Вікі Атака титанів вікі
Advertisement
Вікі Атака титанів вікі

Марія Фріц (マリア・フリッツ Марія Фуріттсу) - найстарша донька прародительці Імір Фріц. На честь неї пізніше буде побудована стіна Карлом Фріц з Титанів у Стінах, стіна Марія.

Біографія[]

Понад 2000 років тому, Марія народилась у короля Фріца та його рабині Імір Фріц разом з своїми сестрами Роза та Шіною. Після смерті її матері, під час спроби замаху на короля, Марія та її сетри були змушені миттєво почати поїдати тушу їхньої матері за наказом свого батька, аби сила Титана Імір не була втрачена. Це спрацювало і вона отримала силу Титанів разом зі своїми сестрами. Вона сприяла розвитку імперії свого батька, який сказав їй та сестрам народжували якможна більше дітей і після їхніх смертей, дозволючи їм з'їдати їхні хребти для передачі сили. Цей процес би поторявся з покоління в покоління для розцвіту Марлії та її пануванням наж світом.

Подальший сюжет[]

ЇЇ сила була передана невідомому наступнику, саме зробили її сестри, поділившись на Дев'яти Титанів, які продовжували б служити Елдії. Понад 1,800 років після смерті Імір Фріц та її доньок, Карл Фріц побудував Стіни на Острові Парадіс з безліч Колосальних Титанів. Ці Стіни скоро будуть названі на честь Марії та її сестри, одна з як раз Стіна Марія.

Навігація[]

Джерело Розумні Титани
Титани Прародителі Ерен ЙегерГріша Йегер Фріда Рейс Урі Рейс Пан Рейс Карл Фріц Імір Фріц
Атакуючі Титани Ерен Йегер Гріша Йегер Ерен Крюгер
Колосальні Титани Бертольт Гувер Армін Арлерт
Броньовані Титани Райнер Браун
Жіночі Особини Енні Леонхарт
Звіроподібні Титани Зік ЙегерТом Ксавер
Зубасті Титани Фалько ГрайсПорко Гальярд Імір Марсель Гальярд
Титани Перевізники Пік Фінгер
Титани Молоти Війни Ерен ЙегерЛара Тайбер
Невідомо Марія Фріц Роза Фріц Шіна Фріц
Advertisement