Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Карлі Стратман (カーリー・ストラットマン Карі Суторатотоман) - донька Еліота Стратмана та студентка факультету з хімії околиці Стохесу. Вона є важливим персонажем розповіді "Бувай, стіно Шіно" в новелі Атаки Титанів: Загублені дівчата та одноіменної манґи з аніме-адаптацією.

Зовнішність[]

Карлі молода дівчина низького зросту з блідими зеленими очима та червоне кучеряве волосся, що сягає плечей. В новелі та манзі, її світле волосся кудласте та більш довге, майже досягаючи її ребер. В аніме, її волосся має світло-коричневий колір так само як і її очі.

Особистість[]

Карлі - невимушена людина, яка, здається, м'яка і спокійна, коли серйозна. Вона особливо усвідомлює своє оточення, і досить старанно, як показано, коли вона застосовує свої знання з хімії до торгівлі кодероїном і пояснює це дуже детально Енні. При можливості може палити для заспокоєння. Під час знайомстві з Енні, вона показала себе оптимічною та комунікавельною дівчиною.

Біографія[]

Бувай, Стіно Шіно: частина перша[]

Через два роки після падіння Стіни Марія, Карлі відвчилась в Ейнріхському інституті на хіміка. Аби допомогти своєму батьку, Еліоту Стратману коли його компанія втратила чимало бізнес партнерів, Карлі вкористовувала свої знання з хімії для виготовлення нелегального наркотика під назвою кодероїн. Карлі укладає угоду з батьком, щоб виробляти стільки кодероїну, скільки йому потрібно, поки він продає препарат тільки в королівській столиці. Карлі і її батько погоджуються зустрітися один раз на вечерю, кожен день, щоб обговорити торгівлю наркотиками.

Через деякий час Карлі починає дружити з п'яницями в барі, відомому як Pit Lidors. Карлі часто танцює з покровителями і купує їм напої. В одну з ночей, коли вона відвідує Pit Lidors, деякі члени Військової поліції помітили Карлі, яка сидила біля бару п'яною і супроводжують її додому.

За дванадцять днів до 57-ї зовнішньої розвідуальної експедиції Розвідкорпусу, Карлі знову була в Pit Lidors. Вона помічає одного з покровителів бару, який приймає кодероїн, і починає злитися на нього, що дивує багатьох покровителів, тому що зазвичай вона лише злегка лаяла їх за вживання інших наркотиків.

Пізніше того ж дня за вечерею Карлі сперечається з батьком про те, що він розірвав свою угоду. Елліот намагається переконати її, що це не його вина, але Карлі знає, що вона повинна втекти. Карлі живе зі своїм коханцем Кемпером Вольцем протягом декількох днів і планує покинути місто разом з ним. Карлі також припиняє відвідувати Pit Lidors. Однак у Кемпера інші плани. Коли два бандити, найняті Елліотом, на ім'я Валд і Лу, звертаються до Кемпера з приводу Карлі, він укладає з ними угоду про використання Карлі як викупу. Разом вони замикають Карлі в квартирі Вальда[1].

Бувай, Стіно Шіно: частина друга[]

Карлі знайомиться з Енні

Карлі знайомиться з Енні

У ніч перед 57-ю експедицією Розвідкорпусу за Стіни, Карлі знаходить Енні Леонхарт, офіцерку військової поліції, якій доручено знайти Карлі після того, як Елліот повідомив про її зникнення. Енні повертає її на другий поверх Піт Лідорс, де Енні повідомляє Карлі про смерть Кемпера. Коли Карлі вислуховує, Енні каже їй, що вона не буде звинувачена ні в чому, поки вона повертається додому до батька.

Однак Енні цікавиться участю Карлі в торгівлі наркотиками. Карлі потім каже Енні, що вона виробляла кодероін і йде на велику глибину, пояснюючи його виробництво.

Карлі розповідає свою історію Енні

Карлі розповідає свою історію Енні

Карлі просить Енні повідомити, що вона ніколи не знайшла її. Енні каже, що у неї було б багато проблем, якби вона зробила це, але розглядає прохання Карлі. Перш ніж Енні піде, Карлі каже їй, що вона виробляла кодероін, тому що їй було шкода, що її батько втратив своє багатство.

Карлі спускається на перший поверх і починає танцювати з покровителями, як зазвичай. Коли вона вирішує, з ким вона хоче танцювати далі, бармен вказує їй, що Енні повернулася і чекає її зовні. Вона прощається з покровителями і виходить на вулицю, щоб поговорити з Енні. Енні запитує її, чому вона буде використовувати свої гроші, щоб купити напої покровителів і Карлі відповідає, що вона не впевнена, але, можливо, зробив це, тому що вони не знали, що як тільки хтось втрачає щось вони ніколи не можуть отримати його назад.

Карлі дарує донат Енні

Карлі дарує донат Енні

Карлі запитує, чи Енні коли-небудь виступала проти свого батька, і вона відповідає, що зробила це тільки один раз. Коли Енні починає пояснювати, коли вона виступила проти свого батька, її перериває звук бурчання живота. Карлі просить Енні почекати на неї, поки вона купує пончики та лимонад для них двох. Коли вона повернулася Енні зауважує, що очі Карлі виглядають червоними, але не згадує про це. Карлі з подивом дізнається, що у Енні ніколи раніше не було пончика. Після того Карлі пояснює, що вона єдина, хто знає, як виробляти кодероін, і що як тільки вона піде, її батько знову втратить своє багатство.

Карлі прямує до стіни Роза

Карлі прямує до стіни Роза

Енні вручає Карлі підроблений дозвіл на подорож до Стіни Роза та запитує Карлі, чому вона не залишається з батьком і перестає виробляти кодероін. Карлі пояснює, що якщо вона залишиться, вона, швидше за все, пошкодує свого батька і знову почне виробляти кодероін. Вона пояснює, що не хоче, щоб покровителі з Піт Лідорс страждали від впливу її наркотиків. Карлі прощається з Енні і починає курс до Стіни Роза[2].

Посилання[]

  1. Атака Титаніе: Ова 6
  2. Атака Титанів аніме: Ова 7
Advertisement