Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі
Корпус Розвідки
Survey Corps Logo
Информация
Головнокомандувач 12-й Кіт Шадис (Колишній)
13-й Ервін Сміт (Колишній)
14-й Ханджі Зої
Рід діяльності Дослідження титанів

Захист Людства

Згадані учасники Члени Розвідкорпусу
Колишні учасники Не вказано
Приналежність Військо
Чисельність Не вказано

Корпус Розвідки – (調査 兵 団 Chosa Heidan) найменший за кількістю рід військ, завданням якого є пошук інформації про природу титанів, задля перемоги над ними. Є рушійною силою сюжету та історії, оскільки саме цей рід військ найактивніше веде битви і вивчення титанів. Не зважаючи на те, що Корпус не досяг грандіозних успіхів вони як і раніше символізують "надію людства". Їх емблема відома як "Крила Свободи" ("the Wings of Freedom"); вони сподіваються, що колись, їхні намагання змінити світ на краще і повернути людству втрачені території здійснюється.

"For the Glory of Humanity" - "Для Свободи Людства"

Рід діяльності[]

Даний рід військ відповідальний за дослідження і пошук територій, що колись належали людям, а також звільнення їх від титанів. Ще до падіння Стіни Марія, Розвідка досліджувала землі за межами стін, проте, внаслідо величезних втрат під час постійних сутичок з титанами, не змогла продовжити дослідження.

До недавна Корпус забезпечував необхіними ресурсами територію від району Трост до Шіганшіни, готуючись до місії по закриттю пролому в стіні і битви за відвойовування Стіни Марія.

Однією з недавніх, неофіційно закріплених за Корпусом завдань, стало дослідження і спостереження за титанами. З огляду на можливість ведення безпечного дослідження в межах стіни (з тих пір як варіант прорватися через стіну у титанів залишився один), було виявлено велику кількість важливої ​​інформації що стосується їх переносимості болю, залежно від сонячного світла і навіть щодо наявності або відсутності у них інтелекту або логіки мислення .

Досягнення[]

  • Великі досягнення в галузі вивчення титанів.
  • Навчання і охорона Ерена Йегера, Людини-титаната.
  • Взяття в полон Енні Леонхарт (Жінки Титана).
  • Викриття Титана Колоса і Титана у броні.
  • Революція і повалення Короля.
  • Розробка найбільш ефективного зброї і тактик проти Гігантів (Зброя Захоплення Цілі, Строй Далекого Виявлення і т.д.)

Структура[]

Корпус Розвідки — найменший за чисельністю рід військ. Спочатку він налічував близько 300 солдатів. Ця і без того невелика кількість добровольців стає все меншою через високий ризик смерті та погану славу, пов'язану з кількістю загиблих, що відлякує більшість від приєднання до них.

Як правило, чотири Командири Відділень служать безпосередньо під командуванням Командора. Їм підпорядковується один Старший Командир Групи, який керує вісьмома Командирами Груп на місцях. У легіоні також є спеціалізовані офіцери-медики, офіцери-ветеринари, відповідальні за догляд за кіньми, і офіцери з грошового забезпечення, які служать паралельно з командирами відділень. Ця структура налічує приблизно 270 солдатів строкової служби, розділених на 10 команд.

У їхніх стайнях налічується 600 спеціально виведених коней. Ці коні вважаються надзвичайно цінними, їх розводять для великої швидкості, витривалості та спокійного темпераменту.

Advertisement