Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Кушель Аккерман (クシェル・アッカーマン Kusheru Akkāman?) - мати Леві Аккермана та молодша сестра Кенні Акермана. Вона працювала повією в Підземному місті.

Зовнішність[]

Кушель була молодою жінкою зі світло-кольоровими очима та довгим чорним волоссям, яке дотягується до спини.

Особистість[]

Мало відомого про характер Кушель, проте можна сказати, що вона була люблячою мамою для Леві. Попри суперечки з братом та попри те що один з клієнтів був батько Леві, вона намагалась вирощувати свого сина самостійно. Одній сцені вона пускала сльозу коли обнімала свою новонароджену дитину.

Біографія[]

Кушель працювала повією в Підземному місті та одного дня завагітніла від одного з клієнтів. Вона вирішила не робити аборт, попри поради її брата. Вона народила Леві та ростила його самостійно. Проте одного дня вона захворіла на невідому хворобу та померла у власному ліжки, так і не побачивши свого брата знову.

Після того як Кенні знаходить її мертвою, він також знаходить Леві який знаходився на межі смерті від голоду. Він вирішив забрати Леві з собою та навчити всього чого сам вміє. Кенні покине його через деякий час, коли зрозуміє його він досить сильний аби побороти. Їхні відносини та причини покидання залишаться невідомими для Леві багато років, до поки помираючий Кенні не розкриє всю правду йому.

Advertisement