Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Кальві (カルヴィКаруві) - генерал (元帥 Генсуї) зброяних сил Марлії.

Зовнішність[]

Кальві був худим чоловіком у пізньому середньому віці. Будучи офіцером, який мав високий статус, він завжди був добре доглянутий і одягнений в унікальну форму, яка включала стулку, що біжить по діагоналі від правого плеча до лівої талії, поверх стандартної туніки і сорочки Марлійців. Він також носив чотири медалі на лівій грудях, імовірно, вказуючи на його становище у військовій ієрархії або минулих бойових почестях.

Особистість[]

Як важливий лідер Зброяних сили Марлі, Кальві був авторитетною фігурою для своїх підлеглих офіцерів, маючи можливість вимагати відповідей навіть від Магата, командира елдійського підрозділу армії Марлії. Будучи Марлійцем за спадщиною, він пишався славною історією своєї країни проти Елдійської імперії, і був стурбований підтримкою статусу та іміджу своєї нації. Проте також було показано, що він осторонь виконує свої обов'язки, показуючи помітну нудьгу під час військових зборів.

Біографія[]

Calvi considers Zeke% 27s suggestion

Кальві розглядає ідею Зіка

По завершенні Марлійсько-Середньо-східної війни, Кальві головує на зустрічі, на якій були присутні Зік Йегер, командувач Магат та інші високопоставлені офіцери збройних сил Марлії. Кальві зазначає, що майже втрата Броньованого і Звіроподібного Титана під час битви зачепила образ Марлії для решти світу, і погоджується з Магатом, що нація незабаром втратить свій статус наддержави через зниження ефективності титанів у битві. Зік пропонує як рішення, щоб нація повернула свою увагу до завоювання острова Парадіс та повернення Титана Прародителя, який схвалює Кальві.

Смерть Кальві

Кальві перед своєю смертю

Кальві був присутній на фестивальні родини Тайбер в гетто Ліберіо разом з іншими високопоставленими військовими. Він разом з ними обговорює охорону події, яка керується Магатом. Коли Віллі Тайбер розкриває правду про давнього короля Карла Фріца, Кальві споглядає посеред палко сварливих офіцерів. Виступ Віллі триває, кульмінацією якого стало оголошення війни проти острова Парадіс. В цей час Атакуючий Титан трансформується, вриваючись через сцену та з'їдаючи лорда Тайбера. Коли Титан повертається в сторону марлійських офіцерів, Кальві лиш споглядати на Титана, який падає на натовп та розчавлює його.

Цікаві факти[]

  • Кальві має дуже сильні схожості з данським актром Мадсом Мікельсоном.
Advertisement