Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Лара Тайбер (ラーラ・タイバー Рара Тайба) - елдійська дворянка, яка проживала в Марлії, та секретно володіла силою Титана Молота війни. Вона була молодшою сестрою Віллі Тайбера.

Зовнішність[]

Людська форма[]

Лара була дамою царської зовнішності, будучи відносно високою жінкою з темними очима. Її волосся було темним і злегка хвилястим, трималося за головою в булочку, а риси обличчя були маленькими і метушливими. Вона носила чорно-білу сукню з довгими, пухкими рукавами та вишитим білим коміром.

Форма Титана Молота війни[]

Титан Молот Війни Лари мав м'язисту тілобудову, будучи одним зростом з Атакуючим Титаном. Голова її Титана була покрита тим, що, здається, є другим шаром шкіри, що має форму ковша, що закриває вуха і більшу частину обличчя, з лише очима, ротом і щелепою, виставленими через сегментовану сітку шкіри. Її Титан носив свій масивний фірмовий бойовий молот із загартованої плоті Титана, що стоїть приблизно вдвічі вище його тіла.

Особистість[]

Мало що відомою про неї та її особистість, проте можна сказати, що вона поділяла радикальні погляд свого брата Віллі щодо острова Парадісу та елдійців у цілому. Вона брала участь у плані її брата, який полягав у пожертвуванні його життя та людей у Ліберіо для приваблення та вбивства Атакуючого Титана. Лара була в змозі спокійно діяти та залишатися сфокусованою, навіть після смерті брата.

Предісторія[]

У якийсь момент протягом останніх тринадцяти років, вона успадкувала владу Титана Молота війни, хоча її спадщина цієї влади зберігалася в таємниці. Успадкувавши спогади попередників, вона поділилася своїми знаннями зі своїм братом Віллі Тайбером, який був приголомшений одкровеннями, які вона успадкувала.

Біографія[]

Арка Марлія[]

Коли сім'я Тайберів прибуває в Ліберіо, після війни Марлії зі Середньо-східним союзом, Лара приєднується до її сім'ї, щоб зайняти місце проживання в штаб-квартирі.

Трансформація Титана Молота війни

Трансформація Титана Молота війни

Лара спостерігає за постановкою Віллі за лаштунками протягом ночі фестивалю, де він ділиться знаннями про Велику війну Титанів, яку він дізнається. Раптово виставу припиняється, коли Атакуючий Титан виривається з будівлі за сценою, вбиваючи Віллі і розпочинаючи буйство.

Лара переживає руйнування сцени і вшановує брата за його роботу, почавши її перетворення на свого Титана. Однак, Атакуючий Тита наносить удар кулаком в обличчя Титана, перш ніж її перетворення встигає завершитись, невпинно б'ючи її Титан загартованими кулаками. Їй вдається зупинити шквал, використовуючи силу свого Титана, щоб зруйнувати Атакуючий Титан на масивній щоці затверділої плоті Титана, поки вона регенерує своє тіло.

Мікаса атакує Титана Лари

Мікаса атакує Титана Лари

Повністю відновивши Титан, Лара генерує свій бойовий молоток Титана, щоб закінчити атаку Титана. Вів ухиляється від її перших гойдалок, але потрапляє в пастку шипів, створених Титаном Молота війни. Не бажаючи поглинати силу Атакуючого Титана, щоб отримати викраденого Титана Прародителя, Лара обезголовлює Атакуючий Титан, викриваючи Ерена Йегера в потилиці.

Вона запитує Ерена про його останні слова, але потрапляє під несподівану атаку Мікаси Аккерман, яка заряджає вісім громових списів у потилицю Титана Молота війни. Незважаючи на повне знищення потилиці її Титана, Лара здатна сконструювати арбалет і стріляє болтом у бік Атакуючого Титана, змушуючи Ерена відмовитися від тіла свого Титана.

Лара частково генерує свого Титана

Лара частково генерує свого Титана

Зрозумівши, що тіло Лари знаходиться під руїнами сцени, Ерен знову перетворюється на Титана та хапає кристал, що інкапсулює її тіло. Розриваючи кабель плоті, що з'єднує Лару з її Титаном, Титан Молот війни руйнується. Ерен намагається з'їсти кристал, що містить тіло Лари, але його зупиняє атака з форми Зубастого Титана Порко Гальярда.

Ларі вдається відволікти, аби створити ще раз свого Титана та намагається вразити Ерена величезним шипом. Однак Ерену здається кристалізувати свої руки та розбити шип, а Лара занадто слабка, щоб пробити його затвердіння.

Здібності[]

Сила Титанів[]

Лара мала здатність перетворюватись на Титана Молота війни (戦鎚の巨人 Сентсуї но Кьоджін).

Вбито людей[]

  • Попередній власник сили Титана Молота війни (як нерозумний Титан)
  • Чимало жителів Ліберіо (ненавмисно)

Невдалі спроби[]

Навігація[]

Джерело Розумні Титани
Титани Прародителі Ерен ЙегерГріша Йегер Фріда Рейс Урі Рейс Пан Рейс Карл Фріц Імір Фріц
Атакуючі Титани Ерен Йегер Гріша Йегер Ерен Крюгер
Колосальні Титани Бертольт Гувер Армін Арлерт
Броньовані Титани Райнер Браун
Жіночі Особини Енні Леонхарт
Звіроподібні Титани Зік ЙегерТом Ксавер
Зубасті Титани Фалько ГрайсПорко Гальярд Імір Марсель Гальярд
Титани Перевізники Пік Фінгер
Титани Молоти Війни Ерен ЙегерЛара Тайбер
Невідомо Марія Фріц Роза Фріц Шіна Фріц
Advertisement