Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Карла Йегер (カルラ・イェーガー Карура Йега) - колишня офіціантка в барі районі Сігансії, мати Ерена Йегера та друга дружина Гріша Йегера.

Зовнішність[]

Карла була привабливою, світлошкірою жінкою середнього зросту зі стрункою, але пишною статурою. У неї були великі яскраві горішні очі, довге чорне волосся, зв'язане нещільно, висіло на правому плечі з чубчиком з кожного боку і лише кілька коротких волосків трималися вільними на лобі. Під час праці всередині її будинку, вона носила светр кремового кольору з рукавами з облямованими рукавами і довгу червону спідницю з білим фартухом і маленькими черевиками засмаги.

У молоді роки Карла ходила в сукні з короткими рукавами з помаранчевим переднім шнурівкою корсетом зверху.

Особистість[]

Карла була доброзичливою та воловою жінкою котра думала про свою родину, навіть у складних ситуаціях. Коли Ерен хотів приєднатись до Розвідкорпусу, вона пояснювала яку це несе небезпеку, демонстручюи свою материнську турботу. Було показано, що вона турбувалась за безпеку Ерена та робила все аби захистити свою сім'ю, готова була поставити безпеку близьких вище за свою, особивливо коли Ерен з Мікасою намагались її врятувати будучи у потенційній небезпеці. Проте коли Ханнес взяв Ерен та Мікасу для порятунку, вона прошепотіла, що не хоче аби її діти залишали її саму померати та продовжувала плакати до своєї смерті.

Карла вірила у прості аспекти життя та дотримувала думки, що не варто буду визнаним кимось, аби бути особистим.

Предісторія[]

Карла втручається в розмову Кіта та Гріши

У молодості Карла працювала офіціанткою в барі, який часто відвідував Кіт Шадіс. Одного разу Кіт привів з собою Грішу Йегера, якого нещодавно знайшли загубленим за Стінами. Карла оголосила догану Кіту, думаючи, що він хоче збезчестити Гришу в приєднанні до Корпусу Розвідки, але обидва чоловіки заперечували це.

Через деякий час Карлі стало погано з хворобою, яка переслідувала більшу частину Сігансії і була терміново доставлена до Гриші Кітом, який став головним лікарем, що спостерігав за лікуванням чуми. Карла більше переживала за батьків, але Гріша забезпечила їй, що з усіма все буде добре. Пізніше Гріша зумів врятувати і Карлу, і її сім'ю, і Карла обійняла його, радуючи в сльозах.

Гріша та Карла

Весілля Гріши та Карли

Незабаром вони закохалися і пізніше одружилися. Пізніше у них народився син на ім'я Ерен. Коли Кіт повернувся з чергової невдалої місії як командир, він підійшов до Карли з молодим Ереном, коли вона висловлювала її та занепокоєння Гриші за нього. Незважаючи на це, він звинуватив її в тому, що вона звичайна і їй бракує уяви. Карла слухала Кейта, а потім просто заявила, що деякі люди не повинні бути особливими або більшими, ніж будь-хто інший. Карла тоді стверджувала, що існування самостійно було дуже особливим.

Біографія[]

Карла просить своїх дітей жити

Карла просить своїх дітей жити

Коли Мікаса з Ереном повернулись зі збирання деревини, Мікаса розповіла Карлі пробажання Ерене вступити до Розвідкорпусу. Засмутившись та розізлившись, Карла подала розповідати йому про незбеку в членстві Розвідкорпусу. Вона намагається переконати Гріши, аби той пояснив Ерену про небезпеку, однак він відповідає тим, що неможливо втихомити бажання пізнати щось. Після того, як Гріша виходить з дому по справах, Карла знову просить його переконати Ерена, приводячи суперечку між двома. Після чого Ерена починає кричати на неї та тікає від неї, поки її зауваження, після чого Карла просить Мікасу наглядути за Ереном.

Під чач вторгнення на стіну Марія, Колосальний Титан вибиває зовнішні ворота стіни ударом ногою та один з уламків стіни падає на будинок сім'ї Йегера, руйнує його та притискає її ззовні. Ерен та Мікаса намагаються її звільнити з під завалів, однак у них бракує сил підняти їй. Карла наказує їм бігти та лишити її позаду, однак вони відмовляються. Коли Титан наближається до їхнього будинку, в цю ж мить прибуває Ханнес і Карла кажу забрати дітей з собою.

Смерть Карли

Смерть Карли

Перелякавшись Титана, Ханнес хапає та забирає Ерена та Мікаса з собою, ігноруючи прохання Ерена повернутись назад. Карла прощається з дітьми, коли прибуває Титан та хапає її з під завалів. Намагаючи вирватись з рук Титана, Титан хапає її верхню частину тіла та переламує, викручуючи його. В наступну мить Титан з'їдає Карлу.

Подальший сюжет[]

Арка Зіткнення Титанів[]

Коли Ерен був непритомний після битви в Стохесі, він згадував як мати йому казала, що він чоловік чоловік котрий має проявляти повагу та не вступити в бійки, коли Мікаса його кожен раз рятує. Вона також нагадує йому, що він потрібен Мікасі. Пізніше Ерен помститься за її смерть, використавши кондинату, змушивши інших Титанів з'їсти Титана, який вбив її.

Цікаві факти[]

  • Карла була першим персонажем, чия смерть була показана від поїдання Титаном.

Посилання[]

Advertisement