Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Лобов (ロボフ Робофу) - новобранець (新兵 Шінпей) Розвідкорпусу та колишній командир (師団長 Шіданчьо) Гарнізону, який брав участь у вторгненні в Ліберіо.

Зовнішність[]

Лобов був чоловіком середнього зросту та важкою тілобудовою. Він має коротке темно-коричневе волосся з чубом спрямованим вправо розділене по бокам та карі очі. Під час служби в Гарнізоні, він носиа стандартну уніформу організації.

Під час вторгнення в Ліберіо, він носив нову чорну уніформу Розвідкорпусу разом з протипіхотним пристроєм просторового маневрування. Його обличчя стало товстішим.

Особистість[]

Лобов мав сувору та жорстку особистість, з величезною повгаою до обов'язків солдата. Почувши слова солдата про втечу з поля бою, Лобов був настільки приголомшений, що готовий був стратити його на місці.

Під час його служби у Розвідкорпусі, він показував свою сміливість, погодившись прикрити солдатів коли ті збирались на дережабль. Він відчував себе як новобранець у Корпусу Розвідки, попри його колишню посаду, та зріквся Гарнізону та його членів. Це показувало те що Лобов бачив себе новою людиною у новій організації.

Біографія[]

Арка Битва за Трост[]

Лобов підслуховує розмову

Лобов відслуховує розмову

Під час очікування наказів від Дота Піксиса під час битви за Трост, Лобов підслуховує кадета, який надумувує втікти з поля бою. Коли хлопець повторює свої наміри залишити місію, Лобов витянує свій меч та погрожує стратити, якщо той спробує втікти. Їхню розмову перериває Дот Піксис, який оголошує план закриття отвору в стіні Роза.

Арка Марлії[]

Смерть Лобова

Смерть Лобова

Після того як секрети підвала Ерена Йегера були розкриті, Лобов разом з іншими перейшов з Гарнізону до Розвідкорпусу, відчуваючи що відвертість зовнішнього світу загрожує їхньому існуванню.

Лобов разом з іншими членами Розвідкорпусу брав участь у вторгненні у Ліберіо. Коли розвідники перегруповуються до дережаблю, Лобов погоджується залишитись за межами дережабля, аби впевнитись чи всі розвідники змогли повернутись. Під час польоту від помічає двох цівильних осіб, які біжать в сторону дережабля. Перш ніж він встигає зреагувати, дівчина вистріляє йому в обличчя, вбиваючи його.

Навігація[]

[ Джерело ] Гарнізон
Гарнізон Логотип
Командувач Дот Піксис
Капітани Кіц ВелманКарстенХаннес
Командири загонів Ян Дітріх Ріко БрженскаМітабі Ярнах
Інші члени Анка РейнбергерГуставХюґо Філ
Колишні члени Флок ФорстерГордон Сандра Самуель Даз Лобов
Джерело Розвідкорпус
Розвідкорпус логотип
Командувач Ханджі Зое
Капітани команд Леві Аккерман
Командири загонів Майк Захаріас  · Дірк  · Марлен  · Клаус  · Гарольд  · Діта Нес
Лідери команд Даріус Баер-Варбрун
Загін Леві Петра Рал  · Оруо Бозард  · Гюнтер Шульц  · Елд Джин
Члени загонів Ільзе Лангнар  · Браун  · Нанаба Рене  · Люк Цис Хеннінг Гергер Дітер Мобліт Бернер Кейджи  · Юрген Іван Пір Томас  · ЛаудаРашад  · Ніфа Абель Марло Фройденберг  · Флок Форстер  · Гордон  · Сандра Лобов
Колишні члени Ервін Сміт 11-ї командиручий Кіт ШадисРайнер БраунБертольт Гувер ІмирХісторія Рейс
Advertisement