Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Карл Фріц (カール・フリッツ Кару Фуррітсу) - 145-й король Елдії та відповідальний за її повал. Після розпаду Елдійської імперії, він взяв мільйон елдійців та відправив на острів Парадіс, де він побудував Стіни та використав силу Титана Прародителя, аби стерти людям пам'ять про світ за межами Стін. Після цього він змінив своє прізвище з Фріц на Рейс та став першим королем Стін.

Зовнішність[]

Людська форма[]

Карл Фріц був чоловіком літнього віку з довгим волосся, товстоб бородою та великим носом.

Форма Титана Прародителя[]

Титан Карла Фріца був зростом 13 метрів у висоту, як і інші власники сили Титана Продителя після Імір Фріц. Він мав довге пряме волосся разом з гострими зубами. Окрім широких ніг, тіло Титана було досить худим та кістлявим, його ребра виднілись через шкіру грудей. Він мав довгі руки як у Звіроподібного Титана

Особистість[]

Карл Фріц відбував провину за гріхи своїх нащадків. Його почуття провини привело до того, що він уклав з родиною Тайберів угоду, з якої Елдія ослабла для Марлії, нація яка була під контролем Елдії, та завоювати, повернувши назад свої землі. Фріц вважав, що світові було б краще якби елдійці та Титани ніколи не існували та вважає свій народ грішниками. Він вірив, що якщо світ захоче знищити елійців через їхні важкі гріхи це слід прийняти.

Попри це, Карл та його наступнити бажали аби їхній народи жив у мирі та злагоді. Саме тому він створив "рай" в Стінах та стер пам'ять своєму народові, аби зробити їх бездумними та блаженими, перш ніж настане неминуче вторгнення націй світу на острів. Він намагався підтримувати мир всередині Стін та боявся тих кого важко буде контролювати; коли родина Аккерманів та клад Азумабіто відмовились затихати, король їх зрадив та наказав винищити.

Біографія[]

За століття до битви в Трості, Карл Фріц був коронований 145-м королем родини Фріц і успадкував силу Титана Прародителя. Протягом багатьох сотень років різні сім'ї, підпорядковані сім'ї Фріц, постійно воювали один з одним за контроль над вісьмома титанами, за громадянську війну, за яку Карл Фріц соромився. Замість того, щоб слідувати методу своїх предків і використовувати Титан Прародитетя для підтримки порядку в країні Елдія, король Фріц вступив в угоду з родиною Тайбер, зберігачами Титана Молота Війни, щоб привести Ельдію на шлях знищення. Фріц і Тайбер сфабрикували героя Марлі, нації, яку довгий час переслідував Елдія, якого звали Гелос. Хоча світ був змушений вірити, що Гелос продовжував розпалювати громадянську війну в Ельдії, король Фріц переніс столицю Елдії на острів Парадіс на схід від материкової частини своєї нації. За відсутності короля сім'я Тайбер надавала свою підтримку пригнобленому суспільству Марлі, який взяв участь у Великій війні Титанів в Ельдії, отримавши силу семи з Дев'яти Титанів та піднявшись проти своїх гнобителів.

Король Фріц будує Стіни

Король Фріц будує стіни

Поки на материку вирувала війна, король Фріц зібрав на острів королівську родину і народ Ельдії. Коли людство зібралося на острів Парадіс, король Фріц використовував силу Титана Прародителя, щоб вести численну кількість Колосальних Титанів при будівництві трьох концентричних стін Марія, Роза та Шіна навколо останньої решти території Ельдії, на якій паддані Імір могли б нарешті жити в істинному мирі.

Карл та його дитя

Карл укладає угоду про відмову від війни

Коли Стіни були завершені, король Фріц поставив ультиматум зовнішньому світу: якщо будь-який акт війни буде вчинений проти залишків Елдії, десятки мільйонів титанів у Стінах прокинуться та почнуть ходу, щоб рощтоптати всю Землю. Однак цей ультиматум був просто блефом для забезпечення тривалого миру. Таємно король Фріц надсилав повідомлення своїм родичам, що вижили на материку, а також родині Тайбер. Карл Фріц дав обіцянку відмовитися від війни з Титаном Прародителем, гарантуючи, що він і його наступники ніколи не скористаються її силоб для відплати в разі, якщо Стіни потраплять під удар. Якби настав день, коли влада Марлія була досить великою, щоб знищити Елдію, його наступники прийняли б її, хоча його останнє бажання було б дати вік "миру", щоб насолодитися до остаточної відплати Елдії.

