльність елдійських реставраторів. Йому було прикро, що інші батьки приділяють своїм дітям більше уваги, аніж його батьки йому. Попри свої невдалі результати з військових тренувань, він старався з усіх сил для задовільнення своїх батьків, тому і був засмучений та наляканий коли Гріша та Діна побачили його погані результати з пробіжки. Після зустрічі з Томом Ксавером, він став більш упевненим в собі та наважився здати своїх батьків марлійських правоохороним органам заради безпеки себе та свого дідуся та бабусі, попри його вагання. Будучи разом зі своїм наставником Ксавером, він підріс ментально та фізично.

Будучи уже в дорослому віці, Зік показав себе як розумну та зацікавлену людину. Він намагався знайти спільну мову з Майком Захаріасом для отримання інформації про його пристрій просторового маневрування та вивчити його мову.

Він продемонстровував свої лідерські якості та вміння командувати іншими. Наприклад, коли він наказав Великоокому Титану тримав Майка для контакту з ним, замість того аби його з'їсти. Коли Титан проігнорував його накази, Зік нероздумуючи використав брутальну силу, схопивши та розчавивши його голову. Це також було показано коли він переміг Райнера у бою, аби змусити його та Бертольда сфокусуватись на завданні з отримання Титана Прародителя замість порятунку Енні. Він виставляв пріоритети з отримання Прародителя замість порятунку Енні та стверджував, що вона не піддається тортурам зі сторони розвідників. Це показувало його здібності тактичного мислення щодо виконання поставленої задачі.

Зік показував свою холодну, жорсткому та саркастичну натуру, однак ненадто садистську. Це було продемонстрованого коли він без вагань вбив величезну кількість солдатів Розвідкорпусу та коли наказав Титанам з'їсти Майка Захаріаса.

Однак, незважаючи на дикі та жорстокі тенденції Зіка, йому було показано, що йому шкода людей, які живуть у Стінах. Він висловив, що це "трагедія", що вони постійно жертвують своїм життям, намагаючись покинути Стіни, тому що їхні спогади про світ були відібрані, вважаючи його в кінцевому підсумку безглуздим. Поблажлива жалість Зіка до людей Парадіса була досить сильною, щоб іноді доводити його до спалахів гніву. Щоб впоратися з цими сумнівами, він часто нагадував собі під час битви, щоб не отримати роботу, і знайти "задоволення" в житті.

Погляди Зіка на перспективи ельдійців у суспільстві були вкрай негативними та нігілістичними (можливо, внаслідок його дитинства та відсутності уваги з боку обох його батьків). У підлітковому віці він висловив переконання, що було б краще, щоб піддані Імір ніколи не народжувалися. Він планував звільнити світ від страху перед Титанами та ельдійцями від їх страждань, використовуючи здібності Титана Прародителя для стерилізації всіх підданих Імір, що призвело до їх остаточного зникнення протягом 100 років.

Здібності[]

Зік мав здатність трансформуватися в 17-метрового Титана, відомого як Звіроподібний Титан (獣の巨人 Kemono no Kyojin). Він використовував Титана і силу своєї королівської крові, щоб перетворити жителів Раґако в Титанів і нав'язати їм свою волю недосконало. Його майстерність у пітчингу перенесена на його Титан, дозволяючи йому кидати снаряди на великі відстані, навіть знищуючи цілі флоти за допомогою вибухових снарядів. Він зберіг здатність говорити навіть при перетворенні.

Вбито людей[]

Непрямо[]

Невдалі спроби[]

Цікаві факти[]

  • Скетч зі Зіком

    Неофіційний малюнок Зіка

    Перша поява Зіка трапилась в скетчі автора Хаджіме Ісаями подарованого Ueno Park Royal Museum, перед його першою появою у 70-у розділі[1].
  • Зовнішність Звіроподібного Титана Зіка подібна до низки криптидів, таких як: Біґфут, Єті та інші.
  • Зік не переносить гарячу та гостру іжу[2].
  • У нього один день народження разом з Райнером Брауном.
  • В 86-у розділі, видно як малий Зік бавиться з іграшкою довгорукої мавпи, що натякає на його майбутнє життя з силою Звіроподібного[3]. Раніше ця іграшка належала синові Тома Ксавера.
  • Зік є другим відомим носієм сили Титанів, котрий вмер перш ніж бути з'їденим нерозумним Титаном.
  • Зік та Хісторія були двома єдиними вижившими особами з королівською кров'ю. Зі смерті Зіка, Хісторія лишилась єдиною вижившою з королівською кров'ю.

Посилання[]

  1. Ueno Park Royal Museum image, Tokyo
  2. Атака Титанів (Манґа): Розділ 77 (с. 26)
  3. Атака Титанів(Манґа): Розділ 86 (с.44)

Навігація[]

Джерело Розумні Титани
Титани Прародителі Ерен ЙегерГріша Йегер Фріда Рейс Урі Рейс Пан Рейс Карл Фріц Імір Фріц
Атакуючі Титани Ерен Йегер Гріша Йегер Ерен Крюгер
Колосальні Титани Бертольт Гувер Армін Арлерт
Броньовані Титани Райнер Браун
Жіночі Особини Енні Леонхарт
Звіроподібні Титани Зік ЙегерТом Ксавер
Зубасті Титани Фалько ГрайсПорко Гальярд Імір Марсель Гальярд
Титани Перевізники Пік Фінгер
Титани Молоти Війни Ерен ЙегерЛара Тайбер
Невідомо Марія Фріц Роза Фріц Шіна Фріц
Advertisement