Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі
Eren protects Armin and Mikasa-60px Ця стаття незавершена.
Будь ласка, не соромтеся редагувати цю статтю щоб додати відсутню інформацію.

Марлія (マーレ Маре) - нація розташована за межами Стін від океану до Острова Парадіс. Марлія коли була захоплена Елдійською імперією в давні часи, однак під час Великої війни Титанів марлійці постали та відвоювали усі території Елдія окрім Острова Парадіс. Марлія мала гробольну силу завдяки силі Титанів, яклю володіли члени підрозділу Воїнів. Однак вона почала поступов втрачати свій статус наддержави, через відставання під технологічному процесі від інших держав.

Марлія слугує як головний антагоніст елдійцям всередині Стін та заповнює острів Парадіс Титанами для тримання їх всередині. В 854 Марлія офіційно оголисла війну острову Парадіс.

Демографія[]

Марлі - це імперія, що складається з величезного континенту, а також різних заморських територій. Все його населення невідоме, але основною етнічною групою є марлійці, що керують національною політикою, економікою, дипломатією та військовими. Є значна кількість ельдійців, що містяться в декількох гетто по всьому материку, і численні інші етнічні групи і національності, додані в Марлі за останні 100 років шляхом військового завоювання і експансії.

Географія[]

Марлі - гігантська імперія, що простягається над одним великим континентом на захід від острова Парадіс, менший континент на півдні, цілий півострів на південному сході. Ця велика територія дозволяє Марлії мати доступ до різних океанів і різних морів, і це, можливо, вплинуло на культуру нації, оскільки марліанська кухня складається з морепродуктів, а оскільки національна емблема здається мушлею.

Військово[]

Марлійське військо служить головним елементом захисту кородонів Марлії. Складається в основному з військово-морського флоту та армії, велика частина сухопутних військ Марлїї складається з ельдійських військ у складі Ельдійського підрозділу армії на чолі з командиром марлійцем. У цьому Елдійському підрозділі знаходиться сумнозвісний Підрозділ воїнів, добровольчі ельдійські солдати, які прагнуть успадкувати силу Титанів.

Цікаві факти[]

  • Пан Йегер називає елдійців живучих в гетто "немарлійськими елдійцями" (非マーレ派のエルディア人 Хімаре ва но Ерудія-жін), який Карл Фріц лишив позаду.
  • Політика Марлії щодо проживання елдійців в гетто побідне до антисемітської політики Третього Рейху. Іронічно, що багато елдійців та марлійців мають німецькі імена.
Advertisement