Фріц у формі Титана стрирає пам'ять народу Елдії

Коли люди Ельдії зібралися в Стінах, Карл Фріц знову використав силу свого Титана, щоб змінити спогади всіх піддані Імір, стираючи всі знання про світ за межами Стін та історію до їх створення. Щоб захистити королівську сім'ю, король Фріц перейменував королівську родину на родину Рейсів, яка жила в укритті як дворяни, в той час як інша лінія крові приймала ім'я Фріца. Однак, Ельдійці, які не були підданими Іміру, не мали впливу від цієї маніпуляції, наприклад, клан Азумабіто. Щоб запобігти ризику поширення цими групами інформації про світ за Стінами, Король Рейс запропонував високі посади в Стіні Шіні цим сім'ям меншин, і більшість прийняла пропозицію. Однак, клани, які не віддалися зміни пам'яті так як: клан Акеерманів та клан Азумабіто відкинули ідеологію короля Рейса та виступили проти нього. З цієї причини король Рейс наказав впольовувати на них та винищувати.

На сході району Орвуд, король Фріц побудував величезну кристалізовану печеру, де передавалась сила Титана Праподителя наступникам. Трохи пізніше, перед кінцем тринадцятирічного терміну, він передав силу свого Титана наступником. Попри його смерть, його спогади та його обіцянка відмови від війни лишалась в королях Стін ще понаж тисячі років по тому.

Здібності[]

Карл Фріц володів силою Титана Прародителя, маючи при собі спект різних здібностей:

  • Створення Титанів: Карл використовував силу для створення численної кількісті Колосальних Титанів.
  • Контроль Титанів: Він мав змогу контролювати Колосальних Титанів для побудови Стін, кристалізаціїї всередині них та створення самої структури.
  • Маніпуляція спогадами: Він мав здібність маніпулювати спогадами підлеглих Імір. Проте інші етнічності такі як клан Аккерманів, Азумабіто та інші дворянські родини не мали ефекту на цю здібність
  • Успадкування спогадів: Мав зміг передати свою силу та спогади невідомому представнику родини Рейс перед смертю. Це було з усіма хто успадковував спогади Карла Фріца та попередніх спадкоємців також. Проте вони як і піддані Імір слідували його вірі про те, що світ з Титанами є справжнім миром. Цей вплив був настільки сильним, що люди які бажали очистити світ від Титанів пізніше міняли свої думки та бажання, відмовляючись щось робити та розповідати причину цього навіть своїм родинам.
  • Сила Титанів: Мало, що відомо про його здібності, окрім того, що він мав достатню силу, аби зберігати розум у формі Титана. Це було показано, коли він був біля натовпу людей, не атакуючи їх, і те що люди не намагались втікти.

Вбито людей[]

  • Попередній власник сили Титана Прародителя (як нерозумний Титан)

Навігація[]

Джерело Розумні Титани
Титани Прародителі Ерен ЙегерГріша Йегер Фріда Рейс Урі Рейс Пан Рейс Карл Фріц Імір Фріц
Атакуючі Титани Ерен Йегер Гріша Йегер Ерен Крюгер
Колосальні Титани Бертольт Гувер Армін Арлерт
Броньовані Титани Райнер Браун
Жіночі Особини Енні Леонхарт
Звіроподібні Титани Зік ЙегерТом Ксавер
Зубасті Титани Фалько ГрайсПорко Гальярд Імір Марсель Гальярд
Титани Перевізники Пік Фінгер
Титани Молоти Війни Ерен ЙегерЛара Тайбер
Невідомо Марія Фріц Роза Фріц Шіна Фріц
Advertisement