Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Клод Дювальє (クロード・デュヴァリエ Куродо Дьювальє) - інструктор (教官 Кьокан) в Кадетському училищі та колишній член Розвідкорпусу. Він є автором "білого паперу", неофіційної колекції військової інформації та тактик для навчання новобранців.

Особистість[]

Клод - мужній чоловік, гордо відданий справі Розвідкорпусу. Він вважає, що найголовніше - вбити титанів, і ненавидить корупцію та довільні прояви влади Військової поліції та інших органів влади. Він не боїться висловлювати свою думку проти цих практик, навіть якщо це означає його власну смерть.

Клод вважає, що дискримінація рангу, статі та гендеру - це речі, які мають значення лише для людей, які живуть всередині Стін, при цьому розглядаючи Корпус як "палаючі стріли, звільнившись заради людства". Він впевнений, що одного разу Корпус переможе титанів, і що всі смерті, незалежно від того, як безглуздо може здатися, пов'язують людей разом як братів і сестер, зі своїми знаннями та досвідом, що передаються наступним поколінням.

Предісторія[]

У якийсь невідомий момент часу Клод приєднався до Корпусу Розвідки, та імовірно, провів тривалий період серед їх лав, оскільки він отримав величезний досвід тактики, структури та історії не тільки корпусу, але і військових в цілому. Після виходу на пенсію став інструктором Кадетського училища.

Навички[]

Клод володіє значним знанням тактики, структури і різних аспектів історії трьох дивізій військових. Він вважається достатньо кваліфікованим і досвідченим, щоб бути призначеним інструктором Кадетського училища.

Навігація[]

Джерело Кадетське училище
Кадетське училище логотип
Інструктори Кіт Шадис Клод Дювальє
Топ 10 Мікаса АккерманРайнер БраунБертольт Гувер Енні ЛеонхартЕрен ЙегерЖан КірштейнМарко Ботт Конні СпрінґерСаша Браус Хісторія Рейс
Інші Армін АрлертІмір Томас Вагнер Ханна Діамант Франц Кефка Самуель Нак Тіс Милиус Зельмскі Міна Кароліна Даз Том Рут Д. Клайн Флок Форстер Гордон Сандра
Інше Кадетське училище Марло Фройденберг Хітч ДрейзБорис Фойльнер
Advertisement