Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Конні Спрінґер (コニー・スプリンガー Коні Супурінґа) – випускник 104-го кадетського училище, де зайняв 8-ме місце. Будучи родом з села Раґако, що знаходить в стіні Роза, він бажав вступити до Війської Поліції, аби його сім'я та жителі села ним пишались. Впродовж навчання у кадетському училищі, він все ж вирішив вступити до Розвідкорпусу. Там же він зайняв посаду офіцера (上官 Джукан).

Зовнішність[]

Конні був хлопцем низького зрісту, будучи одним з найкоротших членів Кадетського училища. Він мав струнку статуру, з яскравими ліщиновими очима, а його сіре волосся чітко тримається поголеним Зазвичай носить повсякденну військову форму, під час місій одягає плащ Розвідки.

Його повсякденне вбрання складається з простої білої сорочки з довгим рукавом і коричневих слаків довжиною гомілка.

До 854 року, Конні значно виріс, будучи трохи вище середньої висоти. Його волосся підросло трохи довше, але залишається в одному загальному стилі, а риси обличчя загострені. Під час нападу на Ліберіо він носить чорну форму, з поясами і опорними стрижнями для свого обладнання протипіхотних пристроїв просторового маневрування.

Особистість[]

Конні можна найкраще охарактеризувати як вихідну і стрімку людину. Він має легкий час, висловлюючи свою думку, і любить хизуватися своїми навичками, особливо під час свого кадетства. Незважаючи на те, що він був у армії, Конні починав як досить розфокусований і любить гукати навколо і возитися зі своїми друзями, але також іноді може бути трохи щільним.

Пізніше наївний ентузіазм Конні відпадає після численних близьких зустрічей з титанами. Він ніколи не стає більш серйозним, хоча до його розчарування, він все ще має деякі труднощі з осмисленням нових подій, як вони з'являються. Конні також змирився з власними обмеженнями, не подобаючись його відсутності влади, але прагнучи довести свою спроможність. Довгий час Конні залишався оптимістом, послідовно піклуючись про добробут своїх друзів, сім'ї та села, і охоче допомагав будь-яким способом.

Однак це м'яке місце і трагедії, які він переживає, позначаються на ньому. Спочатку реагуючи на ці ситуації з запереченням, тривогою і пошуками переговорів з тими, кого він зрадив, він стає з кожним новим горем більш спонукальним до гніву, роздратування і ненависті, втрачаючи оптимізм і набираючись готовності діяти проти своїх опонентів, щоб захистити небагатьох обраних друзів, яких він вважає рідними.

Здібності[]

Здібності Конні дали йому змогу потрапити в топ-10 випускників-кадетів. Кажуть, що він «повільний на поглинанні, але робить дуже різкі повороти». Бойові навички Конні показані більш-менш середніми, і йому ще належить показати, що він успішно вбиває Титан.

Конні відзначається як один з найшвидших солдатів у використання пристроя просторового маневрування. Він настільки швидкий, що рідко коли-небудь повинен брати участь титанів в бою.

Характеристики: Конні Спрінґер
Навик бою
6/10
Iніціативність
7/10
Iнтелект
3/10
Командна робота
7/10
Швидкість
10/10

Вбито людей[]

Невдалі спроби[]

Цікаві факти[]

  • Автор манґи заявляв, що він створив Конні лише для того аби повнити ростер десятки найкращих випускників 104-го Кадетського училища[1].
  • За словами Ісаями, Конні постриг власне волосся[2].

Посилання[]

Навігація[]

Джерело Кадетське училище
Кадетське училище логотип
Інструктори Кіт Шадис Клод Дювальє
Топ 10 Мікаса АккерманРайнер БраунБертольт Гувер Енні ЛеонхартЕрен ЙегерЖан КірштейнМарко Ботт Конні СпрінґерСаша Браус Хісторія Рейс
Інші Армін АрлертІмір Томас Вагнер Ханна Діамант Франц Кефка Самуель Нак Тіс Милиус Зельмскі Міна Кароліна Даз Том Рут Д. Клайн Флок Форстер Гордон Сандра
Інше Кадетське училище Марло Фройденберг Хітч ДрейзБорис Фойльнер
Джерело Розвідкорпус
Розвідкорпус логотип
Командувач Ханджі Зое
Капітани команд Леві Аккерман
Командири загонів Майк Захаріас  · Дірк  · Марлен  · Клаус  · Гарольд  · Діта Нес
Лідери команд Даріус Баер-Варбрун
Загін Леві Петра Рал  · Оруо Бозард  · Гюнтер Шульц  · Елд Джин
Члени загонів Ільзе Лангнар  · Браун  · Нанаба Рене  · Люк Цис Хеннінг Гергер Дітер Мобліт Бернер Кейджи  · Юрген Іван Пір Томас  · ЛаудаРашад  · Ніфа Абель Марло Фройденберг  · Флок Форстер  · Гордон  · Сандра Лобов
Колишні члени Ервін Сміт 11-ї командиручий Кіт ШадисРайнер БраунБертольт Гувер ІмирХісторія Рейс
Advertisement