Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Кітц Велман (キッツ・ヴェールマン Кіттсу Веруман) - капітан (隊長 Тайчо) першої дивізії елітних сил Гарнізону.

Зовнішність[]

Кітц Велман є візуально напруженою людиною, з затонулими очима, і вираженням вічного занепокоєння. У нього золоті очі і густі коричневі вуса, які закривають верхню губу. Він носить своє каштанове волосся, вибите назад, з ним обрамляє обличчя і утворює густу бороду. Він носить стандартну уніформу Розвідкорупусу.

Особитість[]

У стресових ситуаціях його параної, як правило, переповнюють його почуття судження, що змушує його діяти необачно, не розглядаючи всі аспекти перед ним. Це не залишилося непоміченим його начальством, як зазначив Дот Піксис, що, незважаючи на його імпозантну статуру, Велман був постійно слабодумним і дурним. Почувши, що стіна Роза нібито була пробита, його параноя, здається, зменшується, оскільки він, як показано, командує східною лінією оборони без дії параноїка.

Біографія[]

Арка Битва за Трост[]

Кітц розпоряджається солдатами

Кіц розпоряджається солдатами

Велман вперше з'являється під час нападу Колосального Титана на стіну Розі та пробиває її.

Після того, як він очолив склад постачання, він намагається відмовитися від своєї посади під приводом "організації підкріплення". Коли його звинувачують у заколоті троє курсантів, він гнівно погрожує звинуватити їх у зраді і негайній страті, якщо вони спробують перешкодити його відходу ще більше.

Після того як Ерен виявляється тим самим Титаном, що бунтував у центрі Троста, Велман та військо оточує його товаришів, вимагаючи відповіді щодо його натури та погрожують стратити на місці. Велман відчуває його Ерен намагається вдати дурника і заявляється про те що багато солдатів бачили як він вилазив із тіла Титана, стверджуючи що Ерен може бути потенційною загрозую людська. Коли Ріко Брженська погоджує з фактом, що Ерен є загрозую, Ян Дітріх стверджує, що втрата Мікаси Аккерман буде величезним ударом для людства. Коли відповідь Ерена його не задовільняє, Велман наказує запустити гармату, що змушує Ерена частково перетворитись на Титана, аби захистити своїх друзів.

Кіц запитує у Ерена

Кіц запитує у Ерена

Трансформація Ерена наповнує Велмана та його підлеглих страхом. Попри промову Арміна та його факти про те, що Титан Ерена можете бути використаний як засіб боротьби проти ворогів, Велман вімовляється бачити в Ерені щось більше, аніж як ворога, та готується наказати стратити їх знову. Під час усього протистояння, Велман переповнений страхом. Перш ніж він збирається віддати наказ, Дот Піксис його зупиняє та наказує заспокоїтись.

Піксис збирає усі війська Гарнізону біля стіни Роза та доповідає про план використання сили Титана Ерен, як спосіб закрити пролом у стіні. Перелякані та деморалізовані солдати починаючи відходити і Велман один з офіцерів, які намагаються їх зупинити. Він погрожує стратою усім дезертирам, однак його перериває Піксис, наголошуючи те що нікого не будуть страчувати за дезертирство.

Арка Зіткнення Титанів[]

Велман керує лінією фронту

Велман керує лінією фронту

Після отримання новин про імовірний прорив стіни Роза, Кіц керує східною лінією борони. Він та ішні приводять Титана до гармат, коли Ріко Брженська розрізає йому потилицю, вбиваючи його.

Навігація[]

[ Джерело ] Гарнізон
Гарнізон Логотип
Командувач Дот Піксис
Капітани Кіц ВелманКарстенХаннес
Командири загонів Ян Дітріх Ріко БрженскаМітабі Ярнах
Інші члени Анка РейнбергерГуставХюґо Філ
Колишні члени Флок ФорстерГордон Сандра Самуель Даз Лобов
Advertisement