Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Колосальний Титан (超大型巨人 Chō ōgata Kyojin?) — є одним з «Дев'яти Титанів», відомий своїми неймовірними розмірами, значним контролем над паром, що випускається його тілом можливістю успішно контролювати силу трансформації.

Здібності[]

  • Контроль пару

Унікальна здібність, котру має Колосальний титан, повністю контролювати виділення пару в титанічній формі. В нормальних умовах, Титани виділяють пар тільки, коли ранені, і їх тіла випаровуються повністю після смерті. В той час, як Колоссальний може виділяти любу кількість пару по бажанню. Ця здібність може використовуватися для різних цілей. При сильній генерації пару він може спалити любого, хто знаходитися поруч. Однак довге використання цієї здібності ослаблює самого Титана, поступово поменшуючи його м'язову масу, поки не залишиться тільки скелетна структура. В деяких випадках, коли це необхідно, Колоссальний титан може повністю випарувати все своє тіло, миттєво щезаючи.

  • Вибухна трансформація

Хоча всі люди-титани при трансформації роблять величезну кількість тепла і енергії, нагадуюче вибух, у Арміна, ця здібність на новому рівні. Він може керувати енергією, виробленої під час його трансформації, щоб створити різні ефекти. Потужну вибухну трансформацію також мав і Бертольт, котрий продемонстрував її під час Битви за Сегансію.

  • Розмір

Колосальний титан відомий своїм розміром. Його ріст складає 60 метрів, цього росту йому достатньо для того, щоб заглянути за стіну (стіни розміром, примірно по 50 метров кожна). В той час, як нерозумні титани, замуровані в стінах також мають величезний ріст і у них відсутня кожа, подібно титану Арміна, ймовірно розмір Колосса також є відмінним признаком цього титану, котрий наслідується з передачею сили новому шифтеру, про що говорить думка Зіка Йегера про те, що людина, яка має силу Колосса, внаслідовану від Бертольта, допоміг Ерену Йегеру знищити 32 корабля розвідки, посланих до острова Парадіс.

Сюжет[]

Арка Падіння Сегансії[]

Бертольд трансформувався в Колосального титана перед воротами південного округу стіни Марія, Сегансії. Використовуючи величезні розміри свого титана, Бертольд пробив ударом ноги ворота округу, дав більшість титанів прохід всередину. Пізніше Бертольд приєлнався до своїх напарників, двум іншим вижившим Воїнам і вони змішались з товпою біженців під час хаосу в Стінах.

Арка Битва за Трост[]

Через п'ять років після падіння Сегансії, Бертольд, Енні і Райнер закінчили навчання в 104-ому кадетському корпусі. На наступний день Бертольд перетворився в Колосального титана і пробив зовнішні ворота округу Трост. Перед бігством, на Бертольда спробував напасти Ерен Йегер, той спробував вдарити в шию Колосса, але Бертольд встиг щезнути. Поки Ерен намагався зрозуміти, що ж стало, Бертольд встиг непомітно побігти, прихований паром, що виходив від останків Колоссального Титана, використовуючи ППМ.

Арка Зіткнення Титанів[]

Дізнавшись про те, що Ерен Йегер виявився власником Атакуючого титана, Воїни відклали свої плани по знищенню Стін, і замість цього зосередились на захваті Ерена, котрий, на їх думку, має силу Титана Прародителя. Бертольд використав силу Колоса до моменту після Битви за Трост. Під час припадку, коли Райнер випадково видав Ерену інформацію про справжні персони себе і Бертольда, почувши їх діалог Мікаса накинулась на зрадників, наносячи тим критичні пошкодження. Райнер трансформується в Броньованого Титана, а Бертольд – в Колоса. У безвихідній ситуації Райнеру і Бертольду прийшлось перетворитися в Титанів і битися з Розвідкорпусом. В неочікувано створившомуся хаосі Бертольд встигає вкрасти непритомну на той час Імір, а Райнер – схопити Ерена і втекти вниз по стіні, однак той в рішаючий момент трансформується в свого титана і вступає в запеклий бій. Райнер в формі Броньованого бився з Ереном в формі Атакуючого, а тим часом Бертольд вступив в бій з Розвідкорпусом в виді частично трансфорованого Колоссального титана. Коли солдати ледве не нанесли тому смертельный удар, Бертольд випустив величезну кількість пару, в результаті, чого йому вдалось відкинути солдатів і вони не могли більше підібратися до нього за допомогою ППМ. Бертольд залишався в такому стані ще довгий час, продовжуючи випускати пар і затримувати членів Розвідвідряда, поки Райнер не потерпів програшу від Ерена і видав рев, викликаючи на допомогу свого товариша. Почувши сигнал Райнера, Бертольд падає на землю, образуючи тим самим масштабну і непроглядну завісу розгоряченого пару. В створившомуся хаосі Райнер вкрав Ерена, а Бертольд, вибрався з тіла Колоссу, приєднався до нього. Воїни втікають геть від Розвідвідряду в ліс, маючи намір там відновити свої сили і перечекати ночі, щоб повернутися на родину разом зі своєю "добичею" в відсутності поміхи в виді нерозумних титанів. Про це здогадується Розвідвідряд і організовує експедицію по поверненню Ерена і Імір з лап ворога. В подіях Колоссальний титан не приймає участь.

Власники[]

ОСТАННІЙ ВЛАСНИК
Армін Арлерт (854)
Армін Арлерт
МИНУЛІ ВЛАСНИКИ
Бертольд Гувер
Бертольт Гувер

Цікаві факти[]

  • Колосальний Титан зайняв 1-е місце у рейтинзі популярних титанів.
Advertisement